Diskuze
VIDEO: Řidiči neumí jezdit v pruzích a brzdí ostatní v levém pruhu
Děkujeme za pochopení.
J35o53s19e34f 11M52a72x97a69n29t
V případě tří proudové dálnice se v Kanadě, kde bydlím, a v USA běžně jezdí v prostředním pruhu a nikomu to nevadí.
Proč se jezdí ve středním pruhu? Protože je to přirozené - každý řidič má větší rozhled a v případě potřeby se může vyhnout buď vpravo nebo vlevo. Pokud jede v pravém pruhu a před ním je bouračka, má omezenější možnosti. (Každý kdo je ale opravdu velmi pomalý jede automaticky v pravém pruhu.)
Zákon by se měl změnit a policajti by se měli zabývat jinými věcmi.
F38r24a19n73t81i41š97e79k 71K96o31l55á13ř19s59k87ý
Poměrně prekérní situace nastane pokud jedu dodávkou s vozíkem. 12okm není sice podle předpisu ale přežiju to (při předjíždění). Kolikrát se mi ale stalo že musím do 3 nejrychlejšího pruhu, protože v prostředním jede čepičář 90km/h. Kdo pak Brzdí dopravu???
Je pravda že ted ́ jezdím normálně pravým a pak troubím
co mě mrzí, že přepisy porušuju já
J33i55n76d85ř89i84c19h 63M25o52r32á91v98e11k 50M
Dle mě, je určitě pohodlnější jet v prostředním pruhu, protože se nemusí při rychlosti 120-130 km/h vyhýbat kamionům. Pokud někdo valí 100-110 km/h v prostředním je to problém..
F76r95a34n25t43i52š73e97k 65K78o51l79á37ř62s78k50ý
jestli jedete 120 a predjizdíte nekoho 110km/h tak je to to same jako kdyz se predjizdi 2 kamiony. Doufam ze vas nikdy na ceste nepotkam
apropo pravidla nejsou aby byly pohodlná
D98a74n23i28e27l 31N82o38s53k14a
No, chybí u toho objevného článku "VÍME PRVNÍ
K54a57r38e18l 16N80o69v55á53k
Včera jsem zase jel po dálnici. Pamětliv tohoto článku jsem poctivě přejel z levého pruhu do pravého... a pak jsem se radši zase vrátil.
M59a77r92t25i44n 59S56v20o17b48o14d81a
Z vlastních zkušeností z ČR a D vím, že nejraději v levém pruhu jezdí Němci. Pravda je, že když někdo jede rychle za nimi, tak zajedou zpět do pravého.
L12i32b27o84r 81F33o55l22t94ý71n39e96k
Jak to video prudce zpomaluje a zrychluje, je těžké se přesně orientovat, ale několikrát mně tam přišlo, že jako chybné bylo označená auto, které předjíždělo.
M25i69c56h71a69l 19C80h19a29l71u16p58a
Ať tedy taky udělají zákon, jaké parametry má splňovat povrch jízdního pruhu, aby se tam dalo bezpečně jezdit. Tam, co lidi jezdí v prostředním, by nejspíš zákonem neprošel a museli by ten pruh zrušit.
"Ale fakt, že se některé auto chce dostat na dálnici, není podle Vomáčky důvodem, aby šoféři na víceproudé silnici kvůli tomu přejížděli vlevo. „Řidič, který najíždí na komunikaci, tam má značku dej přednost v jízdě a musí dát vozidlu, které jede v pravém pruhu, přednost a plynule se zařadit mezi vozidla. Není to tak, že když jsem na tříproudé silnici, tak musím pouštět připojované vozidlo. To tak opravdu není,“ vysvětluje odborník."
To může tvrdit jenom sobec, který jede a nezajímá ho, co se děje okolo. To, že auto pustí to v připojovacím a uvolní mu cestu právě umožňuje to plynulé najetí. Když budou jezdit všichni v pravém a nikdo neuhne, tak tam bude muset zastavit a čekat, což je z hlediska bezpečnosti ještě horší, ono chvíli trvá, než se to auto rozjede.
Podle stejné logiky člověk na hlavní není povinen pustit auto najíždějící z vedlejší, jenže při zácpě by ten z vedlejší nenajel za celé dopoledne, protože na hlavní bude pořád kolona...
Doufám, že pána odborníka už nikdy nikdo nepustí, aby mu došlo, co to je za blbosti.
P78e68t69r 20B74á88č48a
"Ale fakt, že se některé auto chce dostat na dálnici, není podle Vomáčky důvodem, aby šoféři na víceproudé silnici kvůli tomu přejížděli vlevo. „Řidič, který najíždí na komunikaci, tam má značku dej přednost v jízdě a musí dát vozidlu, které jede v pravém pruhu, přednost a plynule se zařadit mezi vozidla. Není to tak, že když jsem na tříproudé silnici, tak musím pouštět připojované vozidlo. To tak opravdu není,“
V tom mam naprostou pravdu, oni si tady totiz nekteri nebo spis vetsina prebrala tak, ze kdyz jsem na pripojovaku, tak tam jedou jakoby meli prednost a to zdaleka ne jenom na dalnicich.
P35e84t88e95r 87P32a97v46l81i31c85a
Tak nevím, ale jestli to v našich končinách není i tím, že jet pravým pruhem na dálnici je za trest, protože jsou pořád v takovém stavu, že tankodrom je proti nim jako hladký let horkovzdušným balónem...
J43i86ř62í 44R77a94u10r
A v takovém případě, pokud jedu 130 a navíc si hlídám, jestli se za mnou neobjeví někdo porušující maximální rychlost, abych mu uhnul, musím si povinně ničit tlumiče? Povinnost neprodleně se vrátit do levého pruhu by měla platit pouze v případě, kdy jedu pomaleji než povolenou rychlostí. Pak až v okamžiku, když se objeví rychlejší vozidlo. O zákazu umožnit autu v připojovacím pruhu najet, pokud vedle mne nikdo nejede ani nemluvím. To je vysloveně buzerace. Chtělo by to nějaké výchovné video, co tím mohu způsobit, abych to pochopil.
J90i27ř39í 26H67a16v22á62č45e46k
A co na to jít opačně, prostě povolte osobákum střední pruh a pravý nechte pro kamiony :-))
L15i32b17o52r 14F43o71l82t73ý31n58e20k
Už jste byl někdy dál než 30km od Prahy? My u Brna máme občas 2 pruhy a z toho jeden se opravuje :(
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej domu Suchdol nad Odrou
Záhumení, Suchdol nad Odrou, okres Nový Jičín
4 799 000 Kč