- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Jasně hlídáme náklady a proto máme v každé zemi výrazně jiné ceny, to jsou pohádky ovčí babičky, náklady u nás nemohou být nikdy vyšší, než na západ od nás a přesto jsou u nás vyšší ceny. Mojí první a zároveň poslední škodovkou byla v osmdesátých letech škoda 105L a pak už jsem ke své spokojenosti kupoval jiné značky, protože poměr výkon/kvalita/cena měly lepší, než škodovky.
Víte, ony ty firmy nejsou hloupé, když škodovky kupují. Všechny korporáty mají propracované cenové kalkulace, ve kterých zohledňují narozdíl od vás nejen nákupní cenu, ale i předpokládanou prodejní cenu v době, kdy se budou chtít zbavit ojetiny, náklady na servis a provoz. A Škodovka zkrátka v celkových nákladech vychází levněji, než většina srovnatelné konkurence.
Myslím, že ceny Škodovka přepaluje, Tesla zlevňuje, mají lepší dojezd a výkon a nabíjení. Nemyslím si že jsou ceny adekvátní. Přijde Číňan a zfoukne to jak svíčku! Dříve bylo lidové auto za 300.000 ten skok je masakr. CHápu u spalováků normy Euro atd, ale co prodražuje elektromobil nechápu, když výměna celého motoru u Tesly stoji cca 90.000Kč
už se těším až bude mít každý druhý na sídlišti Teslu a nebo něco podobného - těch prodlužovacích kabelů
Jestli maji spravnou cenu, tak maji spatnej motor a vybavu 🙂
Loni jsem koukal na Superba a kdyz jsem zjistil kolik za nej chteji, tak jsem sel jinam... a to jsem mel Skodovky rad...
taky jsem při výběru v roce 2020 zařadil škodovku do seznamu možných a v podstatě ze stejného důvodu jsem šel také jinam, protože když jsem si ji nakonfiguroval podle svých představ, tak byla výrazně dražší, než podobná konfigurace u mnohých jiných značek, takže vypadla hned v prvním kole výběru
Jak neuvěřitelně dlouze říct : Děláme to skvěle, to vy platíte málo...
Roky jsem mel Skodovku. Pak jsem zjistil, ze v Dansku, Nemecku aj. se prodavaji nove Skody v lepsi vybave levneji nez u nas ve standardu. V DPH to nebylo, asi specificke "chute" ceskeho zakaznika, stejne jako u potravin.
Pak uz Skodu nikdy. Neverim tomu, ze maji dobre naslapnuto k elektromobilite. Ta konkurencni vyhoda, ze tu smontovali v Nemecku vyvinute dily za ceske vstupy v porovnani s Cinou, jinou Asii, ale i treba Teslou padne. A trh se zasyti firemnimi vozy. Na sidliste to rozhodne pretekat nebude, problem s dobijenim se hned tak nevyresi. Vozu tady vyrobenych se bude prodavat mene.
Tohle si může škodovka dovolit defacto jen proto, že je majoritní fleetová značka. Normální rodina a nová oktávka, to je absolutní vyjímka
No tak zkuste přemýšlet, proč je majoritní fleetová značka. Ony totiž fleety nedají na emoce, a umí dobře počítat.
PR článek jsem opravdu celý nečetl, ale zeptám se na titulek - vysvětlil tam pán, proč Škoda je v okolních zemích často velmi výrazně levnější než v Česku, když mají tak skvěle seřízené ceny?
No protože ty ceny mají mají nastavené dobře a prodají. Sám jsi si odpověděl.
Škodovka je dojná krava Volkswagenu! Škodovka je preto nenažraná a priam chamtivá. Ceny prestrelené, horšia výbava za vyššiu cenu.
Ale správné ceny má i v Indii nebonČíně kde je prodávají mnohem levněji. Jak je možné že někde se dají vozy prodávat za půlku ceny u nás. Ano nejsou tam EU výmysly ale fakt to je takový rozdíl v ceně?
Když to vezmu podleminteriérubtaknŠkoda má rozložení interiéru stejné od dob Favoritu. To moc posun není
To je normální jít, na trzích s menší kupní silou, dolů s cenou. 😎 U nás to ovšem dělají všechny německé řetězce a dealerství opačně. Prodávají u nás dráž než u sebe v Německu. Potraviny v Kauflandu, mobilní služby nebo elektřina jsou toho dobrým příkladem.
Já jsem spokojen. Škodovku jsem koupil jako zcela nový vůz naposledy v roce 1996, o šest let později jsem ji prodal. Od té doby jsem si pořizoval pouze vozy jiných značek. Čehož ani trochu nelituji. Nemyslím si tedy, že Škodovka má správné ceny. Z hlediska užitné hodnoty určitě ne. To bych se rozhodoval jinak.