JS

Jasně hlídáme náklady a proto máme v každé zemi výrazně jiné ceny, to jsou pohádky ovčí babičky, náklady u nás nemohou být nikdy vyšší, než na západ od nás a přesto jsou u nás vyšší ceny. Mojí první a zároveň poslední škodovkou byla v osmdesátých letech škoda 105L a pak už jsem ke své spokojenosti kupoval jiné značky, protože poměr výkon/kvalita/cena měly lepší, než škodovky.

VM

Víte, ony ty firmy nejsou hloupé, když škodovky kupují. Všechny korporáty mají propracované cenové kalkulace, ve kterých zohledňují narozdíl od vás nejen nákupní cenu, ale i předpokládanou prodejní cenu v době, kdy se budou chtít zbavit ojetiny, náklady na servis a provoz. A Škodovka zkrátka v celkových nákladech vychází levněji, než většina srovnatelné konkurence.

Foto

Myslím, že ceny Škodovka přepaluje, Tesla zlevňuje, mají lepší dojezd a výkon a nabíjení. Nemyslím si že jsou ceny adekvátní. Přijde Číňan a zfoukne to jak svíčku! Dříve bylo lidové auto za 300.000 ten skok je masakr. CHápu u spalováků normy Euro atd, ale co prodražuje elektromobil nechápu, když výměna celého motoru u Tesly stoji cca 90.000Kč

Foto

J88a21n 19K85a60š92í24k

15. 5. 2024 5:27

už se těším až bude mít každý druhý na sídlišti Teslu a nebo něco podobného - těch prodlužovacích kabelů

JT

Jestli maji spravnou cenu, tak maji spatnej motor a vybavu 🙂

Loni jsem koukal na Superba a kdyz jsem zjistil kolik za nej chteji, tak jsem sel jinam... a to jsem mel Skodovky rad...

JS

taky jsem při výběru v roce 2020 zařadil škodovku do seznamu možných a v podstatě ze stejného důvodu jsem šel také jinam, protože když jsem si ji nakonfiguroval podle svých představ, tak byla výrazně dražší, než podobná konfigurace u mnohých jiných značek, takže vypadla hned v prvním kole výběru

RB

Jak neuvěřitelně dlouze říct : Děláme to skvěle, to vy platíte málo...

ZJ

Roky jsem mel Skodovku. Pak jsem zjistil, ze v Dansku, Nemecku aj. se prodavaji nove Skody v lepsi vybave levneji nez u nas ve standardu. V DPH to nebylo, asi specificke "chute" ceskeho zakaznika, stejne jako u potravin.

Pak uz Skodu nikdy. Neverim tomu, ze maji dobre naslapnuto k elektromobilite. Ta konkurencni vyhoda, ze tu smontovali v Nemecku vyvinute dily za ceske vstupy v porovnani s Cinou, jinou Asii, ale i treba Teslou padne. A trh se zasyti firemnimi vozy. Na sidliste to rozhodne pretekat nebude, problem s dobijenim se hned tak nevyresi. Vozu tady vyrobenych se bude prodavat mene.

PH

Tohle si může škodovka dovolit defacto jen proto, že je majoritní fleetová značka. Normální rodina a nová oktávka, to je absolutní vyjímka

VM

No tak zkuste přemýšlet, proč je majoritní fleetová značka. Ony totiž fleety nedají na emoce, a umí dobře počítat.

PS

PR článek jsem opravdu celý nečetl, ale zeptám se na titulek - vysvětlil tam pán, proč Škoda je v okolních zemích často velmi výrazně levnější než v Česku, když mají tak skvěle seřízené ceny?

SD

No protože ty ceny mají mají nastavené dobře a prodají. Sám jsi si odpověděl.

PB

Škodovka je dojná krava Volkswagenu! Škodovka je preto nenažraná a priam chamtivá. Ceny prestrelené, horšia výbava za vyššiu cenu.

VF

Ale správné ceny má i v Indii nebonČíně kde je prodávají mnohem levněji. Jak je možné že někde se dají vozy prodávat za půlku ceny u nás. Ano nejsou tam EU výmysly ale fakt to je takový rozdíl v ceně?

Když to vezmu podleminteriérubtaknŠkoda má rozložení interiéru stejné od dob Favoritu. To moc posun není

PM

To je normální jít, na trzích s menší kupní silou, dolů s cenou. 😎 U nás to ovšem dělají všechny německé řetězce a dealerství opačně. Prodávají u nás dráž než u sebe v Německu. Potraviny v Kauflandu, mobilní služby nebo elektřina jsou toho dobrým příkladem.

ŠF

Já jsem spokojen. Škodovku jsem koupil jako zcela nový vůz naposledy v roce 1996, o šest let později jsem ji prodal. Od té doby jsem si pořizoval pouze vozy jiných značek. Čehož ani trochu nelituji. Nemyslím si tedy, že Škodovka má správné ceny. Z hlediska užitné hodnoty určitě ne. To bych se rozhodoval jinak.