Vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Libor Šedivák | foto: Anna Kovačič

Svět aut není jen mužskou doménou, říká šéf marketingu Škoda Auto

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Mají v automobilce šanci pracovat i ženy? A kdy se budeme vozit v bezpilotních autech? „Už dávno neplatí stereotypy, podle čeho si ženy vybírají vůz. Roli hraje mnoho faktorů. Tím významným je i dopad na životní prostředí, kde hraje elektromobilita a udržitelnost výroby klíčovou roli,“ říká vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Libor Šedivák.

Podle čeho se rozhodují a na co slyší ženy při koupi vozu?
Nerad bych jakkoli zobecňoval, většina stereotypů je už dávno pryč. Každá ze čtenářek si jistě umí odpovědět sama, co je pro ni při koupi vozu důležité. Paleta faktorů pro rozhodování je podle mě velice pestrá. Od technických parametrů přes vnější a vnitřní design až po vztah ke značce a předešlou zkušenost či doporučení okolí. Důležitá je také výbava, praktičnost, bezpečnost, dostupnost, jízdní vlastnosti, spolehlivost, šetrnost provozu, dopad na životní prostředí… Je toho mnoho a určitě jsem nevyjmenoval vše. Můžu mluvit i z vlastní osobní zkušenosti – manželka oproti mně ještě více oceňuje praktické a chytré vychytávky v našich vozech, mám na mysli například úložné prostory a cargo elementy pro zajištění převážených věcí, takzvané „simply clever“ prvky. Je vnímavější i k dynamice vozu.

V České republice jsme na elektromobilitu připraveni. Není třeba se jí obávat, naopak.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se