Diskuze
Nesmrtelná motorářská fosilie: legendární osmiválec small-block
Děkujeme za pochopení.
moralista
V8 a V6
V8 nebo i V6 jsou ty správné motory pro normální poklidnou jízdu. Mechanicky jednoduché a při správné péči (správný olej ve správnou dobu) jsou nesmrtelné. Sám vlastním Chryslerácký V6 3,5 L a dlouhodobý průměr na benzin mám kolem 11 litrů. Na LPG je to kolem 12. Už bych nic malého nikdy nechtěl.
Modrý a zelený blesk
Re: V8 a V6
Njn, musíte si nějak ospravedlnit, proč vám to tolik žere. Mně to žere stejně, ale určitě nejezdím "normální poklidnou jízdou." Taky proč, že.
Mad89
,
boze zas vydlacke komentare, ty s tou octaviou si pis v sekcii vysavace . Takisto spravy ze americak zere xy litrov jak lietadlo je blbost, tak vykonni motor s rovnakou spotrebou jak audi.
Modrý a zelený blesk
Re: ,
Když se dá jezdit s 2,5TDI za 15 litrů, proč by nešlo s Audi za 25?
katano
Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU
Nejlepší motor současnosti je motor 1.7 TSI od VW. Můj známý ho má v Octávii a nedá na něj dopustit.
PS : to je - REALITA
ryccardo
Re: Smal-Block je zastaralý motor s velkou SPOTŘEBOU
To ses buď to uklepnul nebo si děláš srandu. 1,7 TSI?
karelka k
Když slyším motor v americkým filmu,
kašlu na děj, poslouchám ten motor! Fantazie! To se povedlo!
Prej i motor z T-34 se moc nezměnil, myslím základ motoru. Oba motory
Modrý a zelený blesk
--
Vy se jako k americkýmu motoru nedostanete jinak, než ve filmu? WTF?
DAJ
SBC 350
Small block mam v Camaru 1979. Absolutne neznicitelny motor. Na to , ze to je pres 30 let stary motor, tak je zvuk uplne nadherny, spotreba pri klidne jizde neco kolem 10-12l. Je to jedine auto, ve kterem jezdim s vyplym radiem. V8 je proste V8, jeste mi porad lezi v hlave prevrtani na 383 stroker, popripade takovy naslaply big block:)
T.Lojza
Re: SBC 350
Presne tak Ten kdo pro tohle nama cit, ten neporozumi.
bla23bla
Downsizing a spotřeba
Jen pro info - opel astra hatchback 1,4 turbo, 3 osoby, na střeše rakev 70 cm šíře a výbava na lyže. Ani při použití tempomatu se to při jízdě 700 km po dálnici do Itálie při ustálené rychlosti 120 km/hod nedostalo pod 8,5 l/100 km. Kromě povinného ručení nevidím žádnou výhodu. Musím uznat svižné rozjezdy, ale jinak ani náhodou!!!
Homer _5
Re: Downsizing a spotřeba
Toto není žádné tajemství. Pouze podvod na zákaznících a umlčovač ekofašistů aby hýkali blahem nad průměry emitovaného CO2.
Kouzlo těchto scvrklých motorpaskvilů je v tom, že v umělých podmínkách na brzě kdy se měří "spotřeba", tak dají nějakých 4-5 litrů ale tato metodika dnes nemá vůůůůůůbec nic společného s reálným provozem. Jen jsme se posunuli ze situace, kdy se tabulková a reálná spotřeba lišily o 1litr/100km do situace, kdy se to liší o 3+ litrů a naivkové se pak u pumpy chytakí za hlavu...
Labia Majora Zemanová
Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
krasna fotka, jak je to tam vsechno rozlozene, hned bych jeden bral jako stavebnici
Labia Majora Zemanová
Re: Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
zato ti kvadronosi s momentakama, to by mel nekdo cenzurovat
ewl
ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY
nemuzu si pomoct, ale jedinci lobujici za 1,5 3xturbo a min 98 oktanu k tomu zrejme nemaji prilis zkusesnoti s V8. podstatne zalezi na vasi prave noze..je sice hezke, ze mi 3x preplnovany motor nabidne spotrebu 7 litru, ale kdyz chci jet, tak jak jsem zvykli, tedy svizne, tak mam razem spotrebu na 12-13 litrech... o vytaceni motoru netreba mluvit... ve sve V8 muzu jet temer na volnobeh, kdyby to nebyl automat, ktery mam.. pri 50km/h mi motor toci sotva 1400 otacek...staci do pedalu jen stouchat...ano, nejste jako zdivocela koza, ale rozhodne spotreba neni tak otresna.. kdyz vidim, jak se pak nekteri chudaci snazi ve svych 1,0 a 1,2 motorech mne hlavne rychle predjet na rovince do dalsi krizovatky, tak je mi jasne, kolik asi bude ta jejich realna spotreba...vsechna prerazeni automatu se odehravaji pri pohodove jizde do 2000 -2200 otacek...a to uz jedu docela svizne.. kdyz tomu dam plnej kotel muzu tocit az do 7000 tisic...
ewl
Re: ZALEZI NA VAZE VASI PRAVE NOHY
jeste podotykam, ze mne zatim nekdo nepresvedcil, ze vice mechanickych dilu, ktere jsou pouzivane pri velkych vykonech jako treba zrovna turba, je lepsi reseni... mechaniku neokecate, namahani techto dilu je enormni...ja bych tedy auto po 2 lete zaruce s 3x prevlnovanym motorem nechtel... a myslim, ze lidi jeste maji rozum...
cassul
Motor na furt
Ono to ani s to ekologií nebude tak strašné... Při optimálním jízdním stylu to tak moc nežere a hlavně - ten motor bude slusně zajetý v době, kdy evropan bude mít už čtvrté auto... Tohle je děláno na léta provozu, nízké otáčky, všechno naddimenzované... Myslím si, že i z hlediska přírody je lepší mít jedno auto na fůru let, než měnit po pár letech "ekologická" vozítka...
dvakratzabanovanylajos
po vcerejsim clanku o 3er
kam planujou 1.5l turbo trivalec je tohle rajska hudba.
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....