- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přátelé, kamarádi, i vy ostatní, kteří víte co se stalo. Je to smutné, ale Mustang umřel. Měl jsem jsem kdysi čest, kterou mi zápůjčkou poskytl kamarád, dva týdny pálit benzín, gumy, semafory a dívčí srdce s plnokrevníkem který byl hoden svého jména. 4 válce jsou kacířství za které je potřeba tu čarodejnici co to vymyslela ukřižovat. (jo a bude to mit ASR který nejde vypnout)
Z toho cumaku je videt Mondeo, Mustang by si mel drzet trochu osobitejsi kukuc (jako v predchozi generaci, i ta 4. byla nic moc)...
No, i s tím čtyřválcem to bude krásný babolap.
Dát si do auta jako je Mustang čtyřválec může jen naprostý ignorant.....Pane Bože kam ten svět spěje??
Potenciálně tam přece není. Bude v případě, že si ho někdo po zralé úvaze objedná. To už je ale jeho věc.
Předchozí modely se mi líbily mnohem víc. tenhle nemá takové to kouzlo Mustangu
to jako ze ta 6tkova vidla v evrope nebude? 5.7 V8 je taky us clasic, ale ten 6ti hrnek se mi zda nejprijatelnejsi.
Narvat do tohohle Ecoboosta je barbarismus nejvyssi tridy. 8 hrncu a pevna uskakujici naprava vzadu, to je MUSTANG! Motor ma bublat, ne znit jako fen na vlasy. Na to si clovek ma koupit HTP Fabku.
Konečně zase auto, které má vyobrazenu konstrukci náprav. Kdy to tady bylo naposled u Evropského auta, neřku-li vyráběného v Česku? No a ten turbomotor také není ze zdechlého. Amerika si myslí, že Evropa to žádá. Budiž pochvala, že to není polovina toho šestiválce.
Proč je spousta elektroniky brána jako přednost? Až se to za pár let podělá,tak to už nikdo nedá dohromady.
To je fakt, protože můj kamarád, který to uměl i bez papírů (bez schémat) už bohužel umřel...