Diskuze
VIDEO: Formule 1 pohledem teploměru. Nejvíce pálí brzdy a kola
Děkujeme za pochopení.
M43a94r92t50i44n 87K57ř16í76ž
Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)
J76o22s46e95f 79Č27t45v76r40t95n37í26č36e58k
Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)
V50l63a56d93i79m25í16r 44B76e51n57e81š
Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.
J37i86ř63í 48S94c72h80w68a38c94h
holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....
V15á80c75l95a42v 33P32c65h60á33l60e60k
Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?
Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...
J74o78s75e10f 36Š94e35m92e21l44í36k
Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.
J17i55ř46í 86S59c67h94w76a61c58h
Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla"
K58a51r10e60l 89F31a25i71t
Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda
J17i29ř44í 76S44c52h88w67a21c92h
máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí
M43i57c34h79a69l 54K68r50e94j45č71í
Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.
Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.
M97i65c55h98a11l 25K36r74e48j45č73í
Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pronájem bytu 3+KK 44,8m2 + parkovací stání, Dnešice
Dnešice, okres Plzeň-Jih
16 000 Kč/měsíc