- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono je to i tak, že jízda elektromobilem je výrazně jednodušší. S tim přicházejí potíže typu, že řidič, který bude mít zkoušku na elektromobilu se spalovákem odjede dost těžko.
Je to podobné jako v Americe, kde jsou řidiči, kteří neodjedou s vozem s ručním řazením, protže umějí jen nastavit řadící automat.
Ostatně dnes by také mnoho řidičů pohořelo, pokud by dostali vůz se starou nesynchronizovanou převodovkou. Kdo dnes umí řadit s meziplynem do vyšších otáček, nebo alespoň s dvojitým prošlápnutím spojky do nižších. Mnozí ani teoreticky neví, proč a jak se to dělá.
Spíš na nenástup elektromobility.
Nebýt dotací na samotná vozítka, masivní nalévání miliard do infrastruktury a reklamní masáž tak si elektroauto koupí jen hrstka nadšenců.
I tak jsou prodeje slabé.
Proto je potřeba spalováky zakázat a rozjet ještě větší vymývání mozků.
Beru plastovou kartičku, ty totiž nedojde baterka.
Stačí aby policie měla powerbanku, revizoři ji nosí. Pravděpodobnost, že vám mobil nebude fungovat kvůli baterce, je ale reálně mizivá.
No už vidím u těch mladých když musejí mít skoro každý měsíc nový mobil,jak budou ty všechny změny aktualizovat v novém mobilu!!Většina jich ten mobil mají na sociální sítě,neb jsou tam 24hodin deně!!A co když ten mobil stratí nebo jim ho někdo ukradne,co potom,chytráci ve vládě!!
Řekl bych, že budou mít podstatné věci někde na cloudu, takže při ztrátě nebo výměně mobilu jednoduše načtou cloud - a je to...