- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak voni si ty farmáři tedy sní svoje sny vo Fordu Ranger, tak to asi bude mít něco do sebe.
Jenže pak se probudí a celej den jezdí v Toyotě Hilux. No, každej máme nějaký ty sny...
...a české silnice.
Taky zvažuju výměnu osobáku s nízkoprofilovými pneu a 200 koňmi za 4x4 s balóny a tak 300 koníky.
Jezdím s modelem 2006 a opravdu to není závoďák. Dynamika jako felicie, ale jako pracant se škoda pickup může jít klouzat. Spotřeba asi 11l. nafty naložený auto. Chybí tomu uzávěrky diferenciálů. Vyplatí se to jen tomu, kdo potřebuje i mimo silnice, jinak tranzita.
Srovnávat pick-up od Škody s Fordem Ranger snad trochu soudný člověk nemůže. Jsou to zcela jiné vozy vybavené pro jiné příležitosti.
Ale jinak pravda - Ranger je postavený pro užití na nezpevněných cestách, ale ne do těžkého terénu. Pokud potřebujeme výjimečně na podobné cesty zajet, je vhodnější si sehnat klasickou velkou dodávka a do výbavy přihodit sněhové řetězy které dobře poslouží i na ujetém a blátivém poli.
otec měl předchozí model, rok 2009 a já jsem si s ním taky pár tisíc najel....
nejradši jsem měl výjezdy z kruháče po přidání plynu krásným plynulým driftem... :)
jinak se mi zdálo, že ABS spíná vcelku brzo (oproti mx-3 co jsem tehdy měl) a taky je velká nevýhoda to že jak člověk nemá uzamykatelné víko korby, tak s tím nemůže vzít manželku na nákupy...
S autem které je postavené na 1 tunu nákladu jet na nákup s tím, že nákup dám na ložnou plochu, je zralé na návštěvu psychiatra, protože z nákupu, pokud kupuji potraviny včetně vajíček toho domu v pořádku moc nepřivezu.
Pane velmi dobře informovaný redaktore,
verze US ford Ranger vypadá poněkud jinak a má i jiné motory. Stčí se podívat na internet.
Americká verze je totiž úplně jiné auto, jen se stejným jménem.
Nechápu to, člověk všude slyší jaká je v americe (ale i obecně v celém západním světě) nezaměstnanost a místo aby se ten ford vyráběl v americe či evropě, třískaji to černoší v africe. Jestli to takhle půjde dál, jakože to tak doposud vypadá, nevím kdo a za co bude v evropě nakupovat (tedy kromě lidí který mají dostatečnou finančí rezervu v bankách a žijí v podstatě z úroků, či majitelů akcií a podobných finančních nástrojů). Jako další co nechápu, je smysl evropský unie, měla by nás trochu bránit.
Ale na druhou stranu si za to můžeme i částečně sami, češi nejsou prakticky žádní patrioti, koukají jen na cenu, namísto místa kde se daný produkt vyrobil.
Jasně.Chtělo by to někoho, kdo by jim nařídil vyrábět u tebe ve městě za mzdu, kterou by jim nařídili a pak aby nařídili normálním lidem, že si takové auto musí kupovat. Tomu se říkalo socialismus, víš?
To je asi nejaka verze pro autoskoly
Ze u nas tech farmaru mame... Opravdu ma nekdo potrebu prohanet se po CR v autech tohoto typu? Porad bych mel pocit ze mi nekdo neco nebo nekoho jen tak mimochodem prihodi na korbu kamkoliv bych jel