- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měli by nabídnout plug- in- hybrid (město elektřina / mimo město spalovák )
Ford Tranzit
Plug-in hybridní dodávky mohou zlepšit ovzduší ve městech, ukázala studie Fordu
Celkem 75 % jízd, uskutečněněných během zkoušek v centrálním Londýně, dokázaly vozy absolvovat na bezemisní elektrický pohon. V širším Londýně to bylo 49 %.
rozumim tomu dobre, ze jeste neni zadny koncept elektronakladaku, zadni dodavatele dilu a oni konci s produkci naftaku, aby mohli prejit na elektroauta?
neboli zavreni fabriky.
Dvanáctituna má užitnou hmotnost bez nástavby 8t.
Takže postavíme na ni třeba nosič kontejnerů a jsme na sedmi tunách užitné hmotnosti, mínus kontejner cca 500 kg. Takže uz máme 6,5 t uzitnou hmotnost. Tohle auto bude nové stát zhruba 1300000 kč. Iveco stejná cena. Daf, Renault, Volvo bude o kilo dražší. Mercedes a MAN ještě o dalších sto tisíc víc. Vše stejná užitná hmotnost. Které auto si potencionální zákazník vybere? Avie to nebude.
A k meritu věci. Kolik bude užitná hmotnost u takového nákladního auta, když bude na baterky? 2-3 tuny? Jaký bude dojezd? Servis? Životnost?
Dnes se běžně dají koupit nákladní vozy na cng. To je v nákladní dopravě možná budoucnost. Baterie určitě ne. Jsou prostě těžké a tím se snižuje užitná hmotnost. Takové vozidlo je neefektivní, neekonomické a navzdory všem ekolhářům neekologické.
no, těžko tam budou 3 tuny baterek. právě u užitkových vozidel je poměr hmotnosti baterky k užitečné hmotnosti mnohem výhodnější, než u osobáků
Svého času...nejrychlejší náklaďák.
V každé koloně jel na prvním místě.
Avia se vyrábi v elektrické verzi od 2009
Mnohem atraktývnější by byla verze plug- in- hybrid