Diskuze
Audi A5 vypadá pořád stejně. Je to tak schválně
Děkujeme za pochopení.
L26u91k10á51š 17P51a47v39l46u58c10h
Vhled je v tomto pripade vedlejsi, podstatny je, ze nema atmosfericky osmivalec.
J53i53ř75í 57S44c37h49w51a40c28h
ten benzínový turbo šestivál výkonově v pohodě atmo osmiválu stačí.... a ve městě s cca o třetinu menší spotřebou.....
L22e27o97š 58N90a40v28r20á26t97i80l
koncernove zvasty... nulova invence
O29n13d61ř22e79j 73S81ý96k41o41r59a
Že by mi z toho spadla pusa dokořán to opravdu ne, ani žádné wow se nekoná, pořád je tam něco co se mi na těch A5 nelíbí. A nemůžu si pomoct pořád se mi zdá že všechna AUDI jsou jen lepší Volkswageny.
P87e84t21r 41M24a60r22e12č93e77k
Od konce devadesátých let , mělo Audi vždy pěkný vzhled a oproti jiným nádherné interiéry. Pokud jde o A5 je to prostě klasika . Široce rozkročené kupé s vyváženými proporcemi. Ale každému se líbit nemusí. Jistě techniku má společnou s VW ale rozhodně to není jinak oplechovaný Golf !
J28i33ř50í 23P44e64l62n66á54ř
Takové ambice máš možná ty se svojí feldou na kterou sis nalepil hvězdu. Audi se o to nikdy nesnažilo.
T98o85m61á38š 22L47u58d25v67í96k
Čtyřdvéřová verze vypadá od dost líp. Vypadá to takové nevyvážené.
P24e13t13r 23M38a57r47e77č80e65k
Pokud vyváženost podle vás znamená více dveří . proč ne ? Co takhle šestidveřák ? Nebyl by ještě vyváženější ?
P22a22v39e37l 65Š86e90d11l25b57a48u37e33r
Fungují tomu blinkry a tachometr? Koncernová auta obecně mají tyto díly celkem často pokažené, přece to jejich časté nepoužívání nebude způsobeno arogancí některých uživatelů, ale spíše poruchami.... Nebo je to jinak? ;-) I z toho důvodu je to pro mě velice nesympatická značka i koncern, buď je to fakt pořád pokažené, nebo nějak neergonomicky umístěné, nebo to možná často (pozor, píšu "často," nikoliv "vždy") přitahuje sebestředné a bezohledné typy lidí. Je fajn, že máme možnost výběru a lepší možnosti, hurá :-). A není to závist, to opravdu ne, není co závidět. Jen je občas třeba zapnout vnitřní okruh vzduchu v kabině....
J16a86n 50H45a88v55r66d94a
Blinkry nepoužívá kdekdo. Nejvíce však autobusáci.
M60a31r15i56a25n 19K21a65r96a85b81a
Nikdy mi A5 neprišla ako super voz. Vždy bola nudná, aj s 3-dverovým prevedením. Napriek snahe písať o inováciách, príde mi, že Audi a celý VW má problém s designom, a len faceliftuje a upravuje vozy tak, že je pomaly jedo či je to VW, Škoda, Audi... Jedoducho starý matadori designu odišli a teraz to lepia ako sa dá. Za mňa síce nadčasové ale bezemočné auto, aké si pomýlite s čímkoľvek z koncernu.
M10i67c86h73a32l 11H55a59c66k
BMW 4 GranCoupe je hezčí zvenku i zevnitř. A má lepší motory. Tohle se Audi nepovedlo.
T51o49m74á75š 78L17u51d16v11í88k
Zevnitř lépe nevypadá. Lepší motory? Ještě řekněte že xdrive je lepší než quattro a máte to komplet.
M34a98r89e60k 90K33u79m50p76r79e44c28h70t
Mám A5ku skoro 2 roky, benzinový dvoulitr TFSI, předohrab, 170kW, je to úžasné auto, hlavně pro řidiče :-). Udivuje mě, že si ji u nás koupilo tak málo lidí, vidím jich na cestách celkem dost.
L66u36k64á29š 23R28y44b42a94n
To je po chipu? Pokud se nepletu, tak dvoulitr ma 155 kW. Jinak uzasny auto a gratuluji k vyberu ;)
P80e18t80r 40M80a45r12š69á58l94e96k
de Silva spolu s Giugarem jsou géniové autodesignu. Ne náhodou je chtěl mít VW pod jednou střechou.
M56a11r76t35i81n 97K31o15u81b86e78k
De Silva totiž zvládal to, co spousta jeho kolegů ne - ty auta jsou dokonale proporčně vyvážený (což je něco, co mi chybí třeba u škodovek nebo A4 před jeho příchodemdo koncernu). Já jezdim Alfou 166, což je podle mě taky jedno z jeho mistrovských děl.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...