Ojeté Ferrari s 60 tisíci kilometry na tachometru se do Austrálie dostalo ještě v celku v roce 2012 od původního majitele z Velké Británie. V originálním stavu má auto tehdy převratný hliníkový rám, ten stavitelé limuzíny rozřízli a nastavili. Mezi dvě půlky původního supersportu navařili vlastní hliníkový rám. Ten nese sklolaminátovou střední část karoserie, předek a zadek zůstaly hliníkové jako u původního ferrari.
Původní je i osmiválcový motor s výkonem 400 koní, jiná je převodovka. Ferrari do modelu Modena dodávalo buď klasický manuál, nebo roboticky ovládanou převodovku ve stylu formule 1. Limuzína dostala klasický automat pocházející ze Subaru Legacy, který bude lépe svědčit předpokládanému využití auta pro projížďky nočním městem.
Přestože je limuzína poměrně nízká, pasažéři do ní mohou pohodlně nastoupit díky výklopným dveřím, řidič se musí do auta nasoukat standardními dveřmi z dárcovského auta. V interiéru čeká bavící se osazenstvo bar podsvícený neonovým osvětlením, velkoplošná televizní obrazovka a samozřejmě rozměrná kožená sedačka s logem vzpínajícího se koně.
Podle současného majitele, který dlouhé ferrari nabízí na prodej, je auto schváleno pro provoz na běžných silnicích. Za exotickou limuzínu chce 400 tisíc australských dolarů, tedy zhruba 6,3 milionu korun. Zájemce z kontinentální Evropy včetně Česka čeká kromě jiného nepříjemnost v podobě pravostranného řízení.
Mimo to hrozí, že majiteli dorazí dopis z Itálie. Na podobné úpravy svých ušlechtilých supersportů reaguje automobilka z Maranella velmi podrážděně, časté jsou v takových případech žaloby.