Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Přestavba Škody na elektromobilitu omezí výrobu, varuje odborář

Projekt Trinity, tedy přechod továren koncernu Volkswagen na výrobu vozů s elektrickým pohonem, se v případě automobilky Škoda neobejde bez zásadního omezení výroby. V rozhovoru pro aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář to řekl předseda podnikové rady Jaroslav Povšík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

To je jasne, tento elektronesmysl si koupi ci muze dovolit tak 1% z tech co dnes ma normalni auto.

0 0
možnosti
LB

Teď by měli automobilky tlačit na odložení emisních norem ...

1 0
možnosti
LJ

Prechod na elektromobilitu hlavne omezi prodeje.:-/

1 0
možnosti
KM

Doufám, že nabubřelý VW jednou skončí. Právě on a další EU automobilky mohou za Green Deal, za devastaci klasického motorismu. Celá léta jen žraly plnými ústy a podporovaly šílené politiky, kteří zničí konkurenceshopnost a ekonomiku Evropy.

3 1
možnosti
LB

Jakmile VW skočí, ČR a zbytek Evropy také. Kde myslíš, ze se berou peníze? :)

0 2
možnosti
RM

Neomezí výrobu, ale zlikvidují prosperující firmu.

8 5
možnosti
LK

Ale kulový. Teď je na spalovací motory spousta různých omezení a nařízení a další budou přibývat (na ty Škoda ale nemá vliv, to rozhodují jiní). Pokud za současné situace nebudou evropské automobilky dělat na elektru, tak je ty čínské totálně převálcují - evropské automobilky pak budou kvůli kdejakým omezením dodávat spalováky někam bůhví kam a u nás se kvůli omezení budou kupovat čínské elektro auta.

3 2
možnosti
AH

A56l34e98š 74H10e82l91l95e87r

26. 5. 2022 22:03

Oni to odboráři zařídí. Bude se doma za 110 procent platu, jako vždy.

2 1
možnosti
LB

Nikdy nebyl ve Škoda auto nikdo za 110 doma ...

0 0
možnosti
JH

Odborníci co to píší o konci fabriky. Prosím podívejte se na to jaké auta se prodávají za 2021-22 na relevantních trzích evropy.

2 2
možnosti
PK

Až tahle bublina praskne, to bude rána!

13 2
možnosti
LC

Odborář nemá pravdu. Přechod na elektromobilitu totiž neomezí, ale zlikviduje výrobu. Pokles prodeje bude tak razantní, že těch pár kusů co se prodá, bude muset být ještě podstatně dražší, než teď, aby to vůbec fabriku uživilo a to i v podstatně menším provedení. Spousta lidí si vůbec neuvědomuje, že elektromobily nejsou mnohem dražší jen proto, že peníze na jejich vývoj a častečně i výrobu lze dotovat z mnohonásobně vyšších prodejů spalováků. Až tato možnost skončí, z aut se stane luxus pro horních deset tisíc. Je opravdu velmi úsměvné, jak se neustále obhájci elektromobilů ohánějí tím, že budou postupně zlevňovat. Ve skutečnosti to bude samozřejmě přesně naopak, mimo jiné kvlůli nedostatku surovin na baterie a nemožnosti dotovat EV z prodeje klasických aut. Pokud se nestane něco zásadního a lidi budou pořád volit ty pitomce, co tohle schvalují, tak se můžou připravovat na budoucnost bez individuální dopravy (kola nepočítám).

23 7
možnosti
OS

To uz rovnou tu fabriku muzete zavrit..

10 3
možnosti
IB

I82v61i20c58a 49B34o93j61i46č

26. 5. 2022 21:25

To není fabrika pro českého zákazníka odkojeného ruským plynem, EV jsou pro vyspělé západní země, takže se nic zavírat nemusí, z milionu aut ročně škodovka v ČR prodá sotva 10%. Po elektromobilech je hlad, veškerá výroba EV byla a je vyprodaná na měsíce dopředu a to i před krizí.

2 5
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč