Diskuze
Řidič, ten tvrdej chleba má: kamionem po hrůzostrašné D1
Děkujeme za pochopení.
J86a33n 48M48a56c96k
Takze kdyz jeden jede 87 a druhy 90, tak je mermomoci nutne predjizdet a zablokovat levy pruh na nekolik minut.
To je presne ten duvod proc kamionaky nemusim.
P98a31v46e75l 47C46h20a28m93r55á21d
Celý problém vytvářejí zahraniční řidiči kamiónů, spěchající pracující v zahraničí co jedou domů. Češi jsou dávno vychovaní. Tuhle jsem jel v Pátek po D1 a v Polsku byl svátek. Najednou byla dálnice prázdná i v Pátek, v omezeních bez kolon.
R72a21d28e21k 31P36e52t14e42r74k47a
Rozdíl proč se za hranicemi chovají řidiči líp, je v rozdílné výši sankcí. Zatím co v Rakousku, dostanete 100 Euro pokutu, u nás to máte za 2 tisíce.
No neřekl bych,že je to nějaký velký rozdíl v pokutách.
J18i66n49d92ř56i70c25h 66Š17k63o15p34e83k
Rozdíl nedělá jen výše, ale další dvě věci:
1) počty policajtů na silnici
2) možnost smlouvání/vyhnutí se pokutě. Jsou státy, kdy nezaplatíš, tak dál nejedeš. U nás bohužel X možností, jak pokutě uniknout
H59o41r65s61k18ý 72P12e23t66r
Lesejkem a na rejči. Jsem rád, že jsem se díky Premium naučil další nová slova.
M65i61k74u14l37á26š 29K53a94l88i70n37a
Když mi tam řidič kamionu vjede v noci, tak jak oni to mají rádi (2x zablikat a hodit autu myšku), tak prostě najedu ke krajnici a rozsvítím dálkové světa, ať z toho něco má. Přes den, takový kamion předjedu a nastavim tempomat na 83 Km/h a blokuji ho pár kilometrů pro změnu já (za žádných okolností nevybržďuji).
Jinak, rozdíl mezi Českou policií a Rakouskou je v tom, že ta Rakouská nemá takovou personální krizi jako ta Česká a tamní policisté mají celkem dobré benefity. To u nás není a nikdy nebude, takže se k PČR moc lidí nepohrne.
Rozdíl proč se za hranicemi chovají řidiči líp, je v rozdílné výši sankcí. Zatím co v Rakousku, dostanete 100 Euro pokutu, u nás to máte za 2 tisíce. Jenže, navrhněte zpřísnění sankcí, to bude řevu!.
Jediné co pomůže je plošný zákaz předjíždění kamionů v úsecích o dvou pruzích. Za porušení toho ustanovení bych nedával pokutu, ale alternativní trest. Třeba 4 hodiny na odstavném parkovišti, počítané do výkonu (tj. po 4 hodinách, bude muset řidič udělat bezpečnostní přestávku). Poté začnou firmy i ČESMAD tlačit na řidiče, aby dodržovali legislativu.
M38i78c70h35a47l 84J94a98r93o85š
Takže jsem se dozvěděl, že všechno co si myslím o kamioňákách, je pravda.
M66a85r44t60i88n69a 89D94v68o71ř34á51k10o86v27á
Požadavek na tirácké parkoviště se záchodem, sprchou, restaurací a hodinovým stáním zdarma každých 40 kilometrů mi přijde rozumný. Na každém takovém stanovišti by ale měla mít policie možnost kamion zkontrolovat, včetně vážení. A bez vyjímky bych vyhnala kamiony z dálnic o víkendech. Rychle se kazící zboží je jen výmluva. A také bych jim zakázala předjíždění, ať si pěkně jedou za sebou, jen v pravém pruhu. A samozřejmě desetinásobné tresty za porušení pravidel.
D51a42l97i46b62o67r 26C62h55l31u62p
Opět výkřik do tmy člověka který o problematice vůbec nic neví... To si vážně myslíte, že ti hoši jezdí jen že se jim chce, že by raději neseděli doma? Co takhle termínové vykládky zboží v DE, NL, B, H právě z fabriky kde děláte? Domluvte se s vedením ať zatlačí na odběratele a ten pochopí dodání až v úterý a nebo ať úplně přesedlá na železnici a máte klid
J94i36ř69í 87N16o24v71á79k
A počkejte si, až je někdy mezi 15. a 22. prosincem překvapí sníh.
D93a88n 69J76u37r59y62g98á29č98e13k
Ta zevlovačka za kulatou lopatou je tu popsána dramaticky jakoby se svou náročností jednalo o operaci mozku.
V27l50a32d88o 39N36a73u63s35c80h
Na jednej strane má celkom kamiónisti vytáčajú (hlavne poliaci), na druhej str. je to veľmi ťažké povolanie a neviem či by som to dal (možno hej).
Posledných pár rokov mám rešpekt, keď ich stretávam, rešpekt myslím taký, že vždy ak ho stretnem, alebo obieham výrazne spozorniem, nielen na cestách I triedy, ale už aj na diaľniciach.
Veľký pacienti sú poliaci, už som videl zopár takých kúskov, že to ťa ani nenapadne, že je to možné a tiež riadni cvoci sú dodávky, ktoré transportujú na dlhé cesty ľudí a ich kamikadze jazda na cestách I a II triedy.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej, Rodinné domy, 206m2 - Ježov
Ježov, okres Hodonín
3 900 000 Kč