- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo jo, říkali jsme, že máslo na hlavě mají všichni.
Každý den v koloně sleduji ty báječně seštelované - a emisní limity zcela jistě splňující - TD... varianty. Občas si říkám, že jedeme za nějakým občansky aktivním občanem, který právě odjel z nějakého protestu a omylem si naložil hořící pneumatiku. Čoudec a smrad nehorázný.
No,za autem s Euro 5,nebo 6 ,které funguje,nemůžete vidět a cejtit nic.A jestli je to starej diesel,tak ten sice smrdí a kouří,ale ty mikročástice s vysokotlakých vstřiků,ty tam zase nejsou.Takže můžete bejt v klidu.....
Proč s tím už nedají pokoj a nezaměří se na ty co daleko víc znečišťují ovzduší.
Něco jako násilníkům a zlodějům dejte pokoj, zaměřte se jen na vrahy....
Nemoc dnešní doby - řešit jen důsledek něčeho a ignorovat příčinu... Protože řešit příčinu je složitější (dá to víc práce) a často to není někomu po chuti...
Takže místo aby se někdo zamyslel, proč vůbec výrobci aut (resp. motorů) vymýšlí takové o*ebávky, tzn. aby se řešila příčina, tak se řeší důsledek... Protože EU byrokratovi je úplně jedno, že existují nějaké fyzikální zákony a že těm neporučí...
Hlavně že se dříve dělaly vtipy o soudruzích, kteří poroučejí větru a dešti... Dnešní EU soudruzi zachází ještě dále... A pak se jednou budou divit, že ty motory, které minimálně na oko splňují normy NOx a CO2, vytváří daleko více zdraví škodlivých částic, než starší motory... A EU byrokrat pak dalším omezováním dojde k tomu, že z motoru má jít jen kyslík a voda...
Trocha konspirace - třeba to nejsou až takoví blbci a je to "jen" lobby ve prospěch elektroaut...
P.S.: Vůči elektroautům obecně nic nemám, ale elektroauta v dnešním podání (s aktuálním typem baterií) jsou nesmysl...
Proč výrobci vymýšlí takové o÷ebavky? Aby ojebali normální řešení a více na tom vydělali.