Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Co obout octavii na léto

Máte doma Škodu Octavia, Volkswagen Golf nebo novou Kiu c’eed a nevíte, jaké letní pneumatiky koupit? S výběrem plášťů o rozměru 195/65 R 15 může pomoci test, který provedl Autoklub ČR na speciálních testovacích drahách v Německu. Podle výsledků se jako nejlepší ukázal plášť Continental Premium Contact 2, který se v akční nabídce internetového prodejce dá nyní koupit za 1 600 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Varek

3. 7. 2008 0:06
Čína vede

Klasickej komerční Continental test. Proč třeba neporovnávaj kilometrový výkon? Asi proto že by vyhráli ty čínský ksunty... holt něco za něco, Conti dobře brzdí ale nenajedou víc než 20 tkm.

0 0
možnosti

best

27. 5. 2008 20:04
0 0
možnosti

pepan z bohnic

3. 5. 2008 8:33
CO OBOUT OKTAVII

PIRELLI SEMI -SLICK AT SEDI KDYZ JEDES 40 DO ZAKRUTY;-D;-D

0 0
možnosti
TU

Hagenbaden

2. 5. 2008 17:09
Divny test

Ochcavka neni nejlepsi auto na planete, ale abych na to obouval takovy ksunty :-©. Navic 195/R15 na to auto neni optimalni guma. 205/R16 je dobry kompromis pohodli/bezpecnost.

0 0
možnosti

sock

30. 4. 2008 7:51
cont .premium kontakt

měl jsem kdysi verzi I. těchle gum a nevydržely ani 15tis km!!!! A to nejsem žádný závodník, ale už bych je nikdy nekoupil...tak tolik moje zkušenost....

0 0
možnosti
K

Kandelabr

19. 4. 2008 12:51
test na h0fn0

... vyberou par průměrných a podprůměrných značek a doporučujou, která je nejlepší ... už ale nedodají, že ty skutečně kvalitní značky v testu nebyly a pokud se mám rozhodnout, co obuju na auto za 350tisíc, tak si radši připlatim na 1 pneu 300Kč a pořídím to nejlepší z nejlepších, ne z průměrných (myšleno s nejlepšími jízdními vlastnostmi).

0 0
možnosti
EE

engels

12. 4. 2008 11:22
)

zkousel jsem ruzné gumy na OI i OII, nakonec jsem skončil v zimě v letě na miškach a jsem maximálně spokojen, není o na závodění,ale proběh km je nejlepší, když nezávodiš není lepší guma

0 0
možnosti

Smiky17

2. 4. 2008 10:44
R16 205/55

Řeším dilema co v tomto rozměru pořídit za gumy. Poradíte mi někdo. Víc názorů víc možností.

0 0
možnosti
TU

Hagenbaden

2. 5. 2008 17:06
Re: R16 205/55

Vozil jsem na O1 Good Year UltraGrip uz nevim presny typ. Dobra guma, ticha a docela vydrzela, ale jestli mas tdi, tak se asi bude trochu hrnout po predku. Na 1.6i to stacilo. Pozor na Dunlop Sport. Dobra, ale malo vydrzi. Ma mekci smes, tak dobre drzi, ale je jasny, ze nevydrzi. Ted vozim na O2 Bridgestone Potenza 050 (225/R17) a to je paradaR^. Skoro se to neda utrhnout, mam na nich skoro 20k a vzorek na dalsich 15k urcite vydrzi. Pocitam, ze i v 205/R16 nebudou k zahozeni, ale levny nejsou. Kamos jeste vozil Pirelli P6000 a taky byl spokojenej

0 0
možnosti
PS

Pavel170339558

20. 3. 2008 18:16
Výběr značek

proč nebyly do testu vybrány Pirreli, GOOD Year nebo Michelin???

Když budu srovnávat Mercedes, Opel, Mazdu, Škodovku a Seat, tak jasně že nejlepší bude Mercedes. Ale když přidám ještě Jaguar, BMW, tak už to tak jasný nebude.

0 0
možnosti

Martin

21. 3. 2008 10:33
Re: Výběr značek

Souhlas R^ a ještě jedna výborná značka -  Bridgestone Turanza

0 0
možnosti

Linx

20. 3. 2008 9:57
Není test jako test

Není to tak dlouho, kdy se na iDnes objevil test letních pneu (http://auto.idnes.cz/prvni-test-letnich-pneumatik-cinska-guma-nebrzdi-fbu-/pneu.asp?c=A080228_155229_pneu_fdv). Podle nej Continentaly nejsou zadna slava. Nehlede na to, ze jsou zde i dalsi "zajimave" znacky. Mozna by stalo zato testy okomentovat?

0 0
možnosti

Jarda

20. 3. 2008 16:52
Re: Není test jako test

Každý test musí někdo zaplatit a někdy jej zaplatí Pirelli, někdy Conti, někdy Michelin. Tyhle testy je potřeba brát s velkou rezervou, to Vám říkám s 9ti letou praxí v oboru. Je to každopádně tak, že každý řidič je jiný a tak jako každému vyhovují jiné boty, stejné je to s pneumatikama. Nelze určit nejlepší pneu.. je to spíš mýtus.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...