Diskuze
Dojezd elektrických nissanů prodlouží spalovací motor s rekordní účinností
Děkujeme za pochopení.
M49a35r30c68e26l 48B40a92k23o97š
myslím že by to mohlo byť výhodné aj kôli kúreniu v aute odpadné teplo je takpovediac grátis
J21a50n 81S68t55e24h53l52i90k
Vcelku rozumná koncepce elektromobility . Většina lidí najede do 50km za den . A tomu by stačila malá baterka a lehké auto . Jenže nikdo nechce auto které je takto jednoučelné . Ten motor tomu dá druhý rozměr kdy mužete jet na dovolenou do chorvatska nebo do alp. Pokuď se povede dostat cenu na rozumnou uroveň (malá baterie) , tak to muže převálcovat těžké drahé obludy od Tesly.
M63i22c34h40a78l 69K73r15č60á37l
Nějaká omezení tam asi budou. Myslím že se nepředpokládá takový výkon spalovacího motoru aby s tím mohlo auto rovnou jet. Já bych to viděl spíš na nějakých 20kW s tím že se motor spustí při poklesu kapacity baterií na nějakých 30%. Takže možná bude třeba na chvíli zastavit. I když při rovnoměrné jízdě po dálnici by těch 20kW mohlo asi stačit.
P12e41t38r 63D70r78a75p31a70l
u hybridů a tohoto hybridu naruby je problém v tom, že jedna věc je teorie a druhá skutečná realita provozu. Hybrid jedoucí po dálnici jede na benzín, protože na baterku by daleko nedojel. služební hybrid jezdí zese většinou na benzín, protože kdo by se otravoval s nabíjením když benzín neplatí. a tady u tohoto to bude obdobné, když se bude většinou nabíjet ne ze sítě, ale pomocí motoru
J38a42n 69S40t11e74h27l28i94k
Ano služebáky s velkým nájezdem hazejí elektromobilistum do jejich zeleného plánu pěkné vidle .
Jsem zvědav co se prosadí.
P24e82t59e14r 21G25l94o51s
Podla mňa fajn myšlienka.
Ide o to nájsť najvýhodnejšiu kombináciu elektromotora a jeho zdroja na výrobu elektriny. (benzín, plyn, vodík, iné)
J98a52r42o78s64l20a65v 82P85o21r89t
Tak vyhodit baterky , elektromotor a dojezd je skoro jako u dieselu .
J79i91ř81í 24K58a92r81b33a64n
To by nefungovalo, v určitých momentech potřebuje auto větší výkon než by tento spalovací motor dokázal dodat. Baterie ten okamžitý větší výkon dodá s přehledem.
Z50b78y64n64ě49k 87B58a77r58t58h
Pořád nechápu averzi vůči H2. Elektřina je sice dostupná, ale se zvyšujícími nároky na distribuci, bude dražší a dražší. Efekt bude mínusový a emise z externích výfuků enormní.
Ve státech kolem Severního moře, se řeší, co s přebytkem energie. Prodává se dokonce se zápornou marží. To rozum nebere. Když je přebytek, vyrobte uskladnitelnou energii ve formě H2. Říkám a píšu to již pět let. Nikdo to nechce slyšet, ani číst. A ejhle, SAE i Saúdská arábie chce budovat vodíkovody do Evropy...
Elektroauta na uhlí a zemní plyn jsou cesta do pekel za neskutečné peníze nás všech. H2 je jedinou skutečnou alternativou fosilních paliv. Tento můj příspěvek za deset let, ani zítra, nikdo nebude brát na zřetel. To mi nevadí. Vím, že mám pravdu.
T63o79m79a71s 85T98o89e75g89e18l
pocital jste to nekdy energeticky? Myslim tim kolik ujede auto na tunu uhli ze ktereho vyrobite elektricou energii a kolik ujede na vodik? ZJistite, ze budete nekde na 1/10. To se mi rozhodne nezda jako budoucnost fosilnich paliv. Je to stejne blba cesto jako prosazovat elektro auta zakonem.
V44á41c82l59a25v 95S41o68b11o20t39a
Mno, abychom dostali systemovou ucinnost, 50% ucinnost motoru musime ponizit ucinnosti generatoru (nejspis alternator), inverteru, baterii a elektromotoru. Vysledek bude pod 40%. To je asi malinko lepsi nez dobre turbodiesely. Pri rozumne male baterii by to asi mohlo byt ekonomicky snesitelne, zejmena pokud bude mozne v nekterych jizdnich rezimech baterie obejit a napajet primo trakcni motor.
Z91d40e89n57ě72k 77M23o24r32á17v14e37k
Ten diesel je o malinko méně účinný jen ve svém nejlepším režimu, v běžném provozu to malinko bude trochu více. Navíc diesel neumí rekuperovat, jednou vynaloženou energii už jen zmaří v brzdách.
T62o35m10á21š 20Z38e58m13á15n42e55k
A teď ještě zbavit se té hromady baterií a generátoru. A pohon na kola zajistit pomocí převodů. Časem snad někdo vynalezne nějaké páčky a táhla, aby šel měnit převodový poměr i za jízdy a motor pracoval v optimálním režimu.
R48o89b24e22r31t 75M60a67t11u39l14a
Až to vyjede z továrny tak se zjistí, že to žere stejně jako 20 let staré o 2 tuny lehčí auto
Z30d33e25n83ě31k 40M51o17r33á58v83e72k
Že by to vůbec neotestovali a honem s tím šli do tisku.
P48a77v72e74l 70J75o27n38á88š
Revoluční novinka. To snad už není ani legrační.
M43i63r60e31k 94H26o36d36a54r
Účinnost 50 procent u spalováku je pecka.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...