- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
fandím tomu, že toho Saaba zachránili, ale tento model? Mně se radši víc líbí poslední 9-5 aero.
Dle informací přímo ze SAAB je velká část plánované výroby příštího roku prodána již do Číny. Část akcií totiž vlastní místní vlády. Výfukové potrubí je kompletně vyrobeno v ČR, relativně malou firmou ze středních Čech. Všechno to zvládli od června 2013, tedy včetně výroby všech SVP, prototypů a prvních dílů na linku.
Tak nevím, jestli s toule starou technologií prorazí. Ovšem pokud budou cílit na čínský trh, tak by to mohlo vyjít (pokud budou dělat pro Čínu levné kopie které budou mít k bezpečnosti Saabu hodně daleko).
9-3 nestojí na platformě Vectry, ale Astry. Automobilka by se měla opeláckých vazeb ve vlastním zájmu co nejrychleji zbavit (jeden z důvodů jejích potíží bylo právě image předražené opelnice).
Jsem upřímně zvědav, jak dlouho jim tahle doslova kusová výroba vysloužilého modelu vydrží.
Nadšení a fandovství jsou sice pěkná věc, ale je otázkou, zda to bude stačit na oživení značky, protože každý soudný si dokáže spočítat, kolik stojí provoz automobilky. A to se nebavíme o vývoji a investicích do budoucnosti ...
Škoda, že nezačali tou originální, pěknou, novější a větší 9.5.
Prvního saaba? Napsali byste prvního mercedesa nebo prvního volkswagena? To je stejný případ. Ani jedno není životné.
Jinak hodně štěstí, snad to Asijci zvládnou lépe než Holanďani.
Nikdo nikdy nechápal, proč jsou Saaby tak drahé...dokud se v nich nevyboural.
Saaby známé ještě z šedesátých let i v Praze (z Tuzexu) mívaly dost spolehlivé motory Ford z Kolína nad Rýnem. Jejich slávu založila téměř nerezavějící karoserie- Fordy a Oply rezavěly už na letáku, Saab vydržel i deset zim. Ale čas vše mění, i časy.