Diskuze

Strach o služební Touaregy. Šéf VW ordinuje podřízeným elektromobily

Ředitel koncernu Volkswagen Herbert Diess chce, aby jeho kolegové šli ve snižování emisí CO2 příkladem. Namísto modelů Touareg a Audi A6 by měli přesednout do elektroaut. Ať si sami okusí, jak velkou změnu v uvažování a používání aut svým zákazníkům naplánovali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas. Měli by jít příkladem jako první. R^

Takže buď elektromobily, nebo u běžných modelů jen úspornější základní motorizace s menším výkonem.

2 0
možnosti
Foto

Mám za sebou víkendovou zkušenost s e-Golfem 100kW, ve kterém jsem najel asi 500 km. Dobré auto, ale jakmile si zatopíte, nebo pustíte klimu, letí dojezd razantně dolů. Ani jízda po dálnici není příjemná. V Humpolci jsem musel baterky oživovat abych dojel do Třebíče, kde jsem jí poté zase dobil. Cestu zpět jsem již dal na jeden zátah, ale pouze s Eko+ kdy to jelo max 95kmh a s vypnutou ventilací, což bylo ve 12 stupních paráda.. Zatím v tom vidím spoustu kompromisů, ale ještě tak 5 let a bude to už použitelné.. :-)

2 0
možnosti

Dodavame VW komponenty do elektroaut. Uz dva roky mame sluzebni Passaty na elektro. Zpocatku nechut, obavy, nezvyk. Nyni je pro vetsinu kolegu i pro mne elektroauto normalni zalezitost. Jedine omezeni jsem mel v lete, kdy jsme chteli na Jadran. To jsem si na tyden vymenil auto za benzinove od kolegy, co e jeste nedostal

1 3
možnosti

VW dela elektricke passaty? Odkdy?8-o

4 0
možnosti

Dokud bude elektromobil nabíjet hodiny, tak zůstane omezujícím. Samotný limitovaný dojezd by nebyl problém a výkony motorů jsou příjemné. Ale to nabíjení....

1 0
možnosti

Půl hodiny není zas tak moc.

1 1
možnosti

To je chyba. VW by mělo naordinovat Bruselským úředníkům auta typu Audi A8 1,0 TSI, nebo rovnou se šlapadlama. Ostatním nutí tyhle šitovky, ale vozí si zadele ve V8.

5 0
možnosti

Tak ono jen kdyby presedli z touarega do passatu GTE tak je uspora jako pra.e........

1 0
možnosti

Ale zas to výrazně víc drncá.

1 0
možnosti

Tak ať si podřízení vyvinou elektro Tuareg

0 0
možnosti

Dobrý nápad. Ať okusí, co chtějí vyrábět pro jiné. Ale rozhodně bych to rozšířil i na politiky, co o těch předpisech rozhodují. Irituje mne, když přijede tlachat o emisích a propagovat elektroauta politik v Q8.

6 0
možnosti

Naše firma slušně prosperuje, ale takovou hloupost jako nákup elektroauta neplánuje. Zatím to je házení peněz z oken. Většinu aut máme v naftě. Auto na baterii nabíjíte několik hodin, naftu máte "nabitou" za 1 minutu.

3 1
možnosti

U auta pro servisáka na popojíždění po městě by to šlo. On víc, než 100km za den nenajede. Ale pak by musela ta elektroauta stát stejně, jako Golfy, které používají dnes.

5 0
možnosti

J16o27s35e31f 17V58a80l38a

7. 9. 2018 8:04

ano, elektromobilita nastupuje a bude hlavne pro bohate. Pred tydnem jsem na dalnici mezi Norimberkem a Regensburgem predjizdel Teslu S plouzici se tak stovkou, zrejme aby vubec dojel k nejblizsi nabijecce. To jsou nase vyhlidkyn :-(

7 4
možnosti
Foto

I39v27a68n 83K43o27p14t36a

7. 9. 2018 8:34

Tamtéž můžete vidět ve stejné rychlosti třeba člověka s Porsche 911, nebo supersportem na německých značkách . A to nikoliv jen výjimečně.

2 0
možnosti