Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R53o39b54e18r44t 32M47a63t37u12l59a 8907879916245

To není žádná novinka. Prostě Němec koupí nové auto a za 4-10 let ho prodá a auto skončí v Česku, kde si ho koupí lidi, aby měli čím jezdit do práce atd. Takto to funguje již velmi dlouhou dobu a ten, kdo se to pokusí změnit to pěkně schytá.

+44/0
doporučit
29.1.2019 15:22

S45t52a29n28i25s10l40a32v 90R75o77s56e30c16k78ý 9735399351539

Nejekologičtější auto je to nevyrobené. Je potřeba povozovat stará auta co nejdéle. Možná se to výrobcům a státu nebude líbit, jde jen o jejich zisky.

+35/0
doporučit
29.1.2019 17:27

V76á12c98l81a41v 95P29a64v45e52l62e89k 1380766116784

Tak ono je logické, že ty vozy půjdou tam, kde není taková kupní síla. Mnoho lidí má na nákup vozidla velmi omezený rozpočet a jsou rádi za cokoliv, co jezdí. A na tom nic nezmění ani kdejaké nařízení.

My jsme nyní kupovali vůz nový a překvapilo nás, jak malý je výběr do 400 000,- (pokud chce člověk nějakou výbavu a čtyřválcový motor). Mnoho lidí nás přesvědčovalo, ať koupíme starší vyšší třídu. Ale chtěli jsme nové.

+32/0
doporučit
29.1.2019 13:52

V25í21t21ě16z24s34l23a54v 77K22o41š70ť85á80l 9808524228

„Z Jižní a střední Evropy se nesmí stát odkladiště starých, už nepotřebných výrobků znečišťujících ovzduší,“

Tuhle demagogii miluju, víte o někom, kdo by si koupil starší a horší auto, než má, a zvýšil zátěž životního prostředí?

+28/0
doporučit
29.1.2019 16:27

J23a62n 87M90a74c27h28á43č 3687436123352

"Organizace na ochranu životního prostředí vývoj znechucuje. "

No,a co čekali? Jejich nereálné požadavky na nové emisní limity zdraží auta ještě víc.Stane se to,že na nové auto bude mít čím dál méně lidí,a vozový park zestárne ještě víc.A jestli budou následovat nějaké zákazy starých aut ,jakože zřejmě ano,tak dojde k výměně politické reprezentace ,která bude ochotnější k toleranci starých vozů.Kruh se uzavře,a ekologové budou koukat,jak sežrali vlastní ocas....

+38/−5
doporučit
29.1.2019 14:51

F39i35l92i40p 76W11a72n59k20a 1421653946849

A to si páni experti a ekologové myslí, že bude pro planetu ekologičtější několik let stará auta zlikvidovat? Anebo je rozumnější, aby si auto ještě někdo koupil a užil ho další roky? Kdyby to mělo fungovat tak, že budeme každých pět let kupovat nová auta, tak máme násobně více spotřebované energie při výrobě a taky násobně více odpadu, který zatím nikdo neumí znovu použít. Ale hlavně, že budeme pořád papouškovat kraviny typu: "z Česka se stává vrakoviště Evropy" apod. Dokud je poptávka, tak to tak bude. Když lidi nebudou chtít ojetiny, tak se sem vozit nebudou, logicky.

+17/0
doporučit
29.1.2019 17:21

T56o27m51á50š 51K14u80c76h18a57ř 3337881658611

Doufám, že to někoho nenapadne zakazovat. Pro chudší země, jako je i ta naše, je to nejsnažší cesta k omlazení vozového parku, zvýšení bezpečnosti i snížení emisí. Díky za každého, kdo si za olítaného Favorita, který bere víc oleje jak benzínu, nebo dvacetiletou Octu s víc jak půl milionem najetých km koupí desetiletého Golfa, nebo Pašíka.

+20/−1
doporučit
29.1.2019 15:15
Foto

D33u30d41á96k 15V79l85a44d20i15m41í59r 4865503742203

Na nižších cenách to ale ovšem znát není. Stále docela drahé na to že je to odpad že západu.

+21/−2
doporučit
29.1.2019 13:47

P50e12t76r 58S19p31a43t85z50i90e60r82e35r 7534262315294

Lidé jsou prostě hloupý...většina lidí jezdí do práce kolem cca 10 km..a cestou zpátky na nákup...a kvůli tomu si koupí naftu...absolutní nesmysl. Hlavně že vidí na budíku údaj...6 l/100 km...ale to, že tím to auto likvidují...jo aha...ono koukat na budoucí servis a na provoz auta cca nějaký rok dopředu...to chce myslet...a přemýšlení tak bolí....

