Diskuze

Avia oslaví století koncem naftových náklaďáků, přejde na elektropohon

Avia Motors končí na podzim se sériovou výrobou nákladních aut se spalovacími motory. V Přelouči se chtějí do budoucna zaměřit na elektromobily. Avia letos zákazníkům dodá několik desítek nově vyrobených vozů Avia Initia, mezi kterými budou i výroční auta k roku 1919, kdy značka vznikla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V koloně je vždy na prvním místě

0 0
možnosti

P56e39t64r 38M47i97c48h71a29l

14. 9. 2019 14:23

Avie mi na silnicích chybět nebudou.

0 0
možnosti

H82o22n70z64a 83T63a64r

12. 9. 2019 21:22

Měli by nabídnout plug- in- hybrid (město elektřina / mimo město spalovák )

Ford Tranzit

Plug-in hybridní dodávky mohou zlepšit ovzduší ve městech, ukázala studie Fordu

Celkem 75 % jízd, uskutečněněných během zkoušek v centrálním Londýně, dokázaly vozy absolvovat na bezemisní elektrický pohon. V širším Londýně to bylo 49 %.

http://www.hybrid.cz/tagy/ford-transit

1 0
možnosti

rozumim tomu dobre, ze jeste neni zadny koncept elektronakladaku, zadni dodavatele dilu a oni konci s produkci naftaku, aby mohli prejit na elektroauta?

neboli zavreni fabriky.

0 0
možnosti

H11o27n29z76a 45T85a62r

12. 9. 2019 21:38

Avia se vyrábi v elektrické verzi od 2009

Vice info na

http://www.hybrid.cz/tagy/avia

0 0
možnosti

Dvanáctituna má užitnou hmotnost bez nástavby 8t.

Takže postavíme na ni třeba nosič kontejnerů a jsme na sedmi tunách užitné hmotnosti, mínus kontejner cca 500 kg. Takže uz máme 6,5 t uzitnou hmotnost. Tohle auto bude nové stát zhruba 1300000 kč. Iveco stejná cena. Daf, Renault, Volvo bude o kilo dražší. Mercedes a MAN ještě o dalších sto tisíc víc. Vše stejná užitná hmotnost. Které auto si potencionální zákazník vybere? Avie to nebude.

A k meritu věci. Kolik bude užitná hmotnost u takového nákladního auta, když bude na baterky? 2-3 tuny? Jaký bude dojezd? Servis? Životnost?

Dnes se běžně dají koupit nákladní vozy na cng. To je v nákladní dopravě možná budoucnost. Baterie určitě ne. Jsou prostě těžké a tím se snižuje užitná hmotnost. Takové vozidlo je neefektivní, neekonomické a navzdory všem ekolhářům neekologické.

0 1
možnosti

no, těžko tam budou 3 tuny baterek. právě u užitkových vozidel je poměr hmotnosti baterky k užitečné hmotnosti mnohem výhodnější, než u osobáků

2 0
možnosti

O41l51i 44H10a95n78z96a78l

12. 9. 2019 20:21

Svého času...nejrychlejší náklaďák.

V každé koloně jel na prvním místě.

3 0
možnosti

To nebude chtít už vůbec nikdo;-D

0 0
možnosti

H58o73n75z47a 14T62a80r

12. 9. 2019 21:36

Avia se vyrábi v elektrické verzi od 2009

Mnohem atraktývnější by byla verze plug- in- hybrid

http://www.hybrid.cz/tagy/avia

0 0
možnosti