Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Do Německa jen obutý

Sednete-li si v Německu za volant ve "vietnamkách" nebo dřevácích, mějte vždy po ruce peněženku. Nebudete-li mít štěstí a budete přistižen, dostanete pokutu. V zemi totiž od roku 1988 platí zákon, který zakazuje nošení bot, které nejsou dostatečně "uzpůsobené" pro řízení, připomněl řidičům expert na dopravu berlínské policie Detlef Thiele.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

x

21. 8. 2003 14:37
???
Proboha, lidi to nemáte na práci něco rozumnějšího, že se zabejváte takovejma píčovinama???
0 0
možnosti

Duke Nukem

19. 8. 2003 17:46
Nechapu, proc nekteri vyrobci aut davaji pedaly tak blizko sebe, treba Fordy nebo Citroeny mi z pohledu pohodli na nohy pripadaji projektovane spis pro trpasliky. Ve VW, Fiatu nebo Skode zase nevidim s prostorem na nohy problem.
0 0
možnosti

kretýno

19. 8. 2003 7:37
hmmm
pamatuju si, že jsem jel na pohřeb a měl jsem tedy takové "božíhodové" boty -  vůbec se s nima nedalo jet - a považte - nebyly to ani vitenamky, ani pantofle, ani nic, co je zakázanýho - když mě začaly po pár kilometrech bolet nohy, tak jsem se nas.al a zul jsem se (a propos můj tatík mne učil jezdit v autě bos, abych poznal, kdy auto zabírá ) pak už se jelo v pohodě (až na pár debílků, který si musejí dokazovat, že předjedou starou škodárnu  
zkrátka si myslím, že si každej může jezdit v čem chce, ale musí mu to vy hovovat a nesmí mu ty boty i "boty" bránit v bezpečné jízdě
0 0
možnosti

18. 8. 2003 18:03
Pro ne na boso?
Chápu výhrady proti řízení v nevhodné obuvi (lyžáky, vietnamky, asi i "kanady" atp.). Nechápu ale co je špatného na řízení na boso. Musím přiznat, že zejména na delších trasách si měkdy boty zuji (jen když jedu sám a mohu větrat) a řídí se mi mnohem lépe než v botech - lepší cit pro pedál. Považuji to spíše za bezpečnější než nebezpečné. Máte někdo vysvětlení s reálným základem proč neřídit na boso?
0 0
možnosti

ALFA

18. 8. 2003 11:45
Je úplně jedno jestly řídím na boso nebo v botech. Pro vlastní pohodlí nejraději , ale na boso a je jedno jestly jedu 50 - 200 km/h páčko. S patama to nemá co dělat.
0 0
možnosti

carina

22. 8. 2003 20:40
Re:
Neni to jedno! Je dokazano a vy zkouseno,ze je rozdil,kdyz musis brzdit ,,na boso,,nebo v pevnych botach.V pripade nehody muzes dostat v Nemecku problemy s pojistovnou.
0 0
možnosti

ART09

17. 8. 2003 7:45
Lýko, lyže, pelyněk, příliž...
0 0
možnosti

amik

16. 8. 2003 23:07
to jsou ale blbosti
odedavna je ve vetsine zemi vcetne Statu ze se nesmi jezdit bosy.
Sandaly ale s pevnou podrazkou i kdyz bez paty nejsou problem.
Vietnamky, ta ceska exclusivni obuv( showershoes) jsou problem jelikoz drzi jen za kousek gumy a klouzou.
Ale slusni lidi v showershoes moc venku nechodi,krome u bazenu a na plazi.
A pro toho co ma cit pro spojku bosej,no mozna s tim prditkem 100 koni, az to zkusi s    AUTEM ktere nama automatiku na 300+ koni, pak muze vykladat.
Mozna by moh naznacit jaky si mysli je rozdil mezi takovou Fabii a Viperem :-)))))
 
0 0
možnosti

tojejedno

17. 8. 2003 16:50
Re:
Wow, seš prostě drsnej. Tady v těch uprděnejch Čechách ti prostě nešaháme ani po paty. Uč náš a všchno nám vysvětluj, prosím.
0 0
možnosti

Martin V.

16. 8. 2003 20:29
Hlouposti
Nechci se tu nejak dohadovat, ale mam "plnej" ridicak a jsem si na 100% jist, ze pasaz o vhodne obuvi je i v nasi vyhlasce. Jen ze v CR ji 90% ridicu vubec nezna. Coz je jasne videt i v nasem prvenstvi v poctu dopravnich nehod a na blbych clancich, ktery tuto neznalost jen podtrhuji.
0 0
možnosti

jara

16. 8. 2003 20:22
dalsi blbost v podani idnes
Pokud nahodou mate nekdo z idnes ridicak, tak by jste meli vedet, ze i v nasem zakone je jasne napsano: Pri rizeni motoroveho vozidla je ridic povinen mit VHODNOU OBUV!!
Je to tam od roku 1960. Delam na inspektoratu 15 let a vazne uz z te blbosti ridicu v CR zacinam tect!
0 0
možnosti

Petras

16. 8. 2003 22:59
Re:
Je to tak, taky nevim kde to idnes vystouralo. Takova kravina.
0 0
možnosti

Janča

16. 8. 2003 10:15
na boso
Já řídím dost aktivně a spousta lidí se mě ptá proč řídím bez bot...odpověď je jednoduchá: mnohem lepší cit pro spojku a zbytek/kdysi jsem se to tak naučila a drží se mě to-btw: reakce typu ženská nepatří za volant a podobné neberu/....auto se lépe ovládá...samozřejmě nemluvím o firemní filcce, která je celá rozviklaná. Pochopím, že vadí plandající sandály na noze, ale proč někomu vadí řízení na boso to nepochopím....
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...