Subaru Viziv Concept má, jak automobilky rády říkají, ukázat budoucí směřování značky z pohledu designu. Pokud z vizivu něco převezmou i sériová subaru, bude to paráda. Vzhled je totiž na subaří nabídce dneška to poslední, co láká zákazníky do autosalonů.
Jak už je v Evropě špatným zvykem, žádají zákazníci stále víc auta, do kterých se nastupuje nahoru. Subaru má sice v nabídce třeba i přikrčené kupé BRZ, ale jinak se nabídka značky v Evropě už omezuje téměř výhradně na SUV, crossovery a další automobilové čeledi s vyvýšeným podvozkem a posezem.
Jméno Viziv zkracuje označení Vision for Innovation, tedy vize pro inovace.
Na délku má koncept 432 centimetrů, široký je metr devadesát a vysoký 151 centimetrů. Dvacetipalcová kola obouvající pneumatiky 245/45 mají středy vzdálené 2,64 metru (rozvor).
Pohon svěřili stavitelé konceptu hybridní technologii. Spojuje dieselový boxer s elektromotory. Spalovací motor a první elektromotor pohánějí přední kola a jsou spřažené s variátorovou převodovkou CVT. Další dva elektromotory pohánějí zadní kola a živí je li-ion baterie.