- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zájem o elektromobily je v Německu pramalý proto, že v nich tamní řidiči nevidí smysluplnou alternativu, která by po stránce výkonu, funkce a ceny naplnila jejich požadavky.
To ale platí i u nás, i když se nám propagátoři elektromobility snaží namluvit, že to není pravda.
Nechápu, proč jsou na venkově nespokojení s nabíjecí infrastrukturou - tam ji většinou nepotřebují, mohou nabíjet doma.
Souhlasím. Ať je začnou používat v první řadě v Indii a Číně.
Však v Číně je už používají víc než v Evropě. V Indii asi ne, je to stále ještě dost chudá a ne moc rozvinutá země.
Uvidíme, co s tím udělá BYD v Maďarsku. Nepříjemné je, že už dopředu inzerovali, že nechtějí soutěžit cenou. Tedy jinými slovy, že přistoupí na přemaštěné evropské ceny. Takže na nějakého vlčáka ještě budeme muset počkat.
Tohle je pěkné video o elektromobilitě v Číně. Je zajímavé, jak tam přistoupili k podpoře elektromobility - na jedné straně obtížné podmínky pro provoz spalováků, na druhé straně výrazný rozvoj nabíjecí infrastruktury s elektrikou za směšnou cenu.
Škoda, že neuvedli přesné znění otázek, na které měli respondenti odpovídat. Jen změnou otázek se často dá dosáhnout velmi výrazných rozdílů ve výsledcích.
A modří už vědí.., že centrálně plánovaný ekonomika bude proti volnému trhu vždy naprosto neefektivní. A to platí i v případě zeleného socialismu, který nám ordinuje EU
Moje Octavie bere 4.5 litru na 100 km a dojezd má lehce přes 900 km. Superb s lehkou nohou 1300km. Až skončí jejich životnost, skonci krom plastu v tavici peci. Ať mi nikdo kdo to myslí s ekologii vážně netvrdi, že elektrické vozy jsou ekologictejsi, uz jen těžba surovin, jejich minimální životnost baterií a nakonec i to že Němci brutálně spalují uhlí na výrobu elektřiny jen ukazuje, že celý tenhle humbuk je jen politika na pozvraceni a o ochranu planety v ní naprosto nejde
Baterie taky nekončí na skládce, jsou plné cenného lithia a dalších kovů.
Dojezd je asi poslední parametr, na kterém by mi záleželo.
Nemám nic proti elektro autům, párkrát jsem s tím jel a jede to pěkně a má to brutální akceleraci. Vadí mi to tlačení silou pomocí dotací, zákazů, příkazů a směrnic. Klidně ať to vyrábějí a prodávají, aťs e každý sám rozhodne co si koupí, ale ať to funguje přirozeně klasickou konkurencí a když budou ta auta dobrá, tak časem ta klasická nahradí, stejně jak auta nahradila koňské povozy a když dobrá nebudou, tak skončí v propadlišti dějin a budou dál čekat na vynalezení zázračné baterie, kterou nám zelení už slibují 40 let.
Svým způsobem ano, ale na druhou stranu, od té doby, co jezdím v EV, tak vnímám mnohem víc, kolik aut při rozjezdu kouří a smrdí jak továrna. Přepínám kvůli tomu na vnitřní cirkulaci. Kdyby byly ve městě alespoň převážně elektromobily, byl by vzduch skutečně lepší - ale to je právě těm čmoudilům úplně jedno, hlavně že jim to jezdí "levně a ekologicky".
No super článek, autorovi ani v jedné větě není divné kdo je autorem uvedené studie :-) ...sdruženi německého automobilového průmyslu :-) lol VW chce přesvědčit lidi , ze EV jsou blbost :-) ...nebude to tím , že jen takové auto aspoň trochu konkurence schopen nejsou schopni, neumí ani vyrobit? cela rada ID se fakt teda povedla ...z výroby tak rovnou na smeťák s tím :-)
Tak tím to fakt nebude. VW sám aktivně tlačí elektromobilitu jako málokterá automobilka. Aby taky ne, když už do toho nalili tolik miliard.
Líbí se mi, že ze "zelených" jsou "klima aktivisté". Najednou jim nejde o ochranu životního prostředí, ale o ochranu klimatu.