Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dálnice obepne Prahu za deset let

Třiaosmdesát kilometrů dlouhá dálnice, která obkrouží hlavní město, nemusí být celá postavena ani za deset let. Podle představ z šedesátých let přitom její podstatná část měla být v provozu už dávno. Obchvat uleví Jižní spojce, jeho část od Černého Mostu do Březiněvsi je však hudbou budoucnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EAN

21. 12. 2005 14:05
A co benzín?
Jsem jenom zvědav, zda ještě budeme mít na co jezdit, až to dostaví. Počítám, že v té době už ropa dávno dojde.
0 0
možnosti

Ali

13. 11. 2005 18:20
Dalnice konci na okraji mesta.
Okruh uz mel stat davno, aby odklonil tranzitni dopravu predevsim ze silnic E50, E55, E65, E67 a R6, R7, R10 na okraj ci mimo mesto a vzajemne by je propojil. Navic uleci i dopravu k letisti. Jen nechapu jeji vedeni pres Suchdol, spise mela vest poli okolo V.Prilep, Reze a Klecan, nemuseli by se stavet dva tunely a okruh by tak byl delsi jen o par kilometru, coz na jizdni dobu nijak neovlivni. Cenove by vsak byl okruh levnejsi.
0 0
možnosti

kenx

5. 11. 2005 18:39
jaká dálnice
Rychlostní silnice a houby dálnice, bohužel. Už v době kdy se dostaví nebude její kapacita na mnohých místech stačit!
0 0
možnosti

praha6

5. 11. 2005 9:35
praha6
asi by mel byt hotov drivavejc okruh vnejsi nez vnitrni http://praha6.ecn.cz
0 0
možnosti

marte

4. 11. 2005 8:15
Jsou to kecy...
Praha ani republika na tyto mokré sny nemá peníze, natož olympjádu...
0 0
možnosti

Ali

13. 11. 2005 18:25
Re: Jsou to kecy...
Olympiadu v Praze nechci, i kdyz by asi mesto zviditelnila a pomohla jejimu rozvoji. Obchvat Prahy neni financovam z rozpoctu mesta, ale statu, podobne jako dalnice na Hradec, Ostravy apod. Jde o propojeni mezinarodnich a narodnich hlavnich tahu.
0 0
možnosti

sniper29a

3. 11. 2005 23:16
dalnice v Praglu???
Kdyby ty penize radsi sli na ostatni useky dalnice a ne ZASE do Prahy. Stejne jako z penezi na regeneraci prirody po povodnich, ktere ZASE zustaly v Praze a Morava je porad na tom stejne jako po povodnich a naslednych povodnich. Nechapu pak pojem slova PLYTVANI penez z nekerych vyroku Prazskych obcanu...
0 0
možnosti

Ali

13. 11. 2005 18:03
Re: dalnice v Praglu???
Tak ted lituji, ze jsem tehdy na Morave pomahal a nejen financne.
0 0
možnosti

Občan

3. 11. 2005 15:38
Názor
Nevím jaký je k tomu důvod, ale stále se dává přednost části Prahy na pravém břehu Vltavy. Na Praze 5 a 6 se oddaloval problém obchvatu a zbytečně se vyhodily peníze za tunely Strahov a Mrázovka, za které již mohla být hotova spojka D1 a D5.Díky tomu je situace na jižní spojce neúnosná.
0 0
možnosti

Občan

3. 11. 2005 15:55
Re: Názor - doplnění
Podobně se preferuje i metro. Velká sídliště jako Řepy, Petřiny, Červený vrch, Dědina, Motol, Košíře jsou odkázány pouze na tramvaje či autobusy, které na to prostě nestačí a dochází ke konfliktním situacím s automobilovou dopravou. Proč se třeba na letiště neprodlouží raději trasa B. V těch polích by to tak drahé nebylo. Trasu A bych osobně v navrhované trase od Motola ukončil v Řepích, případně prodloužil do Zličína. Z obrázku jsem ale nepochopil,kde je situována stanice Motol. Hlavně bych se nerad dožil toho, aby se peníze utrácely za rychlodráhy do Kladna. Kladeňáky v Praze nechci!!!
0 0
možnosti

kolokol

3. 11. 2005 15:23
vnejsi X vnitrni okruh
asi by mel byt hotov drivavejc okruh vnejsi nez vnitrni
http://praha6.ecn.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://praha6.ecn.cz 
 
 
0 0
možnosti

sudalk

6. 11. 2005 15:45
Re: vnejsi X vnitrni okruh
Zasraný pražáci...
0 0
možnosti

dukeprvni

3. 11. 2005 14:13
Dálnice obepne Prahu za deset let
Takze to vlastne spravi po novem roce dve petiletky a zase budem na Letne slavit a vyrvavat hesla
0 0
možnosti

Dr. Fe1

3. 11. 2005 12:58
A severo-východní trasu ..........
............. blokujou Suchdoláci úspěšně už přes 10 let, takže se pořád jezdí přes ucpaný Holešovice.  Tohle bys e mělo maximálně popohnat.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...