- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
už to píšu 20 let, nesoustřeďme se jen na auta a jen na Německo, ale je to marný
Coronavirus? Já myslel, že to byly zahraniční matky
Tak fixné náklady u VW za týždeň - 2 mld. eur, mh, to už je pekná darda.
too big to fail. musí se s tím poprat. peníze je potřeba dávat potřebným a ne těm, co mají 150 mil ročně gáži.
čeká nás asi dost solidní inflace a k tomu propouštění. Dost bída tyhle vyhlídky. To, že je naše závislost na autoprůmyslu nezdravá, se ví už dlouho
to jsou výrazy, hraničicí s podstatou podnikání. takže nařídíme výrobu roušek v česku. zařídíme pěstování obilí v česko, zakážeme dovoz jablek.zakážeme dovoz kuřecího. pokud systém dokáže akceptovat, že ceny vyskočí o 20-25% nahoru, tak jo. tohle je to B, které nikdo nezmiňuje, pokud má podobné návrhy
Nechápu, proč je jako příklad uvedena firma, která je v konkurzu už od října. Sice ji teď Covid dorazil, ale skončila by zřejmě tak i tak. Ono i před Covidem prodej aut nestoupal, nýbrž klesal.
Musím řict, že se mi líbi jak otevřeně mluvil šéf Škoda auto.
Jen z mých známých si v poslední době tři lidé nekoupili plánovanou Škodovku, protože čekat šest a více měsíců na něco, s čím pak 5 let jezdíte je poněkud trapné. Takže předpokládám, že zákazníků mají dost.
Tak to je na tom autoprůmysl v porovnání s podnikáním v cestovním ruchu a pohostinství ještě dobře.
Tady je vidět, že postavit velkou část ekonomiky na autoprůmyslu bylo poněkud krátkozraké. Na druhou stranu to třeba pomůže rozvoji jiných oborů a k návratu větší samostatnosti.
25 % není velká část, co byste si představovala, že bychom tady dělali místo toho? Abychom za to měli tolik peněz, jako za auta?