Prostě benzínový auto je pro nízké nájezdy základ. A tak to má 80% soukromých uživatelů. A sehnat dneska benzínové auto je celkem umění. Jednou jsem se zastavil v Olbramovicích v Davocaru....a procházím ty stovky aut co se jimi chlubí...ani jeden benzín...tak jdu dovnitř a říkám..rád bych auto typu golf, octavia v kombíku 5 let staré do 250 ti tis. Kč. A hlavně v benzínu...prodejce se na mě díval a začal mi nutit naftu. Tak mu říkám, že sazomet nechci a na krátké cesty volím benzín. Nedokázal najít nic.

Takhle špatně degradovaný prodej osobáků nucením dieselů je prostě hnus.

Ukončené operativní leasingy....na aukcích prodej cca 7000 aut. Z toho jen 600 v benzínu. To je hodně smutný.

+26/−4
doporučit
29.1.2019 15:07

O76n82d93ř57e18j 44F63r87a51n47c 4659161418

Jestli ono to nebude mnohem spíš tím, že zhruba před pěti lety kulminovaly prodeje dieselových motorů v západní Evropě. V Německu se tou dobou prodávalo (a teď přijde pro autora článku obrovské překvapení) téměř 60% nových aut s naftovými motory. A právě proto se jich teď ve formě ojetin dováží zhruba také tolik. Nějaká dieselgate a hlavně tedy ty zákazy dieselů ve velkých městech to možná zvýší o procento či dvě, ale hlavní důvod je prostě ta skladba prodejů v minulosti. Nic složitého za tím není potřeba hledat.

+14/−1
doporučit
29.1.2019 14:53

J97a49n 26N31o17v57a77k 5241587559714

Tak ono zdravi obyvatel jde ruku v ruce s bohatstvim a kupni silou.Proto bohate staty maji lepsi potraviny a proto si mohou dovolit koupit "zdravejsi" auto, aby jejich deti dychaly o neco lepsi vzduch.Bohuzel pokud je u nas tak nizka kupni sila, lidem bude jedno, ze jezdi s jedovatym starym dieslem, hlavne ze to zere 4 litry nafty.

+18/−3
doporučit
29.1.2019 14:39

K31a74t71e93ř44i52n58a 31V15ý15b70o28r55n42á 6670189299

KAŽDÉ auto má nějaký životní cyklus a je vcelku jedno, jestli ho prožije v Německu, u nás nebo Albánii. A s tím žádná organizace na ochranu životního prostředí těžko něco udělá. Leda by se těm Albáncům složily na auta nová.

+12/−1
doporučit
29.1.2019 19:34

S49t74a66n55i44s13l35a54v 51N36o14v98o10t22n29ý 2143796979619

No jo až budeme mít platy jako v Německu tak si taky budeme kupovat nové auta.

+11/−1
doporučit
29.1.2019 14:37

P71a42v22e78l 52O30b63d82r75ž44á20l60e87k 6126454568502

Pan Jan z Hnutí Duha může vyrazit do ulic a majitelům 15 let starých dieselů s Euro3 může rozdávat klíčky od nových hybridů. Řada z nich by jistě ochotně vyměnila.

Každý jezdí tím, na co má- pořízení í servis.

+9/0
doporučit
29.1.2019 22:36

K36a32r56e18l 25S59t41r27ž14a79n77o11v70s28k43ý 1238625385

Pokud si za stejné množství práce můžu koupit ojetý diesel a Němec fungl nový benzin, tak se není čemu divit. A ekolog se může rozčilovat, jak chce.

+9/0
doporučit
29.1.2019 20:01

J30i86r12i 34N43o64s59e14k 5907672608690

Studie publikována v časopise Environmental Science & Technology ukázala větší škodlivost moderních motorů:

Podrobná analýza emisí motorů ukázala značné rozdíly mezi druhy emitovaných částic ve výfukových plynech, přičemž jako obvzláště agresivní se ukázaly tzv. „nízkoemisní“ moderní motory. Pevné částice emitované z výfuku nejmodernějších motorů způsobovaly daleko častěji těžké škody na makrofágech až k jejich úplnému zničení.

Makrofág nejstarší a nejúčinnější imunitní buňka.

