Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Britové našli nejhorší auto. Má podvozek z bmw a brzdy audi

Britská pojišťovna odhalila nejméně spolehlivé auto. Jmenuje se Monster Mk1 a sestavili ho na papíře z devíti různých součástí automobilů, které podle statistik nejčastěji trpí závadami. Ani jedna část monstra není od Škody nebo japonských vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bijec5

23. 7. 2011 10:47
Ja nedam dopustit

na korejceR^ (jizni, ne severni)

0 0
možnosti

juzekcz

21. 7. 2011 19:01
Průměr

Bracha sežral dvě kuřata, já neměl žádné. Ale v průměru jsme oba hezky nažraní.

0 0
možnosti

osk

21. 7. 2011 18:02
Mazda 323F (1998)

12 (skoro 13) let bez jediné závady (kromě žárovek apod., idkyž a to byli překvapení všude v zadních světlech vydržely 11 let)

0 0
možnosti

Jiřik

20. 7. 2011 10:30
A co ochrana proto korozi?

Tu by mohli převzít ze Škody 100, nebo z kamionů Scania ;-)

0 0
možnosti

Dlakodlak

21. 7. 2011 7:41
Re: A co ochrana proto korozi?

Nějak mi unikl smysl tohoto...

0 0
možnosti

mirda66

20. 7. 2011 9:45
Kdysi

(25 let tamu nazád?) mi někdo říkal, že Saab dělá auta z nerezu. Fantastický, ale nereznou a nový auta se neprodávaj... Stejně tak jsem zaslechl, že automobilky mají sběrnou databázi s kazivostí součástek (od servisů a od prodejců náhr.dílů). Nu a výrobní linky pak ladí tak, aby opravdu autíčka vydržely záruku a den. Nejsem od fochu, ale obchodně tomu věřím! (vyráběl byste někdo auto, proboha, s trvanlivostí 15 let - byť o polovinu dražší?)

0 0
možnosti

TrueRobos

21. 7. 2011 20:57
Re: Kdysi

Tak tohle naprosto brilantně platí u Sony. Většina malé elektroniky od nich vydrží nějaké tři roky a pak za podivuhodných okolností exne. Během 1 roku jsem viděl pojít tři stejné foťáky víceméně stejným způsobem. Člověk pak začne věřit na zabudované "kurvítko" 8-o

0 0
možnosti

Niky79

20. 7. 2011 9:29
KTERY RENAULT MEGANE?

Pokud vim, byly celkem tri generace...

0 0
možnosti

mirda66

20. 7. 2011 9:37
Re: KTERY RENAULT MEGANE?

já mám von deutche 2004, tedy verzi 1  a zatím "jen" výměna cífky (2tisíce). Dělalo to motoricky psí kusy. Jelo na 4, na 2, někdy na 3 válce.Nevyzpytatelný elektrický stroj. Kámošovi totéž auto zapálila elektrika tak, že sotfva stihnul vylézt.

0 0
možnosti

t.varga

19. 7. 2011 8:04
dobrý článek

pro babičku :-P

0 0
možnosti

Gunter von Bahnhof

20. 7. 2011 14:02
Re: dobrý článek

máš babičku v servisu?

0 0
možnosti

fotrtom

19. 7. 2011 7:19
kolo fuji

4 roky - jedenkrát výměna řetezu -  po cca 2500 km. jednou defekt..jinak nic...nic neklepe ani nevrže..a nesmrdí...klimatizace přirozenou cestou, tj větrem...sem tam mi do něj naprší...

0 0
možnosti

hnusil pátý

19. 7. 2011 8:38
Re: kolo fuji

ja menim retez po tisici km, tj. petkrat rocne, po 3-4 vymenach retezu menim pastorky a po 5ti vymenach retezu taci.

0 0
možnosti

honza76

18. 7. 2011 22:57
Mercedes levnejsi nez se zda

Mercedes C220 CDI, za 4 roky pouze 2x dezinfekce klimatizace a 4 x dolivani oleje. V aute stale nic nevrze ani neklepe.

0 0
možnosti

Dusan321

19. 7. 2011 9:45
Re: Mercedes levnejsi nez se zda

Tak to je jasny, ze pres ten traktor co je pod kapotou neni slyset nejake vrzani. ;-D

0 0
možnosti

bwhalcin

18. 7. 2011 22:34
zavěšení kol BMW

Ví někdo, jak vypadá to zavěšení kol u nové M3? Já se přiznám, že ne:-/. Nechci být rýpal, ale zrovna nezávislé zavěšení kol ála BMW se mi nikdy nezdálo tak špatné.

.. ostatním značkám a modelům se asi není moc co divit. Že se tu objeví Megane jsem docela tušil. Ještě tam chybí výfuk z Oplu Vectra a je to dokonalé.

0 0
možnosti

mimouch

19. 7. 2011 4:33
Re: zavěšení kol BMW

Životnost některých podvozkových dílů u BMW není nijak zázračná, ale v tomto případě je na vině spíš způsob používání toho auta, tedy jízdní styl majitelů "emtrojek", než nízká kvalita.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...