Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejlepší motory v nových autech se hledají těžko. Je jich málo

Říkáte si, že vybrat pět nejlepších motorů dneška je přece jednoduché? Tak nám v té hromadě přeplňovaných litrových tříválců a hybridizovaných uškrcených krabiček, plnících normu Euro 37 (nebo kolik vlastně) a ověšených všemožnými bandaskami s filtry, najděte jeden, který by něčím vynikal. Magazín Speed se pokusil najít pár posledních opravdu povedených.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Relativně smutný článek...:-/

0 0
možnosti

A kcemu to jako je? Doveze me to z mista A do mista B uplne stejne, jako muj 2.0Tdi 143 PS v Audi. A stoji me to rozhodne mene.

0 0
možnosti

Úplně stejně právě ne, a o tom to je :-)

0 1
možnosti

dyt je to tak snadne: stridavy async s permagnetem je ten best. rozmery mensiho melounu a vykonu a kroutaku na rozdavani. tomu nemuze konkurovat zadny splaovaci motor (orloj)

0 0
možnosti

Ten výběr s nejlepšími motory nemá nic společného, je to výběr motorů, které splňují interní podmínky autora:

1. musí to být atmosféra

2. musí mít velký objem

3. musí mít minimálně 6 válců a čím více tím lépe

4. a aby se neřeklo, tak tam dal jako výjimku. co potvrzuje pravidlo ten jeden oturbený čtyřválec....

1 0
možnosti

Ano to jsou opravdu motory, které lze pořídít ve zcela běžných značkách, zcela běžné cenové relace. Díky za to :-)

2 0
možnosti

Není to průzkum průměrných motorů dostupných za podprůměrný plat, ale nejlepších motorů ;-)

0 2
možnosti

To jsou zase kecy. Čecháček na jednu stranu trvá na neskutečně předražené oktávce s litrovým tříválcem, zároveň fňuká, jak se mu to nelíbí a může za to, jak jinak, EU a "elektromobilita". Přitom, jak je z článku patrné, ta strrrrrašlivá EU nijak nebrání prodeji všech těch vozů, o kterých je tu řeč, a mnohých dalších, od Nissanu GTR po různé modely Aston Martin (z GB, která má mnohem přísnější emisní limity, než ty od EU), nebo, mezi cenově dostupnými auty, nepřeberné množství hot hatches. Ano, jsou přeplňované, a co má být? Problémy spojené s turbem jsou dávno vyřešené, dnešní přeplňované čtyřválce pod dva litry nabízejí výkon, točivý moment i dynamiku, o jakou donedávna usilovaly, ne vždy úspěšně, ty nejšpičkovější motory, akorát jsou řádově levnější na koupi i na provoz. Co konkrétně se na tom někomu nelíbí?

K té elektromobilitě: shodou okolností mám právě čerstvě nového Mustanga V8, ale co se týče budoucnosti, pokud elektromobilita znamená Porsche Taycan nebo budoucí Mustang MACH-E, nebo i Tesla S bude-li jednou konečně spolehlivá a kvalitněji zpracovaná, tak beru všema deseti. A opět to není jenom otázka drahých aut, např. budoucí nový elektrický Renault 5 vypadá moc pěkně a výkon ekvivalentní 160hp u malého městského autíčka rozhodně budí respekt. A pokud Renault dodrží, co slibuje, tak má stát pod 20000€.

4 2
možnosti

Ta první část není přesná - ona EU samozřejmě explicitně nezakazuje výrobu ničeho. Ale dá tomu takové podmínky že jimi buď jednotka neprojde vůbec, a nebo jen za šíleně nerentabilních podmínek. Dříve díky absurdnosti pravidel ty okrajové modely paradoxně prošly a nebo se cena rozpustila, ale ten střed to postihlo řádně. Tím pádem nabídka prořídla, a opravdu to nebylo vlivem požadavků trhu ;-)

1 0
možnosti

Ak sú ľudia V8 ochotný narvať i do Tesly, niečo na nich bude.

1 2
možnosti

V96í87t 56O94ž45a24n67a

5. 3. 2021 15:10

Jeden magor nejsou lidé.

0 0
možnosti

Psát pochvalně o Fordu se v Čechách nesmí pane Žáku.

Ve Fordu jsem programoval takřka 20 let..

Nicméně pro mě Ford auto jaké bych chtěl nemá (samozřejmě nejeté)

Vzal jsem před pár lety Chevy. To další bude opět US Made. Možná i Ford, kdo ví?

Jo jezdil jsem třeba v 5l Oldsmobile Delta 88 boží auto, v mnoa jiných, a pak už jen tuctová SUV, Bronco II, Explorer, Escape, ještě předtím Escorty, a můj zamilovanej když jsem do Ameriky přišel, Ford Pinto. No jo, to už snad ani není pravda.

Sporťáky nemusím, stačí že je kupuje moje stará. Ješyě nemá rozum. Jak je stará. Abych doplnil: Autům nerozumím a nikdy jsem nerozuměl i když jem ve Fordu ve Wayne, MI pracoval dlouhá léta na robotech.

0 2
možnosti
Foto

Od motoru očekávám především spolehlivost, nízkou spotřebu a dlouhou životnost. Pod 80 kW nebo nad 120 kW je dnešní motor mimo potřebu běžného uživatele.

500 tisíc km bez jakékoliv montáže na motoru a jeho příslušenství považuji za slušný výsledek, to by mělo v průměru stačit na nějakých 20 roků.

Elektromotory nejsou pro stejný výkon ani lehčí, ani spolehlivější. Komutátory, kroužky, ložiska, to vše trpí nepravidelným zatížením. Udržitelný elektromobil bude vždy co nejlehčí, nejvíc váží akumulátory, tak bude mít jenom omezený dojezd. Za pár roků Tesla skončí.

Tento týden opět vybuchla sopka v Indonésii, to je mnohem víc emisí za jeden týden, než co vyprodukují spalovací motory všech osobních aut za rok.

3 3
možnosti

Ktery elektromobil ma motor s komutatorem? Ja bych spis cekal asynchronni.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...