Diskuze
Elektroauta jsou fajn, ale ať si s nimi „užije“ někdo jiný, myslí si Němci
Děkujeme za pochopení.
K24a20r20e62l 87W31á40g27n52e36r
Zájem o elektromobily je v Německu pramalý proto, že v nich tamní řidiči nevidí smysluplnou alternativu, která by po stránce výkonu, funkce a ceny naplnila jejich požadavky.
To ale platí i u nás, i když se nám propagátoři elektromobility snaží namluvit, že to není pravda.
F95i56l75i16p 27H10r55b45e65k
Nechápu, proč jsou na venkově nespokojení s nabíjecí infrastrukturou - tam ji většinou nepotřebují, mohou nabíjet doma.
P30a82v10e64l 62P68e19l62á53n
Souhlasím. Ať je začnou používat v první řadě v Indii a Číně.
P57e71t54r 98L76a47b40a69j
Však v Číně je už používají víc než v Evropě. V Indii asi ne, je to stále ještě dost chudá a ne moc rozvinutá země.
P95e86t36r 17L40a61b97a77j
Uvidíme, co s tím udělá BYD v Maďarsku. Nepříjemné je, že už dopředu inzerovali, že nechtějí soutěžit cenou. Tedy jinými slovy, že přistoupí na přemaštěné evropské ceny. Takže na nějakého vlčáka ještě budeme muset počkat.
Tohle je pěkné video o elektromobilitě v Číně. Je zajímavé, jak tam přistoupili k podpoře elektromobility - na jedné straně obtížné podmínky pro provoz spalováků, na druhé straně výrazný rozvoj nabíjecí infrastruktury s elektrikou za směšnou cenu.
P73e84t29r 96L82a12b12a42j
Škoda, že neuvedli přesné znění otázek, na které měli respondenti odpovídat. Jen změnou otázek se často dá dosáhnout velmi výrazných rozdílů ve výsledcích.
J54a23r54o56s92l77a68v 86M69a80k81o95v79e38c
A modří už vědí.., že centrálně plánovaný ekonomika bude proti volnému trhu vždy naprosto neefektivní. A to platí i v případě zeleného socialismu, který nám ordinuje EU
J77a49n 22H79a51j54e38k
Moje Octavie bere 4.5 litru na 100 km a dojezd má lehce přes 900 km. Superb s lehkou nohou 1300km. Až skončí jejich životnost, skonci krom plastu v tavici peci. Ať mi nikdo kdo to myslí s ekologii vážně netvrdi, že elektrické vozy jsou ekologictejsi, uz jen těžba surovin, jejich minimální životnost baterií a nakonec i to že Němci brutálně spalují uhlí na výrobu elektřiny jen ukazuje, že celý tenhle humbuk je jen politika na pozvraceni a o ochranu planety v ní naprosto nejde
L55u54b63o91š 83D75o27l27e49ž47e59l
Baterie taky nekončí na skládce, jsou plné cenného lithia a dalších kovů.
Dojezd je asi poslední parametr, na kterém by mi záleželo.
J79i12ř97í 45S19c70h92m23i92d54t
Nemám nic proti elektro autům, párkrát jsem s tím jel a jede to pěkně a má to brutální akceleraci. Vadí mi to tlačení silou pomocí dotací, zákazů, příkazů a směrnic. Klidně ať to vyrábějí a prodávají, aťs e každý sám rozhodne co si koupí, ale ať to funguje přirozeně klasickou konkurencí a když budou ta auta dobrá, tak časem ta klasická nahradí, stejně jak auta nahradila koňské povozy a když dobrá nebudou, tak skončí v propadlišti dějin a budou dál čekat na vynalezení zázračné baterie, kterou nám zelení už slibují 40 let.
F39i70l90i64p 77H52r65b87e44k
Svým způsobem ano, ale na druhou stranu, od té doby, co jezdím v EV, tak vnímám mnohem víc, kolik aut při rozjezdu kouří a smrdí jak továrna. Přepínám kvůli tomu na vnitřní cirkulaci. Kdyby byly ve městě alespoň převážně elektromobily, byl by vzduch skutečně lepší - ale to je právě těm čmoudilům úplně jedno, hlavně že jim to jezdí "levně a ekologicky".
J24i52ř35í 51B26a45n90k
No super článek, autorovi ani v jedné větě není divné kdo je autorem uvedené studie :-) ...sdruženi německého automobilového průmyslu :-) lol VW chce přesvědčit lidi , ze EV jsou blbost :-) ...nebude to tím , že jen takové auto aspoň trochu konkurence schopen nejsou schopni, neumí ani vyrobit? cela rada ID se fakt teda povedla ...z výroby tak rovnou na smeťák s tím :-)
D85a50n68a 19S65m87u80t32n53á
Tak tím to fakt nebude. VW sám aktivně tlačí elektromobilitu jako málokterá automobilka. Aby taky ne, když už do toho nalili tolik miliard.
A68v77i 29B65a58b10i21c
Líbí se mi, že ze "zelených" jsou "klima aktivisté". Najednou jim nejde o ochranu životního prostředí, ale o ochranu klimatu.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...