Diskuze

Heidelberg by chtěl vyhnat SUV, limit hmotnosti by zasáhl i elektrovozy

Boj měst proti autům má různou podobu. Někde omezují vozovku cyklopruhy, jinde snižují rychlost na 30 km/h nebo zavádějí mýto. Německý Heidelberg teď diskutuje o zákazu parkování velkých a těžkých vozů v městských parkovacích domech. Týkalo by se to jak SUV, tak řady elektromobilů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J32a73n 94D94l40o46u71h57ý

2. 11. 2021 9:18

"...limit hmotnosti by zasáhl i elektrovozy" - třeba by začali dělat konečně e-auta malá, jako městská vozítka, k čemu by měly být určené, a ne cestovní vozy.

1 0
možnosti

No divne ze vyrobci delaji elektroauta takova, jaka lidi kupuji, a ne takova jaka by podle vas mely spravne byt.... Mozna jim zkuste poradit....

0 0
možnosti

Stačí nad vjezd navařit traverzu do správné výšky.

0 1
možnosti

Natahni si výfuk do kabiny a uvidíme jak dlouho ti ta fosilní demokratická touha po individuální mobilite pro všechny vydrží.

0 4
možnosti

To by slo. Take mne irituji lidi co nacpou SUV tak, ze neotevru dvere, protoze se do puvodnich pruhu pro Octavie ci Leony nevejdou.

1 4
možnosti

a není tedy problém v těch pruzích, které jaksi normou zamrzly před 20 roky?

5 0
možnosti

Ekofanatici a ekofašisti všech zemí, spojte se a jděte do však vy víte :/

4 0
možnosti

M63i75l87o41š 85M16a69l58ý

1. 11. 2021 21:03

mám SUV i elektromobil a nechápu tyhle boje s větrnými mlýny, at si každej jezdí sčím chce a na co má , to je jak zakazat jizdu prázdnyho kamionu mezi nakladkami

3 4
možnosti

Tolik a navíc velkých aut se do města prostě nevejde. Takže si každej jezdit čím chce ve městě vede k tomu co vidíme dnes. Poznámka o kamionech je demagogie. Kromě toho se je dopravci z důvodu rentabilnosti snaží kamiony vytěžovat a bez nich si nekopíte ani rohlík.

2 1
možnosti

Octavie se svým Simply Clever je se svým největším kufrem větší než hodně SUV

0 0
možnosti

Protože je o 20-30cm delsí než SUV střední třídy

0 0
možnosti

to bývalo mělo smysl dřív, než úředníci bez mozku škrtem pera zrušili malá auta...a světe div se, nikdo nedostal padáka, nebyl popotahován..prostě nic. Takže, proč by měli přemýšlet?

0 1
možnosti

P59a73v24e48l 82R87u14s

1. 11. 2021 20:53

Jací úředníci bez mozku škrtem pera zrušili malá auta?

0 0
možnosti

H43o84n40z62a 38T58a95r

1. 11. 2021 19:53

Valečný stav Polsko vyhlasilo v roce 1981 Přídělový systém trval až do konce roku 1988

Benzín byl na přiděl Na 1 vozidlo bylo možne čerpat jen předem dané množství paliva. Movitější Polští řidičí to řešili tak, že si nakoupili jednostopá vozidla která neprovozovali ale palivo spotřebovávali při provozu osobniho auta .

Přídělový systém v Protektorátu Čechy a Morava 1939 Přídělový systém u některých druhů zboží přetrval i po válce a zcela odstraněn byl teprve za měnové reformy v roce 1953.

Vzpomínáte si, když byl benzin v ČR na příděl? Lidé byli naštvaní, čekali ve frontách

krizové štáby zavedly od 6. 10. 1990 přídělový systém, který umožňoval motoristům na tento měsíc natankovat pouze 25 litrů paliva za obvyklou cenu – tedy 12 Kčs za litr specialu a 13,50 Kčs za super.

https://www.autorevue.cz/benzin-na-pridel-1990-lide-byli-nastvani-cekali-ve-frontach

0 0
možnosti

H23o41n74z98a 71T14a24r

1. 11. 2021 19:14

Když se zakáže někomu používat jeho současné auto a ten se ho nechce vzdát tak si pořídí další . To si může dovolit jen málo kdo Finančně utáhnout několik vozidel . Navíc to ještě více zhoršuje zatěžování životního prostředí osobní dopravou .

Začne Evropa kopirovat Čínu v omezování počtu vozidel v provozu .

Připomína to opatření v některých Čínských velkoměstech Kdy mohou v daný den jezdit jen osobní vozidla s určitou číslovkou na SPZ . Tak ti bohatí si nakoupi více vozidel aby mohli jezdit každý den .

Bez SPZ jezdit nemužete . V jiných Čínských velkoměstech zase zavedli kvoty na počet vozidel která jsou nově zaregistrována do registru vozidel .

Chcete li osobní auto .Nejprve si musíte vydražit SPZ nebo jí doslova vyhrát v Loterii . Až pak si jdete koupit auto .

Život v Čině. Zkušenosti Evropana . Keď jazdíme my v Číne >>>

https://www.youtube.com/watch?v=R0TRaxT0yH4

0 0
možnosti