- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako elektrous dobry, jeste lepsi by byl trolejbus s baterkama, pak by po dojezdu na kone trolejove trate mohl stahnout klacky a pokracovat dal za mesto.
ale proc ma tak useknuty zadek??
Docela mě překvapila ta pole pro psaní SMS. Proč je pole pro text zprávy tak malé a pro výběr "Komu:" tak velké? Chápu, že to pole pro obsah se postupně zvětšuje, ale i tak...
Ano, SOR ve spolupráci s firmou Cegelec a Dopravním Podnikem Ostrava vyvinul v roce 2010 elektrobus SOR EBN 9,5. Z tohoto vyplývá, že nejde o žádnou super novinku. Předpokládám, že za ty tři roky došlo k nějakým úpravám k lepšímu, neboť tyto elektrobusy už tři roky jezdí v běžném provozu Ostravského Dopravního podniku.
Jen tak pro informaci, tato dojezdová vzdálenost je provozně ověřena (včetně provozu v největších mrazech, vůz má naftového bufíka k vytápění). Vůz byl také testován v provozu i na linkách v Praze, vše je dohledatelné na internetu pro toho kdo hledá. Navíc vím i o přejezdech republiky "po vlastní ose" a to byl vůz schopen ujet ještě větší než zde udávanou vzdálenost, ovšem vezl jen řidiče :-).
No a pro zvědavé: Doba nabíjení 8 hodin při pomalém nabíjení 16A (nejdéle trvá vybalancování článků baterie). Možnost rychlého dobití 32A za 1 hodinu na kapacitu 80% baterie (bez balancování článků). Z důvodu vybalancování je nutno jednou za 24 hodin nabíjet elektrobus pomalým nabíjením. Doba nabíjení je počítána při nabíjení z prázdných článků.
díky, tohle mě zajímalo, co výdrž baterie?
Tak ten dojezd bych rád viděl. V reálu to bude zhruba polovina a po třech letech čtvrtina.
Amatér promluvil. Nezná, neví a přitom chce vypadat jako chytrák.
Nový český elektrobus otestoval i prezident - rozumím správně že je tam i bar a kuřácký prostor?
Svůj výrobek bych teda rozhodně nechtěl spojit s tím ožralým prasetem. Zajímalo by mě, jestli za jízdy hulil.
Dovře odvedená práce, jediné co mě mrzí a za co bych utrhl hlavu je vzor čalounění, jako by vypadl z hudebního klipu, který byl natočen v první polovině devadesátých let, proč si nevzít příklad z obyčejného automobilu a nedat tam něco decentního, tohle je opravdu jako pěst na oko. Úplně vidím toho kdo to vybíral, jak si prohlíží vzorkovník a najednou vykřikne " Tohle je ono!!!" bud je blázen, nebo jim zbyla nějaká stará látka, šílený absolutně šílený.
vůbec celé vybarvení toho autobusu se mi nelíbí.. ale to je taky jediné co bych mu vytknul..
ještě by mě zajímala doba nabíjení.
Tolik krát se tam spomíma ´česká firma´ až mám pocit, že pravda bude někde jinde
Skrz kterou státní organizaci nebo samosprávný celek se bude dotovat tento vlhký sen všech ekofanatiků? Fungující exemplář jsme v Praze měli do 70 let a jmenoval se trolejbus, než ho bolševici nechali slisovat kvůli povinnému odběru ruské nafty.
Trolej x Baterie Holinky x Hodinky