- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych volil inspiraci v německu, na silnicích první třídy pro osobáky 100km/h a nákladní 60km/h.
takže při hustém provozu se vléct za náklaďákem šedesátkou?
Pravda o výsledcích změn dovolených rychlostí viz např. články z roku 2014:
Dále fakta např. od protinožců ze směrově neoddělené dálnice (podobná naší silnici 1. třídy;; ano, tady nejsme v Austrálii, ovšem postačí to jako důkaz, že neomezená rychlost automaticky nezpůsobí krvavá jatka):
Dále lze zmínit např. Texas, který zvyšuje maximlní rychlost na 85 mph. Výsledky jsou prý kladné. Prakticky si tam někde řidiči dovolí jezdit i 100 mph/160 kph.
Dále viz statistiky nehodovosti, pokud někomu nestačí zprostředkování inforamcí médii.
Isle of Man nebo Německo samozřejmě netřeba zmiňovat. Tam jsou totiž úplně jiní lidé, auta, řidiči a silnice, že.
Jet 70 km/hod. po okresce přes celou republiku musí být k zešílení.
k zešílení je už jen to, když někdo zvolí pro jízdu přes celou republiku okresky.
Panebože, aspoň vysvětele důchodcům že 80 tacho je 73 GPS rychlost.
Takže když pojedou 90 tacho tak se nic nestane. Protože pokutově budou ještě v normě.
To je na tom to nejhorší že spousta lidí pojede 70 tacho, aby náhodou nedostali pokutu. A přitom jsou reálně 15 - 20 km pod limitem a brzdí provoz.
Já se snažím dodržovat pravidla bez ohledu na to, od kolika je pokuta. Jednou jsme se na něčem demokraticky (zastupitelsky) dohodli, limity jsou celkem rozumné a dodržování mne moc neomezuje.
No, jestli nejednají podle vzoru loupežníků Slovinců (jejich předražené dálniční známky za jejich pididálnice), třeba to má účel nahnat víc aut na jejich nesmyslně drahé dálnice.
Hranice alkoholu se posunula za 30 roků z původního 1 promille na půlku. Pro řidiče autobusu nebo dvacetituny je ta hodnota 0,2 promille spíš tolerance měření, spoléhat se na ni nemohou.
Půl promile umožní, dát si k obědu jedno pivo nebo sklenku vína. V tom nevidím žádnou kriminalitu.
To mi vyhovuje. Při takové jízdě mohu jíst i okouna.
A kde, že ta Francie je?
Rychlost by měla odpovídat kvalitě vozovek. Někde je i 40 moc , někde klidně 120.
Čím bezpečnější auta a lepší silnice a dopravní značení, tím pomaleji budeme jezdit ? To postrádá jakoukoliv logiku.
Zapominate na to nejpodstatnejsi - podstatne hustejsi provoz...
Stejny nesmysl jako rakouska zelena stodesitka. Efekt zadny, ale uzasna moznost vybrat obrovske penize za pokuty.
A tenhle system by chtel mit nejaky respekt