Diskuze
Keňský off-road za 120 tisíc. Na servis musí stačit klacek a kámen
Děkujeme za pochopení.
wrah
Nárazník
Trochu se mi nezdá ta hliníková voština. Kus pořádné traverzy by byl praktičtější.
Jozxyqk
auto pro Afriku za 260tis.
Dacia Duster a vyrábí se to taky pomalu v zemi třetího světa navíc to nové Lodgy se bude dělat v Maroku a cena 215tis. je taky dost slušná
PiPiiiiiK
Re: auto pro Afriku za 260tis.
Vždyť to nemá ani pořádný parametry na naše silnice...kdo jel pochopí
loogieboy
respekt
Doufam, ze se jim to podari dostat do produkce za deklarovanou nebo nizsi cenu. Myslim, ze poptavka to takovym aute neni jenom v africe...
Hodne dobre!
b1s1t
Re: respekt
Ono takové auto asi nebude příliš vhodné na silnice, kde se jezdí kontatnějším způsobem (automobil nepočítá se srážkou s jiným vozidlem ve vysoké rychlosti).
Neposlušný_občan_Rebel
Škoda
že se nebude dovážet k nám na naše kvalitní silnice by byl ideální
zorro_rojo
Re: Škoda
No, mit to pevnou kabinu, klidne bych do toho sel. :]
Doktor JÁTRO
No jako dobrý
Ale myslím že by to šlo udělat i lépe,už to tu myslímže někdo psal,že pokud to bude mít motor řízený elektronikou tak je to tam stejně zbytečné,protože to tam neopraví
To by chtělo nějaký starý karburátorový nezničitelný motor a měli by po starostech,pokud to bude mít elektroniku a řídící jednotku tak to kamenem a klackem nespraví
PS: Ale jinak dobrý,sice do sériové verze daleko,ale aspoň se snaží,což je třeba náležitě pochválit
Xladi
Na off-road
to má podle mého názoru dost malá kola ale jinak by to šlo.
ivan.ivan
ivan.ivan
samozrejme vedia sami najlepšie, jaké autá sa im tam hodia a najpozitívnejšie na tom je, že začali nečo robit sami....
habásko
Re: hmm
Když by byl problém s homologací (jakože by asi byl) , i tak by se vyplatilo zaregistrovat auto na černouška v Keni a jezdit s ním na keňské SPZ tady .
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...