Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

BMW pouští informace o nové řadě 7: vystoupíte a auto samo zaparkuje

Nová generace BMW řady 7 má těsně před premiérou, tak se mnichovská automobilka chlubí prvními informacemi. Krom snímků zamaskovaného vozu zveřejnila množství technických detailů. Že bude sedmička technickou špičkou, nikoho nepřekvapí, i tak ovšem některé inovace budí údiv.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

No tak jeste az to auto pojede samo do cile, zatimco ja si budu doma kroutit palcama, tak to bude dokonale...

0 0
možnosti
JK

Teď ještě jak dostat ostatní šunky ze silnice...Rv

3 0
možnosti
MT

Ale ja v tech komunistickych garazich nemam problem zaparkovat, ja mam problem vylezt, protoze nemohu otevrit dvere...

4 0
možnosti
MR

Vetsina lidi co maj na tohle auto neparkuji v komunistickych garazich...

0 0
možnosti
LN

L40a44d54a 86N35o45v41a64k

8. 5. 2015 17:49

neumíte parkovat..? Kupte si BMW... Mně bylo už roky divný, že do mě bouraj jen BMW....8-o

1 4
možnosti
LS

Lehčí o 130 kg. To je jako jet s tchýní bez tchýně:-D

7 0
možnosti
Foto

D98a76n 72R64u33b60í19n

8. 5. 2015 15:07

To už umí Audina tři roky.

2 0
možnosti
RK

... umět může co chce ale zatím to na žádným autě které je v produkci ještě nemají...ale hlavně je to pořád "Benin" AUDI....:)))

3 0
možnosti
KJ

jen pro lidi co neuměj parkovat potom by tito lidé ani neměli vlastnit ŘPRv

5 2
možnosti

Dálkové ovládání není o umění parkovat ale spíš o možnosti vejít se i tam, odkud bych už ze zaparkovaného auta nevylezl. Takže se pak do garáže pro 1 auto v pohodě vejde navíc třeba motorka a kdyby ten systém měli všichni, tak se zvedne i kapacita parkovišť třeba u obchodů nebo na sídlišti. Navíc odpadnou poškrábaná a omlácená auta, protože se nejdřív vycouvá z řady a teprve pak nastupuje.

5 0
možnosti
MH

mno, taková kára mi nikdy říkat pane nebude, tak není ani důvod moc diskutovat :-) ale parkování samo do garáže, tak to by se mi fakt líbilo R^

4 0
možnosti
JK

Nikdy neříkej nikdy. Počkej tři-čtyři roky a bude za cenu nového Superba/vybavené Oktávky. Auta této kategorie stárnou pomaleji, takže i po pár letech to pořád bude "dělo".

1 1
možnosti
PK

Posledni pořádnej petkovej bavorak byl E39. Vše po něm už je šunt.

0 2
možnosti
JK

No jo, ale tohle je sedmička. Ekvivalentní sedmička ke generaci pětky e39 je e38, což byl (a dodnes je) famózní kus auta. Navzdory shodné době vzniku působí e38 oproti e39 starším dojmem - je to tak trochu "žralok". Nedávno jsem měl co dělat, abych odolal a nekoupil nádhernou e38 rok 2000 ve verzi 750iL. Solidní a udržované kusy i dnes stojí hodně přes dvěstě tisíc, jsou i klenoty původně využívané např. ambasádami, které mají minimální nájezd, maximální výbavu (třeba dvojitá skla) a cenu skoro půl mega. Při koupi takového vozu se rozhodně nejedná o blbou investici. Je to neskutečný držák (jedno z posledních "aut na celý život") a jeho hodnota už bude jen stoupat.

E39ku znám důvěrně, i její pokračování v e60. A rozhodně bych netvrdil, že jeho nástupci jsou šunt. Jen je tam posun v designu a v náročnosti konstrukce i výbavy vyžadující více údržby. Osobně se mi také líbí BMW z devadesátých let více než to, co šlo od 2004 do cca 2010. Ty aktuální jsou však opět krásné a technicky velmi vyspělé.

2 0
možnosti
PS

P35e38t24r 74S56k30á95l82a

8. 5. 2015 9:17

tohle auto bude po šesti letech drahý i zadarmo

4 1
možnosti
JJ

J80a94n 28J18e62ž29e58k

8. 5. 2015 12:41

Takže jsi nám chtěl sdělit, že ušetříš, když ho nebudeš mít?

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...