Diskuze
I Honda podlehla. Má nové přeplňované motory a dvouspojku
Děkujeme za pochopení.
V49á45c93l68a20v 43J94a95n12o88c76h
Honda nepodlehla nějaké "módě", ale praštěnému eurounijnímu emisnímu diktátu.
J52i76ř13í 94S87c56h42w57a83c15h
no jasně a proto je chce dodávat nejprve do Asie a Ameriky
M24i38c46h17a30l 81S54l50e57z81á94k
Tohle je bohužel dílem ekoteroristů. Honda u poslední generace civicu nedokázala díky nesmyslným eko normám vytvořit vysokootáčkový motor s takovým výkonem, aby jej mohla prezentovat jako type-r, který by splnoval potřebné limity. Přicházíme o to, co dělalo Hondu Hondou. Motory s nekonečně vysokým množstvím otáček. S Accordem je to taky nejisté, brzy na našich cestách budou jezdit jenom koncernové traktory s turbomotory. Škoda. Bohužel i Honda musí z něčeho žít a pár nadšenců, kteří by ji kupovali z lásky ji neuživí. A tak nezbývá, než se přizpůsobit. Svého starého accorda schovám do garáže a budu s ním jezdit jen o svátcích, aby ten motor ještě dlouho jel! A ten bude. Jelikož je to Honda!
J66i37ř69í 33S11c21h68w24a13c32h
houby dílo ekoteroristů ale cenový tlak. Prostě turbo zvedne výkon levněji než vysokootáčkový a technicky složitý motor.
J43o29s85e83f 79N37o74v34a58k
Někdo se tu ptal, co někomu může vadit na turbomotoru. Mám dvě auta - starší toyotu atmosféru s plynem ovládaným lankem a novější C5 s 100kw HDI motorem.
C5 má vyšší výkon, krouťák je úplně někde jinde, ale zcela paradoxně je příjemnější předjíždění s toyotou. Tam prostě vím, na čem jsem - potřebuju předjet, podřadím, a auto ihned razí kupředu.
V C5 dám pedál na podlahu (je to elektornika, žádný lanko, minimální zpětná vazba), chvíli se nic neděje a přibližně po půlvteřině auto vyrazí dopředu jak zběsilý. Když chci předjet kamion a není tam moc místa, tak to dopadá tak, že vidím, že by mohla být mezera mezi protijedoucími auty, dám pedál na podlahu, roztočí se turbo, auto poskočí dopředu...a zase nohu z plynu sundávám, protože místo tam není.
Jel jsem s 1.2 TSI fabií, chová se to podobně. Turbomotory jsou možná fajn na plynulou jízdu na tempomat, ale jezdit s tím je otrava.
L85u51d94v98í35k 16G57a60j89d60o49š54í53k
Všechno fajn, jen mě poněkud zaráží, že se rozhodujete předjíždět v situaci, kdy máte rezervu na bezpečné předjetí sotva půl vteřiny. Možná byste se mohl zamyslet nad vlastním stylem jízde než tady lamentovat na turbem.
S98t95a52n71i37s44l27a52v 59B77u63r63e77š
"Jen pro porovnání, aktuální Golf GTI má výkon 220 koní, takže Civic Type-R bude mít podle slibů Hondy minimálně 280."
...když bych porovnával s golfem tak určitě s R-kem, ale to by už Honda dvacet koníků ztrácela a v článku by to nevypadalo tak dobře, že?
M88a22r14t97i39n 94K13a47r23á21s18e24k
Tak golf R je zas 4x4 takze trochu jina kategorie ne?
A26l54e96š 96J37a50n16á68č38e54k
Takže už i honda zničila motory :-( lidem nezbude než kupovat ojetiny nebo ty spotřební křápy co nám dneska cpou aby mohli pořád něco vyrábět, plýtvat zdroji atd.
D19a38v23i22d 97M53a43t84ě95j78ů
Necekal jsem, ze k tomu nekdy dojde, ale asi to prislo - po mnoha letech budu muset prejit k nekomu jinemu, kdo se jeste nechysta zazdit atmosfericke motory turbem. Skoda, velka skoda, mam ty jejich starsi motory moc rad. A turbomotor sesnerovany nesmyslnymi predpisy EU nikdy svoji rychlosti reakce na plyn atmosferu nenahradi :-( Leda by Honda umela kouzlit...
T26o14m89á95š 55J34u19r58e75č77k85a
Až tak bych se nebál, vhledem k nesmrtelnosti atmosferických vteců, tu budou jezdit déle než oturbené sekačky na trávu. A jak znám japonce tak jejich turba budou úplně jiná liga než známe z fauvé. nehledě na to, že tyto motory budou výsledkem xy let vývoje.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Tesla kvůli kopírování ochranné známky žaluje indického výrobce baterií
Americká automobilka Tesla zažalovala indického výrobce baterií za porušení ochranné známky. Firma...
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...