Diskuze
Matýsek slaví pětadvacetiny, korejský gigolo českých penzistek
Děkujeme za pochopení.
M71i49c32h58a86l 56Z30e54t77e53k
Karoserie dost vysoká a úzký rozchod kol značí nestabilitu v zatáčkách nebo v losím testu. ESP ještě nemělo.
L13u34m46í70r 86V76i49t97h22a
V losim testu obstál, na rozdíl od Mercedes-Benz třídy A. Tenkrát to byla pro MB velká ostuda.
K92a66r91e29l 84D60y66t16r85y84c20h
V ničem horším jsem snad nikdy nejel ...... je to takový novodobý Trabant .....
A79l52e59x53a96n55d47r 76Š14í50r
Předcházelo kultovní Daewoo Tico... dováželo se k nám jen jeden rok.
T80o34m85á63š 53P46o92s92p44ě63c62h
Koupil jsem to v 3/2000 jako svoje první nové auto, tehdy ještě svobodný. V té cenové kategorii tehdy bylo na výběr mezi Felicií, Fiatem Seicento, Suzuki Swift a možná tak Opel Corsa (ale u té si cenou nejsem jistý).
Za 4,5 roku jsem najel 105000 km a v poho. Co si tak vybavuju, tak jsem měnil propálený kabel ke svíčkám, žárovky a to je tak všechno. Samozřejmě spotřebák, tam byl servis snad po 10000 km, ale to jsem dodržoval. Spotřeba v létě v zimě 5,5.
Pro dva lidi pak super, když se narodil syn, tak jsme tuším vydrželi 10 měsíců, složený kočárek se vozil vevnitř za spolujezdcem nastojato (žena si posunula sedačku dopředu), dětská sedačka za řidičem.
Nikdy nás nikde nenechal.
D63a37v66i51d 64O70n90d79r70a
Tak tohle si mohl koupit jako rodinný auto jedine duševně slabý jedinec
V57l40a67d79i37m75í47r 67Z72a71u31š32k58a
Moje první auto. Materiály nebyly příliš kvalitní, ale vyrobeno to bylo precizně. A naplňovalo slogan malé-velké auto. Při těch skromných parametrech umělo překvapit výkonem - 5 studentů vevnitř s 80l batohy na střeše a ještě jsem obíhal náklaďáky. Jezdili jsme s ním 800km na východní Slovensko, vyjeli sme v 30°C horku Glosglocknerweg ( na 3. stupni). Dojelo nakonec na ty slabé díly- podvozek na našich špatných cestách strašně trpěl, pořád se tam musely měnit čepy řízení, homokinetické klouby, praskaly manžety poloos, dokonce jsem jednou ohnul poloosu, co v servisu krotili hlavou, že snad ještě nikdy neviděli. Holt za málo peněz, přiměřeně muziky.
Š25i92m11o42n 83M55a95r43t15y47n36e84k
V dnešní době by tedy stál lidových 650 tis. KČ - to jen pro ty co tu plkají skoro v každé diskuzi jak jsou dnes auta strašně drahá.
R20a73d96e76k 53R44a29i14d30a
Jenže to je trochu ten problém. Obecně se u nás nadává na starý vozový park a když už Čechům stoupají mzdy a doufají, že si to nové slušné auto konečně budou moct dovolit, tak jim cenově opět ujede.
Š95i56m38o75n 26M12a28r18t48y22n83e80k
Byl to strašný krám. Hlavně co se týká kvality, motoru a bezpečnosti.
Proti tomu zlatá felda nebo Twingo.
D17a40v92i13d 10R52a92a40b
Do dnes si pamatuju, jak jsme jeli tímhle autem na florbalový zápas.
Tehdy jsme porušili nepsané pravidlo, že dva golmani NIKDY NESMÍ JET na zápas V JEDNOM AUTĚ.
No, jeli jsme tam tehdy 4 ... dva golmani + dva hráči. Dodnes nechápu, jak jsme se tam s těma taškama a vakama mohli vejít. A dokážu si představit, jak to asi vypadalo z druhé strany, když jsme se z toho auta soukali ven ... asi to nejspíš vypadalo jako ty auta plné klaunů :D
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Služebák hipíků se teď ovládá displejem. California dostala dvoje šoupačky
Příběh kompaktního obytňáku se značkou Volkswagen rozhodně nekončí. Německý výrobce představil...
PRACOVNÍK PÉČE O VOZY - HRADEC KRÁLOVÉ (brigáda) (A12422)
AURES Holdings a.s.
Královéhradecký kraj
nabízený plat:
120 - 120 Kč