- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezké auto pane Kvapil !
Kez by ta kraska mela poradny nazev. Tahle polovicni anglictina mi drasa nervy. Bud MADE IN CZECHIA (Vyrobeno v Cesko) nebo Made in Czech Republic. Made in Czech je vyrobene v ceske. Ceske co? Plzen ma stejnou blbost na etiketach, je to spatne anglicky a pusobi to jako z dily Malarie Trump, ktera mela Be best.
Vyrobeno v Cesku, jsem byla nastvana a sekla tam chybu v zavorce.
to je jako když vám Rus ukazuje Buchanku.Mi to připadá až k smíchu, že je tohle někdo schopen dotlačit na veletrh.Je dobré mrknout co vyrábí Američan.
Je to drobnůstka, ale ten kdo proboha namontoval tu rakev napříč! Na toho by chtělo malý dvůr a dlouhý bič!
Drobnůstka, nejedná se o rakev, ale o rozkládací stan.
auto parádní přeji šťastnou cestu! ale proč Jitka? dámy tohoto jména prominou, opravdu nic proti nim, ale od dávného shlédnutí filmu Na samotě u lesa mám tohle jméno jednou pro vždy spojené - Jitko, krávo
je na fotce č.40 opravdu interiér téhle Tatry? není to spíše fotka z nějakého podniku pro pány, který hodlají na výpravě navštívit?
No však právě. Je to velká kráva, takže Jitka :))
Krasny auto. Ale ja bych to osobne udelal jinak - Klasickou kratkou kabinu a sezeni pro jizdu pro 3 pasazery v nastavbe tak, aby se dalo vyuzit i pro bydleni. Pri delsich cestch jim ten obytny prostor bude chybet, zvlast v peti lidech dvou generaci.
A dalsi vec - vyresil bych pruchod mezi kabinou a nastavbou. Rada obytnych nakladaku to ma propojene gumovym limcem, podobne, jako pruchod mezi vagony vlaku. Je to prakticke pro jizdu - clenove posadky se mohou u ridice stridat, dojit si pro piti do lednice bez zastavovani atd. A predevsim je to dulezite pri spani v ne prilis bezpecnych mistech. Uz se mi stalo, ze jsem byl pri cestovani rad, ze muzu z postele skocit za volant a odjet. Nikdy bych se pri spani necitil dobre v aute, kde musim vystoupit ven, abych mohl nastartovat a odjet.
To propojení lze vyřešit právě u klasických obytňáků nebo u aut kde se počítá s provozem na silnicích. U speciálu do terénu, kdy dochází poměrně velkému k pohybu kabiny proti nástavbě to propojení přináší dost nedostatků/omezení a proto se nepoužívá. Maximálně menší nouzový průchod mezi kabinou a nástavbou.
Podobná problematika je totiž u hasičských aut, kdy propojení nástavby s kabinou je realizováno pouze u městských/silničních cisteren, ale u terénních se nepoužívá.
Jen technická poznámka. Do téhle kabiny se vejde 6 hasičů a ne 8 (oficiálně samozřejmě), ale pokud nás k hasičárně přiběhne 7 tak než aby se bralo DA tak se vzadu kluci zmáčknou
U novějších aut se nikdo navíc nemáčkne, protože ta auta mají samostatné sedačky (většinou s integrovaným držákem na dýchací přístroj) pro každého hasiče.
Made in Czech jsou asi jeho děti, ale tahle krásná Tatra rozhodně ne.
"Czech" je buď Čech, nebo adjektivum. Takže "Made in Czech" znamená buď "Vyrobeno v Čechovi" nebo "Vyrobeno v Český/České/Českém". Správné krátké označení je Czechia (sorryjako) a komu se to nelíbí, ať to píše česky.
Ještě to může být i "Vyrobeno v češtině". 🙂