Diskuze
Corolla se nevrací, je tady úplně nový auris
Děkujeme za pochopení.
Levicovy.Pravnik
nevím co je to za modu
ten tvar zadního bočního okýnka
oxon
..všechny hatchbacky
vypadají dnes stejně nebo hodně podobně...tento trend nastavila před mnoha léty Mazda 3.............
zmensvoubudoucnost
Co to je za reklama?
chudák blonďatý chlapec v reklamě měl by trošku pojíst vypada bídně
gazda2
Je to Corolla a není to ošklivé. Dvě dobré zprávy.
Upřímě řečeno, až se ta Corolla co mám rozpadne, k čemuž se zatím moc nechystá, stejně si koupím další, ať to vypadá jak to vypadá a ať se to jmenuje jak se to jmenuje. Nějak si nedovedu představit, že bych měl řešit nějaké problémy s poruchami vyjma měnění gum, baterek, destiček a kotoučů a toho co občas urazím a nebo co mi někdo pomuchlá. Turbo bych neřešil, lepší varianta výkonného a úsporného motoru se jmenuje hybrid. Zatím mi vždy stačilo vvti. Normálně to jezdí pod šest litrů, nebo to prošlápnu a přenastaví se to na nenažraného závodníka a pak to jede, ale žere.
Curtis Hlencross
design
tak to žádná pecka není, ani bych neřekl, že je to o tolik pohlednější než starší model, jak se nám snaží vnutit autor. Ale síla Toyoty je hlavně ve spolehlivosti. Stejně se toho, co se vzhledu týče, moc v kompaktní třídě vymyslet nedá, starej Civic byla spíš vyjímka potvrzující pravidlo.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
pěkný
osobně bych v téhle třídě šel do C4, ale tohle je moc pěkný. Jen ten středovej tunel je asi zbytečně širokej.
Gandalf007
Nezklamala
Toyota, stejně Lexus, snad nikdy nemůže zklamat... protože design exteriéru se může líbit opravdu jen "vyvoleným". Všem ostatním nezbude než pozitivně hodnotit alespoň kvalitní a spolehlivé provedení vozu...
No3130
ta reklama je strašná
a auto se mi taky moc nelíbí. ten design mi přijde takovej zbytečně komplikovanej. samý zprohybaný křivky, zvláštní tvary světel, vybouleniny a prohlubně... Jsem příznivcem spíš čistých tvarů jako měla např. Audi A6 kolem r. 2000
Darth.V
Hmm nic moc
teď to připomíná neotesaný špalek s korejskými světly. Zadek ještě jakž takž , předek pod linií světel taky dejme tomu. Kde jsou ti návrháři co dělali Cellicu ? A proč s ifirma vybrala pro reklamní spot anorektičku ?! Nebo je to nějaký transvestit?
No3130
Re: Hmm nic moc
vzhledem k tomu, že je vidět nahý hrudník, tak bych řekl, že to ženská vůbec neni. I kdyby měli plochou ženskou, tak by jí nemohli ukázat.
BorisT
Káva
Co to je za blábol s tou kávou? Současný Auris má vysouvací držáky na palubní desce a funguje to v pohodě, vzpomínám si, že to tak měly i některé Subaru. Normálnímu člověku je snad úplně jedno, jestli si bere kelímek pravou rukou jako v Golfu nebo levou rukou v Aurisu. Zoufalec, který se musí živit psaním pro tuhle žumpu, to ovšem asi nedokáže. A to už vůbec nemluvím o digitálních hodinách. Proč by někomu mělo vadit, jestli jsou hodiny v něčem integrované nebo umístěné extra? To je při nákupu auta naprosto podružná věc.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!