Moderní spalovací motory produkují úplně jiný druh pevných částic. Tyto ohrožují lidské zdraví daleko více, než částice emitované výfukovými plyny starých motorů.

+9/0
doporučit
29.1.2019 18:47

P87e49t33r 27Č68e33r57m35á49k 9848135629920

Poněkud splácaný článek, kde se řeší páté přes deváté a celkově vyznívá zcela jinak než jaká je realita. Opominemeli úvodní nesmysl o falšování emisí tak situace se má následovně - v Německu se děje pouze to že se v rámci stávajících nízkoemisních zón uvažuje o opětovné posunutí hranice. To se dělo historicky již několikrát (z červených přes žluté na zelené) a nejedná se tedy o nic převratného, jakkoliv to novináři rádi prezentují jinak. Úplný zákaz dieslů se týká dvou ulic z celého Německa, to opravdu žádnou vlnu nespouští ;-)

Z toho plyne to zásadní - chystané opatření se dotkne pouze aut splňujících Euro 5, což jsou prakticky auta od roku 2011 výše, takže žádné 14 let staré diesly jak by článek naznačoval! Staré diesly už dávno do center měst nesmí a nemohou tedy nijak nyní zaplavovat trh v souvislosti s tímto R^

+8/0
doporučit
29.1.2019 19:06

M87a45r77t94i65n 19Š88i68m67e32k 4920224168445

„Pro srbské zákazníky je hlavně důležité, aby auta byla levná,“ říká majitel bělehradského autobazaru Slobodan Ćurguz. A to znamená, že vozy jsou starší a mají najeto více kilometrů"

To u nás jsou ojetá auta drahá, skutečný nájezd cca stejný, jen stav počítadla kilometrů vypadá, jako by auto vyjelo z fabriky :-)

+8/−1
doporučit
29.1.2019 14:16

L53a82d81i94s81l22a23v 22H27a41š81k78a 4193956921140

To se to parazitickým ekoteroristům z Duhy kritizuje, když jsou přisáti na státní cecík a prý chrání přírodu...a přitom nchají vzniknout ohnisku kůrovce na Šumavě

+6/0
doporučit
29.1.2019 17:08

P71e61t62r 48B39á11č66a 8255546885645

Do CR vzdycky mirilo spousta aut z Nemecka, tak zas nedelejte senzaci tam kde neni.

+6/0
doporučit
29.1.2019 16:43

T13o78m59á64š 58M46á39č45e28k 2144415301809

Zajímavé na tom je, že když kupujete nové auto tak jsou stále diesely dražší než benzínové auto se srovnatelným motorem.

+6/0
doporučit
29.1.2019 16:42

V97í16t 33K64o82u48b77a 6176890574358

kapka každodenní ekoteroristické masáže - prostě člověk se může chovat ohleduplněji k přírodě, ale jen v rozsahu svých finančních možností, vše ostatní že je znásilňování reality

+7/−1
doporučit
29.1.2019 23:34

I98r17e43n82a 90P44l52a92c25h95e67t32k61o37v12á 1296544466560

Každý kdo si nekoupí jednou za rok nový automobil devastuje přírodu a měl by povinně vzít sprej zelené acetonové barvy a nastříkat kousek naší krásné planety zpátky na zeleno.

Být ekologický není složité.

+5/0
doporučit
30.1.2019 8:56
Foto

J74a36n 42K57ř17í19ž 3299681191311

Pozor na diesely zabijáky, koušou novináře a hlavně blbce.....

+6/−1
doporučit
30.1.2019 6:17
Foto

M34i80r64o10s51l74a10v 20S39t37e83i31n49e84r 2386140900366

Proti manipulací s měřením koncentrace dusičnatých oxydů v dopravních uzlech se už zvedly protesty.

Sociální demokráti, Zelení a Toyota nastartovali tu desinformační protidieslovou akci s DUH, což jsou ziskoví aktivisté, pobírající milióny za zfalšováná měření. Měří se na místech, kde lze očekávat nadměrnou koncentraci, o 10 m dále ovšem klesají ty hodnoty na zlomek. Kvůli oblasti rozměrů desítek metrů, kde koncentrace emisí jde lehce nad limit, nutí soudy aby nařizovaly uzavření těch vozovek v kilometrovém měřítku.

Cílem těch útoků je poškodit firmu V.A.G., nejsilnější konkurenci Toyoty.

+5/−1
doporučit
29.1.2019 22:18

Najdete na iDNES.cz