- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"...limit hmotnosti by zasáhl i elektrovozy" - třeba by začali dělat konečně e-auta malá, jako městská vozítka, k čemu by měly být určené, a ne cestovní vozy.
No divne ze vyrobci delaji elektroauta takova, jaka lidi kupuji, a ne takova jaka by podle vas mely spravne byt.... Mozna jim zkuste poradit....
Stačí nad vjezd navařit traverzu do správné výšky.
Natahni si výfuk do kabiny a uvidíme jak dlouho ti ta fosilní demokratická touha po individuální mobilite pro všechny vydrží.
To by slo. Take mne irituji lidi co nacpou SUV tak, ze neotevru dvere, protoze se do puvodnich pruhu pro Octavie ci Leony nevejdou.
a není tedy problém v těch pruzích, které jaksi normou zamrzly před 20 roky?
Ekofanatici a ekofašisti všech zemí, spojte se a jděte do však vy víte :/
mám SUV i elektromobil a nechápu tyhle boje s větrnými mlýny, at si každej jezdí sčím chce a na co má , to je jak zakazat jizdu prázdnyho kamionu mezi nakladkami
Tolik a navíc velkých aut se do města prostě nevejde. Takže si každej jezdit čím chce ve městě vede k tomu co vidíme dnes. Poznámka o kamionech je demagogie. Kromě toho se je dopravci z důvodu rentabilnosti snaží kamiony vytěžovat a bez nich si nekopíte ani rohlík.
Octavie se svým Simply Clever je se svým největším kufrem větší než hodně SUV
Protože je o 20-30cm delsí než SUV střední třídy
to bývalo mělo smysl dřív, než úředníci bez mozku škrtem pera zrušili malá auta...a světe div se, nikdo nedostal padáka, nebyl popotahován..prostě nic. Takže, proč by měli přemýšlet?
Jací úředníci bez mozku škrtem pera zrušili malá auta?
Valečný stav Polsko vyhlasilo v roce 1981 Přídělový systém trval až do konce roku 1988
Benzín byl na přiděl Na 1 vozidlo bylo možne čerpat jen předem dané množství paliva. Movitější Polští řidičí to řešili tak, že si nakoupili jednostopá vozidla která neprovozovali ale palivo spotřebovávali při provozu osobniho auta .
Přídělový systém v Protektorátu Čechy a Morava 1939 Přídělový systém u některých druhů zboží přetrval i po válce a zcela odstraněn byl teprve za měnové reformy v roce 1953.
Vzpomínáte si, když byl benzin v ČR na příděl? Lidé byli naštvaní, čekali ve frontách
krizové štáby zavedly od 6. 10. 1990 přídělový systém, který umožňoval motoristům na tento měsíc natankovat pouze 25 litrů paliva za obvyklou cenu – tedy 12 Kčs za litr specialu a 13,50 Kčs za super.
https://www.autorevue.cz/benzin-na-pridel-1990-lide-byli-nastvani-cekali-ve-frontach
Když se zakáže někomu používat jeho současné auto a ten se ho nechce vzdát tak si pořídí další . To si může dovolit jen málo kdo Finančně utáhnout několik vozidel . Navíc to ještě více zhoršuje zatěžování životního prostředí osobní dopravou .
Začne Evropa kopirovat Čínu v omezování počtu vozidel v provozu .
Připomína to opatření v některých Čínských velkoměstech Kdy mohou v daný den jezdit jen osobní vozidla s určitou číslovkou na SPZ . Tak ti bohatí si nakoupi více vozidel aby mohli jezdit každý den .
Bez SPZ jezdit nemužete . V jiných Čínských velkoměstech zase zavedli kvoty na počet vozidel která jsou nově zaregistrována do registru vozidel .
Chcete li osobní auto .Nejprve si musíte vydražit SPZ nebo jí doslova vyhrát v Loterii . Až pak si jdete koupit auto .
Život v Čině. Zkušenosti Evropana . Keď jazdíme my v Číne >>>