- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
“Vyprodaná novinka: na Škodu Karoq s novou benzinovou 1,5 se čeká rok”
Skutočná fronta, ako za komunismu ! A to je občas problém kúpit’ hermelín bo plzeñ a ked pridem o 19/00 do billi tak chleba už neni. To bolo kecov v 89 o tom jak bude líp ! Nič sa zmenilo.
předražená Plzeň není k dostání?
No to by bylo, kdyby to bylo, opravdu na mašlu!
Předražené,uniformní,nudné das auto.
Naše přijde v pondělí, objednáno konec listopadu. 1,5 benzin DSG.
a pak lidi breci ze nemaji penize a auto za 600 tacu je vyprodane :D ja asi ziju v nakym jinym svete nebo co ....
proto jim nevěřím, lidi mají prachů
To je ale zase reklama. To samé bylo i s Kodiaqem a měl ho kolega o 4měsíce dříve...Jinak se dá koupit při troše snahy a pár ústupcích do týdne.
Ale vždyť tvrdíte to samé co článek. Pokud chcete přesnou konfiguraci, počkáte si klidně řadu měsíců, než se v té naplánované frontě dostanete na řadu. Pokud přijmete _ústupek_ třeba ohledně čalounění nebo speciální výbavy, tak klidně můžete odjet se skladovkou.
Moji rodiče to tak měli u Opela taky: v červenci se rozhodli pro nové auto, ale co se jim líbilo, to by měli k dispozici až v listopadu. Jenže chtěli jezdit dřív, tak jim prodejce nabídl stejný model s trochu jinou výbavou, ale byl zrovna k dispozici u automobilky. Za týden už s ním vesele jezdili.
Kodiaq je bedna srovnatelná s Audi Q7, do města i na provoz na špatných cestách málo vhodná. Karoq je jenom o píď delší a dva palce širší, než kompaktní Yeti, takže pohodlnější.
Sám jsem však na polních cestách narazil na silně zarostlé cesty, kde i Yeti už ošklivě škrábal na větvích, přesahujících do úzké cesty.
V lese je každý centimetr navíc znát.
Já bych ovšem ten Karoq bral, má interiér trochu náročnější, i elektroniku. Ale ta cena mi připadá hodně nadnesená- když se však dobře prodává, proč ne?
Mám ovšem trochu odlišné požadavky, než většina zájemců. Můj Karoq musí mít 4x4, manuální převodovku a nejjednodušší klimatizaci. Ruční nastavování sedaček vpředu, ty zadní vyndávací. Motor diesel s max. 150 HP.
Počítám, že si 4 - 5 roků počkám, než ten zájem opadne, pak bude i Karoq za dobrou cenu. Zatím si užívám svého Yeti, s 110 HP je to silostroj, zatím jsem projel i nepravděpodobnými místy v lese.
Kodiak je srovnatelna platforma s audi Q5 :)
Nedávno jsem ho v autosalonu obhlížel. Zrovna byl v této motorizaci 1,5 tsi a dsg. Prodejce říkal, že je ihned k odběru. Mělo to jeden malý háček a to ten, že za něj chtěli 880 tisíc. Tak jsem ho nevzal. A za tyhle peníze ani nebyl ve verzi 4x4.
Když jsou lidi ovce a jsou ochotný v dnešní době čekat na auto rok, byli by ve škodě hloupý, kdyby jim neustále nezdražovali
taky ne. O SUV takový zájem.
Přitom je to prakticky jen vyšší sedan, o nějaké extra schopnosti v terénu se dá pochybovat, zvlášt když přes 95 % prodejů jsou 4x2
Hmm, takže největší zájem je o automaty. Zajímavé.
V těch městkých kolonách - popojížděčkách - je automat pohodlnější, taky jsem ho zvolil.
Copak to, o tříhrnky se lidé ve ŠKODLivém autíčku neperou?