- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlas. Měli by jít příkladem jako první.
Takže buď elektromobily, nebo u běžných modelů jen úspornější základní motorizace s menším výkonem.
Mám za sebou víkendovou zkušenost s e-Golfem 100kW, ve kterém jsem najel asi 500 km. Dobré auto, ale jakmile si zatopíte, nebo pustíte klimu, letí dojezd razantně dolů. Ani jízda po dálnici není příjemná. V Humpolci jsem musel baterky oživovat abych dojel do Třebíče, kde jsem jí poté zase dobil. Cestu zpět jsem již dal na jeden zátah, ale pouze s Eko+ kdy to jelo max 95kmh a s vypnutou ventilací, což bylo ve 12 stupních paráda.. Zatím v tom vidím spoustu kompromisů, ale ještě tak 5 let a bude to už použitelné..
Dodavame VW komponenty do elektroaut. Uz dva roky mame sluzebni Passaty na elektro. Zpocatku nechut, obavy, nezvyk. Nyni je pro vetsinu kolegu i pro mne elektroauto normalni zalezitost. Jedine omezeni jsem mel v lete, kdy jsme chteli na Jadran. To jsem si na tyden vymenil auto za benzinove od kolegy, co e jeste nedostal
VW dela elektricke passaty? Odkdy?
Dokud bude elektromobil nabíjet hodiny, tak zůstane omezujícím. Samotný limitovaný dojezd by nebyl problém a výkony motorů jsou příjemné. Ale to nabíjení....
To je chyba. VW by mělo naordinovat Bruselským úředníkům auta typu Audi A8 1,0 TSI, nebo rovnou se šlapadlama. Ostatním nutí tyhle šitovky, ale vozí si zadele ve V8.
Tak ono jen kdyby presedli z touarega do passatu GTE tak je uspora jako pra.e........
Tak ať si podřízení vyvinou elektro Tuareg
Dobrý nápad. Ať okusí, co chtějí vyrábět pro jiné. Ale rozhodně bych to rozšířil i na politiky, co o těch předpisech rozhodují. Irituje mne, když přijede tlachat o emisích a propagovat elektroauta politik v Q8.
Naše firma slušně prosperuje, ale takovou hloupost jako nákup elektroauta neplánuje. Zatím to je házení peněz z oken. Většinu aut máme v naftě. Auto na baterii nabíjíte několik hodin, naftu máte "nabitou" za 1 minutu.
U auta pro servisáka na popojíždění po městě by to šlo. On víc, než 100km za den nenajede. Ale pak by musela ta elektroauta stát stejně, jako Golfy, které používají dnes.
ano, elektromobilita nastupuje a bude hlavne pro bohate. Pred tydnem jsem na dalnici mezi Norimberkem a Regensburgem predjizdel Teslu S plouzici se tak stovkou, zrejme aby vubec dojel k nejblizsi nabijecce. To jsou nase vyhlidkyn :-(
Tamtéž můžete vidět ve stejné rychlosti třeba člověka s Porsche 911, nebo supersportem na německých značkách . A to nikoliv jen výjimečně.