Diskuze
Coccinella Kolinae Citroënalis (Beruška z Kolína): Citroën C1
Děkujeme za pochopení.
Rejpal
KIA za 175, Beruška za 240
Pokud už bych si měl vybrat, tak bych raději těch 65 tisíc ušetřil. Otázkou je zda jsou shodně vybavena.veroula
Ja bych to domu nechtela
Nemam rada miniaturni auta, urcite bych mlatila loktem do dveri, kdyz bych tocila volantem A jeste davat nakup do kufru pres vysokou hranu, no kdo tohle vymyslel???MrOyzo
Re: Ja bych to domu nechtela
Ty jsi taky slepice, ještě jsi v tom neseděla , a už víš, co by ti vadilo.... takový lidi miluju, nejdřív si něco vyzkouším, a pak teprv kritizuju, ne? A co se té vysoké hrany týká, tak ve skutečnosti to zřejmě nebude tak horké.. na jedné z fotek v galerii je slečna, která otevírá kufr, a ta "vysoká hrana" jí nesahá ani k pasu.. přitom nevypadá, že by měřila dva metry.... prostě to chce přemýšlet, než sem vybleješ nějaký příspěvek.... btw, kolik aut jsi vymyslela ty??? Nenapadám lidi v diskuzích často, ale ve tvém případě jsem rád udělal vyjímku... doufám, že mě nezklameš a přečteš si to....auto.koda@volny.cz
hrůza
Lidi neblbněte. Berušku si koupí v česku jen totální bezmozek. Vždyť tu máme českou Fábii Junior za 225 tisíc. Navíc je Fábie nižší střední třída, to znamená že i velikostí uspokojí normální českou rodinu, nebo může být druhým autem do rodiny. A né nějaká mini beruška. Jako první auto doporučuji střední třídu - Octavii, jako druhé Fábii. Já mám Octavii RS a jsem nadšen. Citröen C-1 je v česku fakt neprodejný mikro-auto.mates
Re: hrůza
Právě, že Octavia je nižší střední, takže fabka je ještě níž, ale zase výš než beruška. Jinak ta auta se kromě ceny asi nedají porovnávat, každé je určené pro jinou skupinu zákazníků a pro jiný účel (např. fabka se mnohde používá jako služebák, ale že by stejnou roli měla mít C-1, to asi těžko.microhead
design-hnus
Neni to broblem jen teto znacky. Ale mam pocit, ze v posledni dobe designeri zkousi, co jeste zakaznici vydrzi, viz Yetty, Skoda Ahoj, a pristrojova deska tohoto vozu. To uz nemaji napady a vkus?škodovák
názor
Byl jsem vždy zklamán nabídkou motororů do malých škodovek, zejména mi vůbec nesedí poslední tříválec. Když vidím a srovnávám s motory např. Toyoty, tak jsem stále více přesvědčen, že kvůli motoru si už škodovku nekoupím. V článku mi nesedí srovnání cen. Fábie může být možná levnější, ale: bude mít tříválec! 40kW, nebude mít ABS a možná spoustu jiných užitečných věcí, které by měli být základní výbavou dnešního auta. Stále mi to připomíná 70.léta a Š105 S, kde chyběly např. madla zadních dveří, okna se nedala stahovat, zadní couvačka nesvítila, přestože stačilo záslepný šroub v převodovce vyměnit za spínač atd.. Mám Fabii a na můj vkus je dost poruchová. Docela mám vždy strach, co mi zase při roční prohlídce najdou. Doufám, že auta z Kolína se trochu projeví na strategii a klalitě Mladé Boleslavi.jaboh
Re: názor
Mám fabii tříválec (40KW ) více než 2 roky, naběháno 80000 km, naprosto bez poruch. Není to žádný drak, ale rozhodně se s tím nechá slušně jezdit. Předtím jsem jezdil Subaru (moc pěkné auto), ale spotřeba benzínu dvojnásobná a přijet s tím do značkového servisu jsem raději ani nezkoušel.Volvo480
Trvanlivost zadního skla
Nechápu, co se zde autor snaží naznačit, že se snad zadní sklo/dveře po nějaké době zavíráním rozbijí? Mám 17 let staré Volvo480, jehož třetí dveře také tvoří také jen sklo s přidělaným kováním a není s tím žádný problém. A ještě to vypadá hezky...Karel
DESIGN JE DOBRÝ,CENA HORŠÍ,STUDENTSKÉ AUTO OK. VYDĚLAT NA NĚJ JDE ZA 6 MĚSÍCŮ
zkus na webu SEZNAM do dlouhé kolonky pro vyhledávání zadat INDIVIDUÁLNÍ VYHLEDÁNÍ AUTA. no a máš auto za cca 6 měsíců téměř v reálu. To budou sousedi koukat co až přijedeš novou beruškou.Možná i s novou beruškou.Ale hlavně makat a makat , to doporušení nahoře nezapomeň !!geroc
Beruška....
Že tzv. novináři iHeute , potažmo iAuto jsou prudce inteligentní mně nepřekvapuje, i když vymyslet ten nadpis to se někomu musel strašlivé zapotit mozek nebo něco co má místo něho (i když proti Běhalovým výlevům v SM to je slabý odvar).wayne
beruška
potkal jsem já u kolína berušku,šlápnul jsem jí bosou nohou na držkuAutofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
RD ( zemědělská usedlost ) v obci Stupešice, 2.569 m2
Běhařovice, okres Znojmo
2 200 000 Kč