Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

EU chystá zvýšit hmotnost auta na osobákový řidičák. Má to elektrický háček

Evropská unie plánuje řadu změn, které mají za cíl sjednotit motoristický život ve všech členských státech. Jednou z nich je i zvýšení maximální povolené hmotnosti pro řidičák skupiny B. Bohužel se zdá, že tato změna nebude platná pro všechna vozidla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Colvek s B-ckem muze ridit dodavku, co ma 3500kg s vozikem do 750 kg, ale nemuze ridit dodavku, co ma 3600kg..

0 0
možnosti

Už to v tom Bruselu ukončete. Matláci.

3 0
možnosti

I36v98a22n 87P75e47t91r25í38k

24. 5. 2023 18:37

Tešil som sa,že to zmenia pre všetkých.Hodilo by sa mi to.Mám obytku,pôvodná celková hmotnosť 3950kg.Znížená na 3500 kg,aby stačilo B.Pravda je taká a vedia to všetci,čo majú zníženú hmotnosť,že je to takmer nemožné dodržať.I to je dôvod,prečo sa napríklad vyhýbam Rakúsku.Moc často tam vážia obytky.Druhá vec je,že možno to nebude až tak skvelý nápad.Poznám dosť ľudí,čo do takto ťažkého a rozmerovo väčšieho auta presadnú a myslia si že sedia vo svojom malom mestskom približovadle.Vôbec si neuvedomujú razmery a váhu auta.

1 0
možnosti

tak on mozna bude problem v tom se nejdriv domluvit, k cemu to hmotnostni omezeni je. Je proto, aby lidi neridili tezky auta? Pak nedava smysl, aby jedna skupina tezsi bejt mohla a druha ne. Je to proto, aby lidi neridili auta velikosti nakladaku? Pak by nemelo bejt onezebi na vahu, ale na rozmer.

1 0
možnosti

Tohle je jen další ukázka protlačování drahých aut pro bohaté a potlačování malých aut pro normální lidi. Limuzíny by se s baterkami musely zmenšit, aby si je mohli manažeři řídit. Na Céčko očividně psychicky nemají a taky je nemůžou dát každému blbovi jako béčko. Tak se udělá výjimka pro elektromobilitu.

Jinými slovy, střelci typu Kočka budou mít velkotonážní buldozery, které je ochrání, i když to vezmou v heorinovém rauši v protisměru po dálnici a budou zabíjet normální lidi s lehkými auty.

Tvrdím to furt - jediný rozumný způsob, jak snižovat emise a zároveň udržet mobilitu obyvatestva, je stavět lehká a malá auta. Jenže oni to nechtějí.

5 0
možnosti

jenomze ucel toho vseho neni snizovani emisi, ale prave omezeni svobodne mobility obyvatelstva.

3 0
možnosti

Když se může vyjádřit každý, tedy tak třemi slovy činím: Běžte...

3 0
možnosti

Zvyseni povolene hmotnosti by zvysilo nehodovost. Ale kdyz zaplatite 5700 kc, 20 minut zakrouzite s vlekem okolo baraku a jednou (jedno jak) s vlekem zacouvate, mate rozsireni na onech 4250 kg a vse v poradku. Stupidita.

3 0
možnosti

nemate 4250 na auto. Mate 4250 na jizdni soupravu. Auto je porad 3500.

0 0
možnosti

Vzhledem k omezenému dojezdu elektrovozidel je tahání přívěsu geniální nápad. Možná by s přívěsem elektrovozidlo dojelo z Prahy až na Mácháč.

2 0
možnosti

no, spis na Slapy a tam tyden v kempu dobijet, aby to dojelo zpatky...

0 0
možnosti

Kvůli elektrošrotu se udělá vše jen, aby se to protlačilo.

8 0
možnosti

Tohle není kvůli elektromobilům, ale kvůli těm, co si budou moci zaplatit velká drahá auta.

0 0
možnosti

P33e80t77r 34O43t79r61u97b54a

23. 5. 2023 11:17

Tady nejde o karavany a podobné. Tady jde o to, že opět ve jménu elektrošrotů vymýšlejí prasácká pravidla platná jen právě pro ně. To je opravdu na přesústa. Zvýšení hmotnosti souhlas, ale jednoznačně pro všechny bez výjimky.

8 0
možnosti

Nelogické, sluníčkové a tím do budoucna hodně drahé, protože vývojové náklady automobilek se v budoucnu zřejmě spláchnou do žumpy.

Auto na elektriku bude v dohledné budoucnosti vždycky těžší než auto na spalovák a řešit dojezd tím, že nejisté slečně umožníme řídit lehký náklaďák to nevyřeší.

A že by to mohli využít karavanisti je jen zástěrka. Protože návrh vlastně stírá rozdíl mezi B a BE. A kdo chce mít opravdu velký karavan, tak stejně má C.

0 0
možnosti

Mezi B a BE rozdíl nestírá, BE je souprava, tj. vozidlo do 3,5t a přívěs do 3,5t. Návrh se zabývá zvednutím limitu pro motorové vozidlo, nikoliv soupravu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...