Diskuze
EU chystá zvýšit hmotnost auta na osobákový řidičák. Má to elektrický háček
Děkujeme za pochopení.
L23a36d67i29s54l46a63v 98S93t60e63h44l68í20k
Colvek s B-ckem muze ridit dodavku, co ma 3500kg s vozikem do 750 kg, ale nemuze ridit dodavku, co ma 3600kg..
S96t44a96n90i83s34l59a68v 71H77u65d75e87c
Už to v tom Bruselu ukončete. Matláci.
I36v98a22n 87P75e47t91r25í38k
Tešil som sa,že to zmenia pre všetkých.Hodilo by sa mi to.Mám obytku,pôvodná celková hmotnosť 3950kg.Znížená na 3500 kg,aby stačilo B.Pravda je taká a vedia to všetci,čo majú zníženú hmotnosť,že je to takmer nemožné dodržať.I to je dôvod,prečo sa napríklad vyhýbam Rakúsku.Moc často tam vážia obytky.Druhá vec je,že možno to nebude až tak skvelý nápad.Poznám dosť ľudí,čo do takto ťažkého a rozmerovo väčšieho auta presadnú a myslia si že sedia vo svojom malom mestskom približovadle.Vôbec si neuvedomujú razmery a váhu auta.
J68a83k86u59b 91M32a76t98ě40j94ů
tak on mozna bude problem v tom se nejdriv domluvit, k cemu to hmotnostni omezeni je. Je proto, aby lidi neridili tezky auta? Pak nedava smysl, aby jedna skupina tezsi bejt mohla a druha ne. Je to proto, aby lidi neridili auta velikosti nakladaku? Pak by nemelo bejt onezebi na vahu, ale na rozmer.
D68r97a39h98o50m77í20r 18S84t53r63o89u63h77a58l
Tohle je jen další ukázka protlačování drahých aut pro bohaté a potlačování malých aut pro normální lidi. Limuzíny by se s baterkami musely zmenšit, aby si je mohli manažeři řídit. Na Céčko očividně psychicky nemají a taky je nemůžou dát každému blbovi jako béčko. Tak se udělá výjimka pro elektromobilitu.
Jinými slovy, střelci typu Kočka budou mít velkotonážní buldozery, které je ochrání, i když to vezmou v heorinovém rauši v protisměru po dálnici a budou zabíjet normální lidi s lehkými auty.
Tvrdím to furt - jediný rozumný způsob, jak snižovat emise a zároveň udržet mobilitu obyvatestva, je stavět lehká a malá auta. Jenže oni to nechtějí.
T37o98m81á72š 86V96e75s93e67l75ý
jenomze ucel toho vseho neni snizovani emisi, ale prave omezeni svobodne mobility obyvatelstva.
T23o13m34á42š 36T90a72t46í70č17e88k
Když se může vyjádřit každý, tedy tak třemi slovy činím: Běžte...
J95o10s71e20f 65K38r17a70t73o78c29h19v10i63l
Zvyseni povolene hmotnosti by zvysilo nehodovost. Ale kdyz zaplatite 5700 kc, 20 minut zakrouzite s vlekem okolo baraku a jednou (jedno jak) s vlekem zacouvate, mate rozsireni na onech 4250 kg a vse v poradku. Stupidita.
L33a94d36i53s96l91a14v 71S32t36e73h85l75í57k
nemate 4250 na auto. Mate 4250 na jizdni soupravu. Auto je porad 3500.
Z62d90e52n91ě70k 69P41a98v20l61i31š
Vzhledem k omezenému dojezdu elektrovozidel je tahání přívěsu geniální nápad. Možná by s přívěsem elektrovozidlo dojelo z Prahy až na Mácháč.
T68o68m32á92š 96V92e93s33e77l13ý
no, spis na Slapy a tam tyden v kempu dobijet, aby to dojelo zpatky...
R95o45m92a73n 24N83e33d77b44a46l
Kvůli elektrošrotu se udělá vše jen, aby se to protlačilo.
D78r61a58h18o81m35í36r 47S39t32r33o83u73h31a38l
Tohle není kvůli elektromobilům, ale kvůli těm, co si budou moci zaplatit velká drahá auta.
P33e80t77r 34O43t79r61u97b54a
Tady nejde o karavany a podobné. Tady jde o to, že opět ve jménu elektrošrotů vymýšlejí prasácká pravidla platná jen právě pro ně. To je opravdu na přesústa. Zvýšení hmotnosti souhlas, ale jednoznačně pro všechny bez výjimky.
J66a54r58o28m55i85r 17H31o75b25l51i16k
Nelogické, sluníčkové a tím do budoucna hodně drahé, protože vývojové náklady automobilek se v budoucnu zřejmě spláchnou do žumpy.
Auto na elektriku bude v dohledné budoucnosti vždycky těžší než auto na spalovák a řešit dojezd tím, že nejisté slečně umožníme řídit lehký náklaďák to nevyřeší.
A že by to mohli využít karavanisti je jen zástěrka. Protože návrh vlastně stírá rozdíl mezi B a BE. A kdo chce mít opravdu velký karavan, tak stejně má C.
M20a24r20t71i65n 55S92t54r78i22m70p70f44l
Mezi B a BE rozdíl nestírá, BE je souprava, tj. vozidlo do 3,5t a přívěs do 3,5t. Návrh se zabývá zvednutím limitu pro motorové vozidlo, nikoliv soupravu.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Prodej rodinného domu, 139 m2, Zbýšov - Damírov
Zbýšov - Damírov, okres Kutná Hora
3 650 000 Kč