- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Furt nam ty ubohy kramy budou cpat a furt
Ubozaci.
Stejne do toho v zivote nevlezu, mate to marny.
I kdyby posledni auta na planete byly trapny tesly a trabant, stejne vzdycky sednu do toho trabantu.
Co se tu všichni divíte? Smyslem všech těch zvýhodnění je, aby se něco rozšířilo. Pokud to je už rozšířené, podpora ztrácí smysl a logicky se zruší. To jen český chytracek by chtěl všechny výhody a nastoupit do procesu až když ti první všechny problémy vyřešili.....
LPG je sice rozšířené, ale v celkovém objemu je to pořád malé procento
Vlada tim jasne vzkazuje ze o ekologii v prvnim miste rozhodne nejde. Opet podporuje technologii, ktera je x krat drazsi a neprinasi zadny vetsi ekologicky ani ekonomicky benefit vuci lpg. Ja cekam uz 20 let na to parkovani zdarma pro vozy lpg v Praze ;-) a najednou to maj elktrokramy... tomu rikam ekologicke planovani... se nedivte, ze ty lidi vam na ty kydy neskoci... a dal budou jezdit v cem chtej....
Je to blbost, někoho takto zvýhodňovat. Pokud si kupuji auto na CNG či na LPG, tak proto, že budu mít velké nájezdy a investice do CNG nebo LPG se mi brzo vrátí. Ta ušetřená pětistovka za rok na dálničním kupónu je nic, tu nechám dnes v hospodě.
Na LPG jezdím (asi) od roku 1980, kdy se benzín opět zdražil, napřed jsem si vše vyrobil sám, později byla instalace prováděna v různých Svazarmech, poslednich dvacet let už jen u profesionálů. Letos jsem prodal mé staré poslední auto co bylo na LPG a koupil si na benzín, protože opětovná investice cca 35000 Kč do přestavby, při mém současném nájezdu cca 8000 km, se již nevyplati.
A proč o tom tady blafu? Instalaci LPG anebo CNG si kupuji proto, abych já ušetřil, ne proto, že je to ekologické!
To mate nejake drahe, prestavby pro 4 valcove motory se cenove pohybuji od 17 tisic bez DPH ;-) pro motor s multi port injection
CNG auta dalnici opotrebovavaji mene, nez benzinova? Tak pro se za ne plati mene?
Na LPG jezdím už dvacet pět let. S rostoucím počtem čerpacích stanic a množstvím vozidel se zvedá cena. Jediné co kleslo, je cena samotné technologie, respektivě ta co pro složité motory byla za 100 tisíc je dnes za 35, jako ta pro jednoduché motory. To je ČR. V zahraničí i po zavedení emisních zon v Bruselu, mám vjezd zdarma.
Dobrá zpráva pro elektroauta. Kupujte, budete zvýhodněni, ale až vás bude moc, končí výhody.
A co se vyplatí na tom, vypláznout za auto o 400 tisíc víc, abych ušetřil 500 kč na známce :-D
Takže nejde o ekologii, ale o to aby stát, jakože vypadal, že dělá něco ekologického,ale přitom aby pokud možno nepřišel o své příjmy ze známek. Stupidita. Navíc, dle mého názoru se nejdná o ekologický pohon, jelikož pořád funguje na principu neobnovitelných zdrojů energie a vypouští CO2 o ovzduší. Takže zvýhodňování této technologie nepřináší žádný užitek.
v Německu lze tankovat biometan-Biogas, takže škodí měně než elektromobil
Co na to teď zastánci elektroaut, když stát otevřeně přiznává, že při větším rozšíření jakékoliv výhody končí? Protože to stejné se dá čekat i u spotřební daně, která teď z elektriky není, zato z benzínu a nafty brutální.
Přesně tak. A každý kdo je zastáncem jakékoliv dotace si musí uvědomit, že tyto dojné krávy byly vytvořen jen pro některé, kteří mají na to provozovat tyto technologie od prvopočátku a jakmile dojde na masové rozšíření veškeré dotace končí. Rozumnější by bylo vydatty peníze na výzku toho, jak zefektivnit výrobu a parametry ekologických technologií aby se masově rozšířily a opravdu nahradily ty současné. Navíc dálniční známka není daň z auta, ale měla by sloužit na obnovu silniční sítě v ČR. A pokud vím, tak auto na CNG neopotřebovává dálnici nebo silnici o nic méně, než jiné.