- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vývoj těchto inteligentních baterií řídí uměla inteligence"
Tak aby ta inteligence nezapomněla na bezpečnost při poškození článku, tedy jak se zbavit energie při vnitřním zkratu plně nabitého článku. Tedy, energie se zbavit nelze, takže v jaký druh energie jí přeměnit? Chtělo by to vymyslet, jaký chemický proces energii absorbuje. Protože prudké zahřátí zkratovým proudem vede k výbuchu.
Chalani, dochazeju nam peniaze, hodte tam nejakej navijak na makovce, pouzijte osvedcene buzzwordy: elektromobily, revolucni, umela inteligence, prulomova technologie. Dakujem
Hala sa uz stavia, uz finisuuu. Buduci rok zacnu stavat na vychode. Toto je realny produkt.
Továrna na HE3DA už stojí. Za 1.4 miliardy. Taky reálný produkt.
nechápu jednu věc. Investory zřejmě mají, tak proč pouští na veřejnost informace o nehotovém produktu? Nebylo by pro ten "wow efekt" lepší kdyby přišli s tím, že "máme novou lithiovou bezkobaltovou baterii s kapacitou lepší o 20% proti konkurenčním, je levnější, VÝROBA BĚŽÍ, první automobil bude ten a ten. Jednáme s dalšími investory na rozšíření výroby, chceme dodávat baterie i do domácích bateriových úložišť pro FVE ... "
Tohle ohlašování imaginárních produktů je asi jako když děcko tvrdí že "až budu velký, budu kosmonautem". Třeba jo. Ale vede k tomu dlouhá a náročná cesta, kterou ne všichni dokončí.
Každé 2týždne už to isté! Batéria z bežných materiálov, dlhší dojazd, rýchlejšie nabíjanie, za pár šupov. S miliónovými predobjednávkami a príšernou kvalitou výsledných produktov patrí k evergreenom akumobilov
proč příšerná kvalita výsledných produktů? Vám přijde Porsche Tyacan nebo třeba Jaguar I-pace nekvalitní?
V nadpisu se píše o revoluci, ale technologii se snaží vylepšit takže spíše evoluce.
Podle poptávky zainteresovanosti velkých firem a investičních pobidek to vypadá na hotovou věc .
Na Slovensku se elektromobily vyrábí a další výrobci se chystají rozšířit nabídku takže hledají dodavatele Akumulátoru.
Na Slovensku mají své závody společnosti Volkswagen v Bratislavě, PSA v Trnavě, Kia Motors u Žiliny a Jaguar Land Rover v Nitře.
Nošovický Hyundai v ČR má výrobce článků v Madarsku Kompletace Akuboxu probíha v ČR. Pohonný systém se prozatím dováží s Koreje .
Giga-továrny: Giga-šance pro V4
Aktuální kapacity výroby baterií v Evropě se soustředí do států Visegradské čtyřky (V4). Maďarsku a Polsku dominují Korejci. V Maďarsku firmy Samsung a SK Innovation investovaly do továren o kapacitě baterií přes 20 GWh za rok a v nejbližších letech plánují další rozšíření. Polská továrna na baterie firmy LG Chem, která je už dnes největší v Evropě, získala od Evropské investiční banky půjčku v hodnotě 480 milionů eur, díky níž má produkce vzrůst na 65 GWh ročně. S pomocí dalších půjček od korejských bank má LG Chem v Polsku dále posilovat.
Kdybych dostal korunu pokaždé, když tohle někdo slibuje...
Kdyby byly všechny tyhle články založené na pravdě tak má elektromobil dojezd 10 tisíc km, nabije se za 5 minut a ještě mi za jeho používání platí