Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Čerpací stanice reagují na špatné výsledky různě

-
Majitelé některých pump ihned poté,co se dozvěděli výsledky testu paliv MF DNES,začali uvažovat o změnách v dovozu pohonných látek. Společnost OMV podle vedoucího marketingu Milana Škorpíka ukončila smlouvu s dopravcem, který v den odběru vzorků palivo k pumpě přivezl. Zástupci menších pump narážejí podle svých slov na problém drahých zkoušek, které tak pravidelně mohou dělat pouze velké firmy.

Milan Škorpík, vedoucí marketingu OMV: V případě špatné nafty ve Starém Městě se jedná o chybu lokálního dopravce. Okamžitě jsme jej vyřadili ze seznamu smluvních přepravců naší společnosti. Proti případné nízké mazivosti nafty se bráníme tím, že do paliva přidáváme speciální přísadu.

Václav Loula, obchodní ředitel Benziny,a.s.: Mohu zodpovědně prohlásit, že máme kvalitu paliv pod kontrolou. Pravidelně testujeme vzorky, výsledky ukazují, že podíl těch, které nevyhovují, je méně než jedno procento. My naftu aditivujeme, čímž předcházíme možným problémům s mazáním vstřikovacího čerpadla. Když odhalíme naši pumpu se špatným palivem, okamžitě zastavíme prodej a obnovíme ho až po načerpání nového paliva.

Jiří Veselý, ředitel Benziny,s.p.: Se všemi dodavateli pohonných hmot máme smlouvu s tím, že oni ručí za kvalitu. Pokud dojde k jejímu porušení, přenášíme odpovědnost na ně. Čas od času dochází podle našich testů k tomu, že dostáváme špatné palivo, z toho pak vyvozujeme důsledky.

Josef Koloc,majitel čerpací stanice Koloc Oil: Já vaše testy nemohu posoudit. Co dostaneme, to prodáváme,nevím, co bych k tomu řekl. Děláme si zkoušky na zámrz a v tom dopadá nafta dobře. Ještě nevím jak se zachováme, uvidíme, jaký to bude mít dopad na tržby. Vzorky ale může odebírat jen instituce k tomu určená, nějaké noviny nás v zásadě nezajímají. Já bych vám doporučoval, abyste si s tím moc nehráli, jde o dost velké peníze.

Jiří Ondra, jednatel firmy vlastnící pumpy Tank ONO: Samozřejmě, že odpovídáme za kvalitu benzinu i nafty. My si děláme rozbory namátkově, tehdy v červenci (po prvním testu paliv MF DNES, ve kterém nafta od pumpy Tank ONO nevyhověla normě, pozn. red.) jsme si zkoušky dělali. Jednou v nich nafta vyhověla, potom zase ne,nakonec jsme se rozhodli, že zůstaneme u stejného dodavatele. Problém je, že zkoušky nejsou levná záležitost, stálo nás to tehdy pět tisíc korun. Teď budeme kontaktovat dodavatele, něco s tím musíme udělat.

Luděk Sirůček, majitel čerpací stanice BSV Voleč: Budu se muset obrátit na dodavatele,ti mi dali atest, já si nic dalšího nezjišťuji. Sám si zkoušky nedělám, ono to něco stojí. Pokud je to tak, jak říkáte,změním dodavatele.

Autor:
Témata: OMV, Tank ONO
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

Tenistka Markéta Vondroušová se po necelých dvou letech manželství rozvádí

Sedmá hráčka světa a aktuální vítězka nejprestižnějšího turnaje světa Wimbledonu, tenistka Markéta Vondroušová (24), se...

Horňáci versus dolňáci. Víme, čemu muži dávají přednost, a je to překvapení

Ženské tělo je pro muže celkově velmi atraktivní a nabízí jejich očím mnoho zajímavých partií. Největší pozornosti se...

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit bývalému konkurentovi 21...