Diskuze
Nejlepší motory v nových autech se hledají těžko. Je jich málo
Děkujeme za pochopení.
O61d17s36t51r36a42n50ě96n77ý 95U16ž81i95v68a86t97e22l
K29a74r22e76l 55N96o87v49o38t52n57y
A kcemu to jako je? Doveze me to z mista A do mista B uplne stejne, jako muj 2.0Tdi 143 PS v Audi. A stoji me to rozhodne mene.
J72a62k69u28b 94M24a45š32e69k
dyt je to tak snadne: stridavy async s permagnetem je ten best. rozmery mensiho melounu a vykonu a kroutaku na rozdavani. tomu nemuze konkurovat zadny splaovaci motor (orloj)
J50i77ř26í 77S16c76h12w82a38c35h
Ten výběr s nejlepšími motory nemá nic společného, je to výběr motorů, které splňují interní podmínky autora:
1. musí to být atmosféra
2. musí mít velký objem
3. musí mít minimálně 6 válců a čím více tím lépe
4. a aby se neřeklo, tak tam dal jako výjimku. co potvrzuje pravidlo ten jeden oturbený čtyřválec....
L97u79k46á68š 68K28r72á49t27k84ý
Ano to jsou opravdu motory, které lze pořídít ve zcela běžných značkách, zcela běžné cenové relace. Díky za to
P33e30t27r 70Č78e70r66m14á93k
Není to průzkum průměrných motorů dostupných za podprůměrný plat, ale nejlepších motorů
H81u40g61o 65P78r87o74c40h86á25z28k51a
To jsou zase kecy. Čecháček na jednu stranu trvá na neskutečně předražené oktávce s litrovým tříválcem, zároveň fňuká, jak se mu to nelíbí a může za to, jak jinak, EU a "elektromobilita". Přitom, jak je z článku patrné, ta strrrrrašlivá EU nijak nebrání prodeji všech těch vozů, o kterých je tu řeč, a mnohých dalších, od Nissanu GTR po různé modely Aston Martin (z GB, která má mnohem přísnější emisní limity, než ty od EU), nebo, mezi cenově dostupnými auty, nepřeberné množství hot hatches. Ano, jsou přeplňované, a co má být? Problémy spojené s turbem jsou dávno vyřešené, dnešní přeplňované čtyřválce pod dva litry nabízejí výkon, točivý moment i dynamiku, o jakou donedávna usilovaly, ne vždy úspěšně, ty nejšpičkovější motory, akorát jsou řádově levnější na koupi i na provoz. Co konkrétně se na tom někomu nelíbí?
K té elektromobilitě: shodou okolností mám právě čerstvě nového Mustanga V8, ale co se týče budoucnosti, pokud elektromobilita znamená Porsche Taycan nebo budoucí Mustang MACH-E, nebo i Tesla S bude-li jednou konečně spolehlivá a kvalitněji zpracovaná, tak beru všema deseti. A opět to není jenom otázka drahých aut, např. budoucí nový elektrický Renault 5 vypadá moc pěkně a výkon ekvivalentní 160hp u malého městského autíčka rozhodně budí respekt. A pokud Renault dodrží, co slibuje, tak má stát pod 20000€.
P40e36t29r 49Č14e35r92m11á98k
Ta první část není přesná - ona EU samozřejmě explicitně nezakazuje výrobu ničeho. Ale dá tomu takové podmínky že jimi buď jednotka neprojde vůbec, a nebo jen za šíleně nerentabilních podmínek. Dříve díky absurdnosti pravidel ty okrajové modely paradoxně prošly a nebo se cena rozpustila, ale ten střed to postihlo řádně. Tím pádem nabídka prořídla, a opravdu to nebylo vlivem požadavků trhu
M73a27r46e45k 29B60a55r98t44o20š
Ak sú ľudia V8 ochotný narvať i do Tesly, niečo na nich bude.
V92a87c84l34a97v 43V92a93v96r31a
Psát pochvalně o Fordu se v Čechách nesmí pane Žáku.
Ve Fordu jsem programoval takřka 20 let..
Nicméně pro mě Ford auto jaké bych chtěl nemá (samozřejmě nejeté)
Vzal jsem před pár lety Chevy. To další bude opět US Made. Možná i Ford, kdo ví?
Jo jezdil jsem třeba v 5l Oldsmobile Delta 88 boží auto, v mnoa jiných, a pak už jen tuctová SUV, Bronco II, Explorer, Escape, ještě předtím Escorty, a můj zamilovanej když jsem do Ameriky přišel, Ford Pinto. No jo, to už snad ani není pravda.
Sporťáky nemusím, stačí že je kupuje moje stará. Ješyě nemá rozum. Jak je stará. Abych doplnil: Autům nerozumím a nikdy jsem nerozuměl i když jem ve Fordu ve Wayne, MI pracoval dlouhá léta na robotech.
M73i45r72o13s94l59a65v 44S28t43e68i24n83e87r
Od motoru očekávám především spolehlivost, nízkou spotřebu a dlouhou životnost. Pod 80 kW nebo nad 120 kW je dnešní motor mimo potřebu běžného uživatele.
500 tisíc km bez jakékoliv montáže na motoru a jeho příslušenství považuji za slušný výsledek, to by mělo v průměru stačit na nějakých 20 roků.
Elektromotory nejsou pro stejný výkon ani lehčí, ani spolehlivější. Komutátory, kroužky, ložiska, to vše trpí nepravidelným zatížením. Udržitelný elektromobil bude vždy co nejlehčí, nejvíc váží akumulátory, tak bude mít jenom omezený dojezd. Za pár roků Tesla skončí.
Tento týden opět vybuchla sopka v Indonésii, to je mnohem víc emisí za jeden týden, než co vyprodukují spalovací motory všech osobních aut za rok.
S51t79a34n14i89s67l21a17v 20P46i49š29t13ě51k
Ktery elektromobil ma motor s komutatorem? Ja bych spis cekal asynchronni.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej stavební parcely 791 m2, Štěchovice, Praha - západ
Hlavní, Štěchovice, okres Praha-západ
4 390 000 Kč