- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
První elektroauta. Doufám že budou i poslední
Hundai Kona e je elektromobil s velmi dobrými parametry. Přeji hodně úspěchů. Na domácí trh bych ale nespoléhal.
Nulové emise u elektrického auta, to může napsat buď vědomý lhář a nebo člověk který tomu vůbec nerozumí a myslí si že elektřina roste na stromě...
Stějně tak si hodně lidí myslí, že nafta se zhmotňuje v nádrži zázrakem.
spise tmava cesta pro mnohe ... nez se jim rozsviti... z elektriny :)))
Modelu Kona v elektrickém provedení se za letošních jedenáct měsíců v Česku prodalo 43.
Nějak dneska nechápu !
No, asi jsme v zemi kde zítra již znamená včera. Nebo pozítří?
Tak teď nevím.
Hmmm. Soukromníci a firmy to asi moc kupovat nebudou, respektive potenciál se rychle vyčerpá, tak nezbude než nařídit kupovat to státním institucím.
Z EET místo škol elektrohračky.
Hm a v čem má být tahle informace zajímavá? Za první české považuju citigo a je mi jedno, jestli se montuje na Slovensku. Hyundai považuju za korejské a je mi jedno, jestli se montuje v Česku.
Je zajímavé, že ještě ani nezačala éra elektroaut naplno a už se objevují články o tom, že to s nimi není tak úplně skvělé. Viz články o nabíjení baterií do elektroaut. Elektromobilita na bázi baterií je bohužel cesta do pekel. To už se ví dneska.
Jak kde, třeba to využití v Německu pro pošťáky je pro tohle přímo ideální. Auto jezdí stabilní okružní trasu, začíná v depu (= nabíječka zajištěná) a zastavuje skoro u každého baráku. Pro spalovací motor je takováhle spousta start-stop cyklů asi to nejhorší, co může nastat (pošťák nemůže nechat auto nastartované s klíčkama uvnitř, když jde ke dveřím doručovat), elektromotoru to nevadí.
Totéž různé rozvážky z restaurací ve městě nebo dojíždění do práce z blízkého městečka/vesnice.
Hm... nebylo by přesnější napsat smontuje?
Asi určitě nebylo. To by tu musel být předpoklad, že se všechny montované díly přivezou ze zahraničí. A to by bylo poněkud neekonomické.