Diskuze
Dotace na elektromobily letos v Česku nebudou, přesto se čeká růst prodejů
Děkujeme za pochopení.
J54i69r12i 73V36r21a82b52e64c
Samozrejme, na vychode Evropy a v Africe se E-auta nejezdi. Pokrok prichazel uz vzdycky ze zapadu.
V30l24a85d29i86m81í46r 61R64e97t60t72i43n75g14e51r
Až bude mít elektromobil dojezd do 600 km a dobití do 20 min, je můj. Víc na LPG stejně nedojedu ani ted.
M77a86r42e98k 50Š36t84ě48t87k38a
Dotace už jsou, protože ti co pracují v soukromém sektoru dotují nákup vozu státním úředníků Ze svého okolí znám pouze jednoho člověka, který si mohl dovolit koupit elektromobil, veteriář a má rovnou Teslu, ale pro lidi co vydělávají průměrný plat je jenom pořizovací cena elektromobilu zcela mimo realitu.
T54o26m97á83š 86B74e66r83k11a
Stejně jako byla pořizovací cena počítače pro běžné lidi zcela mimo realitu počátkem 90. let.
Dneska seženete za milión elektromobil s dojezdem, který se o 5 let dříve nedal sehnat bez ohledu na cenu.
D12a68n35i37e19l 14T40o46m79e53k
Udělejte tento týden reportáž o autech na baterky v praktickém použití v mrazu!
Z25d21e93n97ě31k 58M33o49r52á24v93e38k
Co tam chcete mít? Startování - bez problémů. Topení - rychleji než u spalováku.
A46v41i 58B37a30b62i80c
Hezký článek. Na Ruském trhu se do první desítky probojovaly elektrokrámy, kterých neprodali ani 10. Například Tesla S - 25 ks.
Prodeje elektromobilů v Rusku jasně ukazují, kde jsou dál jejich slabá místa | Autoforum.cz
P58e33t93r 20Č88e15r93m71á27k
Stejně je vtipné jak funguje PR. Tesla se svými dovozovými kouzly snaží vždy na konci kvartálu uměle vytvořit dojem obrovského nárůstu registrací (proleze třeba do top 20 všech aut), je o tom zpravidla několik článků, o VW v tomto směru nepadne zmínka. Ten kdo se neorientuje by snadno nabil dojem jak to tesla válcuje. Výsledek přesto je že VW prodal v EU více euat než Tesla a té naopak výrazně propadl podíl na trhu. Jo, v PR jsou dobrý, to se musí nechat
I60v27i75c35a 62B35o23j68i17č
Ano, Tesla to válcuje, dodává po celém světě v určitých částech kvartálu, takže třeba do Evropy se dostává na jeho konci, veškerou kapacitu, kterou má, ihned prodá. To že byl VW chvíli na prvních příčkách, to jsou objednávky naakumulované za celý rok, pak problém s nefunkčními ID.3 a vypuštěním na trh najednou. Například Enyaq z článku a jeho prodeje nejsou skutečným zákazníkům, protože v tu dobu se ještě neprodával a nákup prováděl dealer.
M72i32c92h78a81l 83K76r65č68á66l
A teď by to chtělo pro podporu elektromobilů článek, jak s ním stál včera někdo čtyři hodiny na ucpané dálnici a řešil jestli si může zatopit, nebo raději neriskovat a dojet k nabíječce až se dálnice uvolní.
J19i61ř29í 95B49a15r74t25á58k
zas???? a jaký by podle vás byl rozdíl v té situaci mezi spalovacím a elektrem?
M14a14r32t51i69n 41K76o12z85á54k
Opravdu to není bez dotací. Jen to z donucení dotují zákazníci, kteří chtějí či potřebují spalovací motor.
J57i60ř91í 89B65a38r59t59á79k
prosím, otevřete mi obzor...jak jsem dotovaný?
M51a19r42t33i46n 36K61a65r40á31s36e30k
No "patri k nejdrazsim automobilum na trhu"... kdyz mrknu treba na sauto, a dam si auta na elektropohon od nejdrazsiho, tak tam vidim podstatne mensi castky, nez kdyz si dam saplovaci auta od nejdrazsiho :-D
K87a19r64e64l 12N50o79v33o46t15n81ý
Asi to bude myšleno tak, že se počítá s cenou ve své kategorii...
K90a20r21e16l 27N71o62v66o89t55n93ý
Takže špatná investice - "Museli jsme investovat značné prostředky do infrastruktury a do servisu" a vlhké sny Martina Fellera z jakéhosi Jouda auto.
Vlastně jsem ve skrytu duše i rád, že jsem odešel od PRE, organizace která spolupracuje s ekoteroristy.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...