Diskuze
Číňané kupují více MingRui neboli Škodu Octavia
Děkujeme za pochopení.
Host
Re: Úplně nejvíc frčí ale Škoda BLUJFUJ.
Ja myslel ze clanek je o autech a nikoli slapacich autickach tup_e
Host
By mě zajímalo
Jaký ti Číňani berou plat? Jestli je to opravdu tak málo, co nám tady tvrdí? Možná je čas se přestěhovat. S tím jak to u nás vypadá, tady za chvíli nepůjde ani pracovat, ani podnikat.
Host
hezká prodejní čísla
Gratuluji Škodovce k pěkným prodejním číslům, možná by stálo za úvahu přestěhovat celou Škodovku do Číny, a sem těch pár aut dovážet, ušetříte a ještě se zlepší kvalita. Lepší vystresovaný číňan než Čech po flámu.
Host
made in china
Co byste pro čínany neudělali klima a al kola v základu.Co uděláte pro domácí trh-kromě vysoké ceny NIC.
pavelcz1
Re: made in china
takovy firmě jako Škoda nejde o tebe ani o někoho jinýho, ale hlavně o zisk. Proč by pro tebe mela něco dělat? Nechceš to auto rovnou zadarmo?
Host
proc
proc se to jmenuje MingRui JE TO "OCTAVIA" ne nejakej cinskej smejd!
ripe219
Re: proc
ale ty vyrobené v číně jsou tak trochu šmejdy... už to že je vyrábí šikmovoký zaručuje že tam tu a tam něco nedolýhá... ;-)
FotoGraf
ty fotky...
zvlastni, ze se musi i fotky aut retusovat, aby byli pritazlivejsi, pac v realu je to nuda nuda sed sed...
Host
embéčka
embéčka se v číně prodávají jen proto,že jsou užasně levné -plně vybavený chrocht tam stojí něco okolo 100000 juanů,což je na naše asi 250000 kč.Větší cenu tenhle nepohodlný šered nemá ani u nás,jen tu ztrátu z číny musí čeští pepíkové částečně uhradit.
prngrr
Re: embéčka
vole, žádné "chrochty" se tam neprodávají a v článku se píše, že to je ziskové
Host
Hmm
Aspoň někde má ten new-made-in-asia škodovácký design úspěch.
Patriot2009
Re: Hmm
čína začíná nebo do několika let bude hlanvím trhem pro Porsche, Ferrari, Lamborghiny. Máš na to stejnou teorii?
Host
Číňané jsou rozumní - žádné smrduté diesely v nabídce
to Evropa je díky levné (málo zdaněné) naftě dieselového smradu a hluku plná...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...