Diskuze
Dopravní značky mohou ohrozit život
Děkujeme za pochopení.
srst
tip: jeruzalémská ústící do opletalovy pod hlavákem v praze
málokdo jedoucí opletalovou směrem k václaváku tuší, že z jeruzalémské je přednost zprava. jediné co malinko pomáhá je frekventovaný přechod těsně před křižovatkou.
tonny.p2
znacky a sloupy
copak znacky a sloupy jsou vzdycky nebezpecny pro nesikovny ridice
e-liska
ano, nekdy je to chaos
na pr: hlavni se zmeni na vedlejsi a zapraseny trojuhelnik nas upozorni par metru pred vjezdem na hlavni ktera jde temer soubezne s tou po ktere jedeme a neni za krovim/stromy videt. Pred takovym najezdem by to melo drncat, a byt Stopka, protoze dat prednost muzete az kdyz vidite za to krovi zda tam opravdu nic nejede. Mimo jine: je to misto castych nehod)))
Dave
Beton uprostřed silnice
Mě nejvíc fascinuje přechod, kde je uprostřed betonový zátaras se snačkou směru objíždění překážky. Tam se schová celý chodec a není vidět ani malinko, kdo tohle vymyslel. Další příklad je přechod u Střešovické vozovny, který je za autobusovou zastávkou a když zastaví autobus, tak všichni chodci jsou tím autobusem schovaní a skáčou rovnou pod kola, no taky paráda. A na závěr je skvělé, že při vjezdu do tunelu je z Patočkovy zelená na tři auta, pak tam nemají být kolony
spartaman
ME
V Mělníku je na jedné hlavní křižovatce také dobrý nesmysl! Jezdím tamtudy na chalupu a až po několika projetí jsem si všiml, proč je mi ta křižovatka tak podezřele divná.
def...
slovenska dalnicni chutovka
dalnice nekam na vychod, slovensko, ctvrtecni podvecer... kraaaaasny dlouhy rovny novy usek za kterym je dloouha mirna levotociva zatacka... a nikde ani auto... tos to si clovek tech klidnych 200km/h vychutna... ale ejhle zatacka se najednou pomoci kuzelu zlomi doprava na novy najezd/vyjezd, pres ktery se prehoupnes a sjedes na puvodni asfalt a dal pokracujes krasnou dalnici... JENZE nikde zadna znack a jen tesne pred koncem obou pruhu znacka 30km/h.... zadne zpomalovani, zadna prace na silnici, zadne zuzeni pruhu ... proste jen dve znacky s 30kou.... stavbarine davaji sice tusit roztrousene stavebni stroje a tak nejak jsem to cekal (v tech mistech se porad dela), ale precij en jsem jim par tech kuzelu rozflakal....
Jirka
Sazečská, Praha
Sazečská ulice v Praze - dříve součást objektu DP, dnes veřejná komunikace.
Ve směru od Karosářské je rychlost omezena na 20, před odbočkou do objektu DP označena jako hlavní, za ní rychlost neomezena. Po cca 100m je STOPka a zpomalovací práh, protože tu dříve bývala vrátnice se závorou, nyní nezastavuje nikdo, protože (kromě nesmyslné STOPky) není důvodu a není ani komu dávat přednost. Dvacet metrů za STOPkou je zprava neoznačený výjezd z oploceného areálu a po dalších 20.metrech konec hlavní a křižovatka s ulicí Služeb. Nehodu jsem tady zatim neviděl, ale zajímavý by bylo, jestli by policajti náhodou neudělali díky zapomenuté STOPce z hlavní Sazečské vedlejší a na vjezd do objektu nevstáhli přednost zprava.
V opačném směru je to taky nádhera. Taky STOPka před zpomalovacím prahem, za ním omezená rychlost 20km/h (v opačném směru neomezená, tedy 50), po 50.metrech pro jistotu další 20km/h, pak následuje křižovatka a za ní už 50km/h (v opačném směru 20).
To vše pod okny oddělení MP...
DannyR99
Jizni spojka
Zrovna uvadeny prejezd z JS na D1 je podle mne vyresenej dobre, nedovedu si predstavit jak by ten prijizdejici od pumpy vjizdel z 0 do "rychleho pruhu" kde ostatni jedou 80. Neni tam doprava vubec nic videt. Snizeni rychlosti v levem na 40 by to mozna resilo, ale i tak pokladam soucasne reseni za vyhovujici.
albert
Re: Jizni spojka
Myslím, že zrovna tam dobře vědí, proč takhle tu přednost upravili. Přehlídnout to snad nejde, takže pokud jsou tam nehody, tak jen proto, že se najde spousta idiotů, kteří tam ani nezpomalí, přestože dobře vědí, že by tam přednost dát měli. Ono člověk, který to tam nezná, do toho pruhu ani nenajede.
Qíteček
Máte tipy na další místa, kde je nesmyslné dopravní značení?
Máte tipy na další místa, kde je nesmyslné dopravní značení? Pište do diskuze pod článkem.
Praha už byla jmenována, tak zbytek ČR
thegrid
to je marný
to je marný, já u nás v ulici takto zurgoval úřady a jedinou odpověď kterou sem dostal bylo že se na to podívaj
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...