Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

ANALÝZA: Jaké jsou průměrné nájezdy ojetých vozů?

Většina zájemců o ojetiny hledá auta s nájezdy maximálně 200 000–250 000 kilometrů. V případě vyššího počtu najetých kilometrů není snadné auto prodat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky řešení :-D

0 0
možnosti

J77a43n 21K74r33p32e57c

25. 7. 2020 14:49

Tachometr meri ryhlost a ne jakesi ujete kilometry, coz je vzdalenost - jina velicina.

1 0
možnosti

CEBIA si zaplatila článek.

0 0
možnosti

Článek tak nějak o ničem, s nájezdem nesouvisí jen věk, ale také třída auta (malé auto nebo kompakt se obecně nekupuje na zdolávání dálničních km a není tak předpoklad že to najede 50tis ročně, naopak střední nebo vyšší střední třída v naftě se zpravidla nepořizuje na cukačky po městě do 20tis, apod) a i segment. Průměrovat to tedy dost dobře nejde.

Druhá věc je že si autor poněkud popletl situaci ohledně legislativní úpravy stáčení - to je i nadále stále zcela legální, je nabízeno jako bežná služba, a defacto to ani jinak být v současnou chvíli nemůže protože česká legislativa nemá nijak upraven samotný tachometr jako měřidlo. Při zmíněné novele došlo pouze k tomu že má o každé změně stavu proveden záznam (jehož forma je klidně doma napsaná rukou), a ten by měl být teoreticky předložen na stk. Což je zcela jiná linie než ta v článku - tedy situace kupujícího. Stále totiž platí že tím že není tachometr nijak ošetřen nemá sám o sobě žádnou právní váhu - tedy jím nikdo nemůže být uveden v omyl.

1 1
možnosti

Průměrná Octavia 1.6 TDi po českém operativním leasingu má u nás v autobazaru 120000 km poctivých. Nějak tady ty čísla v článku nesedí na všechno XD

0 0
možnosti

J61a22n 90K21r67p21e48c

25. 7. 2020 15:01

tak je to nizsi stredni trida s velmi omezenym prostorem pro cestujici vzadu a s dychavicnym moturkem. tohle jako dalnicni dostavnik nebo manazersky vuz moc fungovat nebude.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...