Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Radost i starost Škody: Kvasiny. Nestíhají vyrábět nové SUV pro Seat

Místo, na které teď míří pohledy manažerů Škody a celého koncernu VW, leží schované mezi kopci na Rychnovsku. Z třeskuté expanze české značky a továrny v Kvasinách může být velká patálie. Má to souvislost i s kobercovým náletem reklamy v médiích, která teď nabízí práci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trochu poopravím informace, už několik dnů volám a píšu do Kvasin na Škodu. A? Nic. nic. Všude je napsaný nějaký Krčmář a další jeho kolegyně. A? Nic, nic. Tak chcete lidi nebo nechcete? Ptám se Vás Škodo!!!!! Mám několik kolegů, kteří by chtěli pro Vás pracovat. Ale vy nechcete, asi...

0 0
možnosti
ZM

Sorry, vsichni jsme u pasu ve vyrobe.

0 0
možnosti
JB

Kvasiny nestíhají vyrábět SUV nikoliv pro Seat,ale pro VW.To je pravý vlastník,který pouze lepí různé značky na kapoty svých výroben.

1 0
možnosti
JB

J72a69n 73B81a89r98t65a

16. 9. 2016 15:00

Pravy vlastnik jsou AKCIONARI. Sat je samostatna spolecnost stejne jako Skoda auto.

0 0
možnosti
Foto

Nechápu, proč neudělali výrobu Škodovek u nás v Ostravě. Korejci by utřeli nos a Škodovka se takto zbavila "konkurenta". Lidi by okamžitě odcházeli od korejců, už i vzhledem k jejich chování.

1 0
možnosti
PM

P89e96t79r 10M48i84c90h91a71l

14. 9. 2016 19:52

Ale jenom ať Korejci konkurují. Monopol je svinstvo.

2 0
možnosti
ZF

Než rozšiřovat závod v Kvasinkách, měla by Škoda postavit nový (klidně menší) závod v jiném regionu. V Ústeckém kraji by to byla velká pomoc pro celý region.

5 0
možnosti
JK

Jeden region se přímo nabízí. Vláda tam za miliardy chce dotovat desítky tisíc pracovních míst. (a (nejen) škodováci jim to budou platit z daní)

1 0
možnosti
Foto

J83i65ř31í 52E36r14b71e31n

14. 9. 2016 9:41

"Španělé jsou totiž velmi nespokojení kvůli dlouhým dodacím lhůtám, navíc v situaci, kdy Seatu příští rok skončí produkce jednoho z modelů (pravděpodobně ibizy) a domovská fabrika značky v Martorellu (v oblasti s 19procentní nezaměstnaností) není plně vytížená."- což je očividná chyba koncernového top managementu, ne škodováckého. Kdopak z Piechů a Hahnů za to ponese odpovědnost?

3 0
možnosti
Foto

Jenže dělník ve Španělsku bere 2x tolik co dělník v ČR a zvýšenými prodeji to Seat nedožene. Takže chápu koncernové vedení, že je výhodnější to pytlíkovat v ČR i za cenu delších čekacích lhůt než to naplno rozjíždět v předraženém Španělsku.

5 0
možnosti
ON

Tak, a můžeme ušetřit na extra dávkách pro horníky .....

Anebo že by skutečný důvod dávek pro horníky byl jinde? Tedy Babišova a Sobotkova podpora kámoše Bakaly?

2 0
možnosti
JZ

Pozoruhodné je také nepochopení této příležitosti v sousedním Rychnově, kde se zastupitelé tváří, že se jich to netýká. Moje firma tam zainvestovala do cca 25 parcel pro RD a namísto podpory a spolupráce jen samé obstrukce a nepřejícnost. Všechny případné developery tímto varuji. Mám tu nejhorší zkušenost :-(

2 0
možnosti
SK

Ale to možná brečíte na nesprávném hrobě. Ano situaci neznám, ale pokud chcete vydělávat na parcelách, měl by jste spolupracovat společně s ŠkodaAuto. Mít za sebou takového spojence jako Škodovku se i v minulosti n.p. vyplatilo. Nakonec Bata i Karosa je toho hmatatelným důkazem. Ve spojenectví je a vždy byla síla!

1 0
možnosti
JB

J62i78r14k37a 90B27r97o29ž

14. 9. 2016 7:21

práce pod extrémním tlakem, motivace pouze formou pokut, rodinnej život do kopru, hlavně zdraví do kopru, nucený směny o víkendech, v jednom kuse rušený dovolený na poslední chvíli (klidně i jeden den předem) dovolovat se odejít na záchod, shánět si střídače, když střídač nemůže hodinu, hodinu nejdeš na záchod, volnej čas žádnej, protože přijdeš domů a seš vyřízenej... jo, jo prostě supr flek, eště, že už sem od nich pryč. Těch 30 tisíc měsíčně za zničený ruce vážně nestojí. Pak jde kolem tebe audit z německa a vidíš, jak se ty lidi úplně diví jak se to tady plácá. Kvasiny 100 let za opicema, aby se stíhala produkce, tak se to hrotí přetěžováním lidí, ale do nových technologií, které by usnadnily lidem práci, se vůbec neinvestuje. Na montáži například podvěs, příšerná práce (při srovnání s výrobou např. ve Wolfsburgu extrémní rozdíl!)..., nebo dveře to samý, no možná eště horší. Když si na to vzpomenu je mi z toho nedobře. Škoda simply never...

8 0
možnosti
PB

Oblíbené slovo z Kvasin... karpály

1 0
možnosti
JH

Tak si Atecu stáhnou do Martorellas. Nebylo by to poprvé co se přesouvá výroba modelu. Byli časy kdy se ix35 dělala v Žilině. Není to nic jednoduchého ale jde to.

2 0
možnosti
JZ

V Kvasinách nemají lidi? Tak proč zrušili výrobu vozů ve Vrchlabí kde auta vyráběli přes 100 let ? Tam lidi propustili a vyrábí se jen převodovka s pár zaměstnanci. Haly jsou zakonzervovány a běhají tam myši......

2 0
možnosti
Foto

J60i40ř75í 17E38r98b15e83n

14. 9. 2016 9:47

Ve Vrchlabí se auta sériově vyráběla až od roku 1946. Ty převodovky tam vyrábí víc lidí než před lety ty octavie. Navíc Vrchlabí má mizernou dopravní dostupnost, kraj i stát na něj čtvrtstoletí kašlaly a ta slavná čtvrtmiliardová "injekce" jen zakonzervovala původní trasu úzké vozovky se spoustou zatáček a horizontů. Za to by někdo zasloužil pořádných pár facek.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...

Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa

4. května 2024

Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...

Tesla kvůli kopírování ochranné známky žaluje indického výrobce baterií

3. května 2024

Americká automobilka Tesla zažalovala indického výrobce baterií za porušení ochranné známky. Firma...

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...