Diskuze
Autofotka týdne: retro romantika na stadionu
Děkujeme za pochopení.
natvrdlý
je nejlepší
Na Stadionech S11 jsme byli v roce 2004 v Itálii - Bibione, Caorle (spolu s Jawetou), 2005 v Chorvatsku - Rijeka, 2006 na Slovensku, občas Rakousko, Německo, denně do práce 20+20km a tento moped se osvědčil jako spolehlivý stroj. Občas se vyměnil spojkový koš, někdy povolila rozeta, odlepilo se brzdové obložení (v Alpách je to adrenalin), vyměnilo se kladívko zapalování. Pecka na svíčce a zanesená tryska nestojí za řeč. S karburátorem z pionýra se podstatně zlepšila stoupavost stroje (řidič 95 kg + náklad 20 kg je dost znát). Pár lehkých závad se objevilo, ale při nájezdu cca 3-5000 km/rok nic závažného. Babettě bych osobně tolik nevěřil.
Stadion
zabam
Prototyp
Jezdíval jsem v padesátým šestým roce na podzim na jednom z prototypů, ale už s budějovickým motorem, jezdilo to tehdy bez problémů přes 5 km/hod., ale i po Praze beztrestně, protože byl bez tachometru. Měl malou vadu, často chytal zpáteční chod takže se s ním dalo i couvat. Když se to povedlo na Václavském náměstí ...
Já to nebyl, já to nebil!
Proč se nevyrábí? Na cestu do práce bych ho klidně bral!
Zřejmě enteligentní EU. Hm, tož nezbývá, než se dotázat bratrů vietnamců. Co vy na to? Nenašel by se nějaký pod pultem
Opinion
To je boží
Jasně je v tom nostalgie, ale taky tomu vy mlaďoši za 40 let neutečete . Měl jsem taky S11 a říkalo se tomu taky splašený trubky . Jezdil jsem na tom asi od 15 do 18 . Kánoši většinu měli fichtly tak jsem jim nestačil a taky jsem nemohl vzít holku na nosič takže jsem jim to záviděl . Pak se nějak zanesly kanály nebo co a nejelo to tak jsem to střelil už nevím za kolik a koupil jsem jawa 150 .
ztrewq
cena?
v časoch keď mali na družstvách jednu korunu za jednu jednotku? keď tých 1500 kčs bol plat pre celkom slušne situovaného pracovníka (riadiaceho)?
Henri
Stadion S22 - Schrott
Mal som tú česť vlastniť 20 rokov Stadion S22. Článok je dosť naivný a je tam cítiť nostalgia za niečim, čo sa nikdy nevráti - naše detstvo. Moje zhrnutie tohoto stroja je nasledovné:
Stadion mal jedno veľké plus - na tie roky veľmi podarený dizajn. Inak to bol stroj s veľmi nestabilnými a nebezpečnými jazdnými vlastnosťami (hlavne komfortné, ale nebezpečné predné odpruženie a vysoký posed), zlým technickým riešením motora (hlavne magnetto slúžiace ako zotrvačník) a veľkou nekvalitou výroby v továrni. Preto sa ani moc nezachovali - na rozdiel od spomínaných Pionierov. Jeho osud bol po pár rokoch výroby spečatený podobne ako JAWA 500 OHC. Skrátka slepá ulička.
barbud o
Re: Stadion S22 - Schrott
... kozí dech byl přepychové dílo konstruktéra i výrobce ...
... ve srovnání třeba s Babettou ...
cipisek32
Unikátní na tehdejší dobu bylo hlavně jeho řazení
Jenže řazení otočnou spojkou se používalo už před válkou na Čechii
Baky
Re: Unikátní na tehdejší dobu bylo hlavně jeho řazení
A na všech tehdejších mopedech na západ od Plzně...
Baky
Čs. Harley
Stadion je drahoušek. A řekl bych, že čím dál víc oblíbený. Jsou kluby, dálkové jízdy a srazy, jsou závody, jezdí se i spešl pohár... O webech nemluvě. I na sociální síti Facebook má S11 své zastoupení:
Cit.: "To co byl pro USA Harley Davidson, je pro nás Stadion. Stránka pro majitele a příznivce československých mopedů Stadion S11."
http://www.facebook.com/pages/Stadion-S11-moped-made-in-Czechoslovakia/117763624914842
sun797
Re: Čs. Harley
Přesně tak, třeba tady - http://motodebils.cz/clenove.php
Socca
klasika
Jo S11 mam doma, krásnej stroj, S22 (ten vic krytovany a odpruzenou zadni napravou) uz se mi tolik nelibi, tohle je poradnej harley :D
habr
"Kozí dech"-
kolik lidí tenkrát po něm toužilo. Jak se na něj nechaly balit i holky. To dneska nikod z mladých nepochopí.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Plzeňská univerzita bude vychovávat inženýry elektromobility, je o ně zájem
Fakulta elektrotechnická Západočeské univerzity v Plzni (FEL) rozšiřuje studijní programy, aby lépe...
Kozel zahradníkem: renomovaný znalec Porsche je u soudu za padělané veterány
Krajský soudu v německých Cáchách od roku 2021 řeší případ tří obžalovaných, kteří se zodpovídají z...
Autozápisník: Tisíc koní pro Škodu, salámová alfa a ferrari, co jede jen 25 km/h
Dubnové události v automobilové branži měly mnohdy až aprílový rozměr. Na nejzajímavější sériové...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...