Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Auto zaparkuje samo. Naučíte ho cestu, pak stačí držet tlačítko

Automatické parkování není nic nového, ale stále se vyvíjí. Bosch teď ukázal systém, u kterého se auto naučí cestu k parkovacímu místu a zajede do něj zcela samo. Řidič tak třeba může vystoupit před domem a auto samo zajede do garáže nebo zaparkuje na vyhrazeném místě u kanceláře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

M35i23r45e28k 86G73a75j64e17r

10. 5. 2016 22:00

Jako hracka dobry, ale nemuzu si vzpomenout, ze bych to kdy vyuzil. Nerad parkuji tam, kde nemuzu poradne otevrit dvere ne kvuli tomu, ze bych nevylezl (nejsem tlusty), ale proto, aby mne do dveri nebouchal ten druhy. Nezdedil jsem zadnou extra uzkou garaz, kde by se to mozna hodilo. Je to "cool" , ale ja bych radeji dal penize za neco uzitecnejsiho. Treba takove dalkove ovladane vetrani, aby se auto stojici na slunci vychladilo driv nez vylezu z restaurace.

1 0
možnosti
JK

ajtak na to nebude mat nikto cas , na jednoduche manevre to verim ze zvladne ale dokaze o otocit auto o 180 stupnou a nacuvat pod striesku k inemu autu a neyobrat stlpik ci odriet auto ktore stoji na proti a neustale sa striedaju na tom parkovani auta ktore su casto dlhsie ako samotne parkovacie miesto. ak nie tak je to zbytocnost len to bude oberat o cas

0 0
možnosti
DW

to se bude v Čechách hodit, tady je stále velká většina vlastníků garáží, kterou si postavili na Trabanta a tohle je lepší než to tam zatlačit :-D

0 0
možnosti
MH

No, ke klasickemu "Zaparkuj do dvora" z Navstevniku tomu jeste porad kus chybi ;-)

7 0
možnosti
JK

Hezká "hračka", ale tady v česku jsem pesimista. Je to plně použitelné opravdu jen pro majitele rodinných domů s garáží. Všude jinde se totiž bude konat minimálně v pěti případech z deseti typicky české "překvapení" v podobě nevhodně (špatně) zaparkovaného vozidla...

0 0
možnosti
MN

Pěkné, ale má to jednu důležitou podmínku: Je to použitelné jen pro auto s automatickou převodovkou.

0 0
možnosti
MM

M28a92r30e92k 89M57a17l83ý

9. 5. 2016 15:13

To je samozřejmé, z principu. Ostatně, tyto a podobné systémy se nejdřív montují do luxusních (a drahých) aut, kde je automat standardem.

Ale třeba jsem byl překvapený, že takový adaptivní tempomat se u VW dá objednat i do auta s manuálem. Vyprávěl mi o tom kolega, co to má. Pokud auto zabrzdí už tak, že jsou příliš nízké otáčky, signalizuje řidiči, že má podřadit, v případě zrychlování zařadit výš. No nevím, jestli bych toto zrovna chtěl :-)

0 0
možnosti
AS

Takže já zaparkuji dálkově do místa, kde bych normálně nevystoupil.

A co ti chudáci vedle, kteří to nemají a pak nastoupit nemůžou? To bude zase obitých a poškrábaných aut. ;-D

5 0
možnosti
PM

A co když na tom naučeném místě už bude stát jiné auto?

0 0
možnosti
JF

J42a21n 23F48r87o62l87í67k

9. 5. 2016 13:53

Nepatrná komplikace. Použijete evropský formulář a do kolonky řidič napíšete robot.;-)

5 0
možnosti
JR

Zajímavé, ale chce to drobet upravit.

1. parkovat čumákem ke zdi. Řidič vystoupí dřív a nebudou se dveřmi otloukat okolní auta. A zůstane přístup do kufru vozidla.

2. Automatické vyjetí vozidla doleva či doprava podle pozice mobilu či klíčů od vozidla, podle možností výjezdu z parkoviště.

0 0
možnosti
TK

ad 1. - jak zaparkuješ, tak se to naučí.

ad 2. - jak vyjedeš, tak se to naučí.

5 0
možnosti
PB

P72e19t75r 66B58á35č98a

9. 5. 2016 13:23

Ale ja nechci nic ten kram ucit a uz vubec nechci aby parkoval sam.

Nejsem nemehlo nebo zenska.

3 4
možnosti

Ono by to mělo své využití, i když parkovat umíte - třeba by s tím do garáže pro jedno auto šla pohodlně nacpat i motorka, auto naučíte zacouvat pravou stranou natěsno ke zdi a místa je dost (sice neotevřete dveře, když tam ta motorka je, ale to díky tomu dálkovému ovládání nevadí).

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám

29. dubna 2024  10:30

Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...